Предмет | Тема | Знати, уміти | Д/з |
Укр. мова | Написання не, ні з різними частинами мови Розрізнення прислівників і співзвучних сполук . Правила написання їх. | Знати правила написання не ні з різними частинами мови, вміти застосовувати на практиці, розрізняти прислівники і співзвучні сполуки. | Опрацювати теоретичний матеріал п.36-37, вправи 323, 324, 335, 337 - письмово |
Укр.літ | Леся Українка Життєвий і творчий шлях. Збірка поезій «На крилах пісень», вірш «Contra spem spero!». | Знати життєвий і творчий шлях Лесі Українки, вміти аналізувати поезії | Опрацювати Стор.190-196, запит. і завдання (усно). Вивчити напам’ять «Contra spem spero!». Читати «Лісову пісню», виписати цитати до характеристики головних героїв. |
Іноземна мова (англійська) | Спорт і дозвілля | Знати назви зимового та літнього видів спорту. Вміти складати речення у теперішніх та минулих часах, вживати різні види словотворення | 1. с.200 впр.5 зробити список за/проти занять спортом 2. ст.202 впр.4 вставити слова письмово,с.202вивчити слова у рамочці |
Російська мова | Стиль художньої літератури як особливий функціональний стиль. | Використовувати здобуті знання під час спілкування, при побудові і вдосконаленні зв’язних висловлювань | П 50-52, впр. 272-274(усно), 276, 277 |
Зарубіжна література | Художнє новаторство А.Рембо. | аналізувати ліричні твори | Опрацювати стор.197-205,зробити письмовий аналіз поезії «Голосівки» |
Географія | Бразилія | практична робота 6 | Опрацювати конспект, §36 Виконати пр. роботу 6 с. 202 підручника Скласти кратку характеристику країни |
Німецька мова | 3. Культура спілкування 4. Німецькомовні країни на карті Європи | Засвоєння техніки перекладу сталих висловів, крилатих фраз. Читання та стислий переказ тексту. Засвоєння правил вимови і правопису назв країн, розширення знань про німецькомовні країни, поповнення словникового запасу. | Ст. 135-137, впр. 1,2 – переклад прислів’їв та крилатих фраз, впр. 4 читання та стислий переказ тексту. Ст. 138-139, впр. 1 – записати назви країн, заповнивши пропуски, впр. 4- прочитати текст і відгадати країну, впр. 5 – розв’язати вікторину. |
Хімія | Анілін | Що таке анілін. Будова молекули, властивості, застосування. Вміти записувати рівняння реакції. | Прочитати §29, виконати завд.460(а), 461, с.180 |
Алгебра і початки аналізу | 1. Поняття похідної 2. Правила обчислення похідних | Правила диференціювання Вивчити таблицю похідних | Виконати тестові вправи за темою «Границя». Переглянути матеріал презентації «Задачі…», виконати вправи № 44.2, 44.3; 44.5; виконати тестові вправи за темою «Похідна» |
Геометрія | 1. Множення вектора на число. 2. Скалярний добуток векторів | Координати вектора у просторі; Додавання і віднімання векторів | Переглянути відео-уроки та презентації з теми «Вектори у просторі», посилання є на диску. Виконати тестові вправи за темою «Вектори». Опрацювати матеріал пункту 19 с. 174-179, виконати вправи № 19.5, 19.7; 19.13. Опрацювати матеріал пункту 20 с. 183-186, виконати вправи № 20.2, 20.4; 20.6 |
Історія України. | Українські землі у складі Румунії | Знати: – правовий статус західноукраїнських земель у складі Румунії; – особливості та головні риси національної політики Румунії щодо українського населення; – вплив міжнародних відносин міжвоєнного періоду на долю регіону. | Опрацювати параграф 29 (пункт 4); скласти хронологічну таблицю та термінологічний словник до теми. Переглянути відео - https://www.youtube.com/watch?v=3jN94EFAcK8 , або https://www.youtube.com/watch?v=O5uzbMp-0e8 переглянути презентацію - https://naurok.com.ua/prezentaciya-zahidnoukra-nski-zemli-v-1921-1939-rokah-32089.html |
Всесвітня історія. | Англо-франко-радянські переговори в Москві. Радянсько-німецький пакт про ненапад. | Знати сутність політики “умиротворення” та її роль у наближенні Другої світової війни. Уміти: – визначати причини та наслідки політики “умиротворення”; – охарактеризувати діяльність Ліги Націй в умовах загострення міжнародних відносин 1930-х рр.. | Опрацювати параграф 23; скласти хронологічну таблицю та термінологічний словник до теми. Виконати завдання с. 125 (№ 1 -4 письмово). |
Громадянська освіта | 1. Економіка домогосподарства. 2. Підприємницька діяльність | Знати основні поняття: ринкова економіка, конкуренція,бюджет; закон пропозиції. | Опрацювати параграф 42, 43, скласти за темами термінологічний словник; переглянути презентацію https://gdz4you.com/prezentaciyi/inshi/pidpryyemnyctvo-8132/ |
Фізика | Механічні хвилі | Уявлення про хвильові явища, характерні риси повздовжних і поперечних хвиль, механізм поширення механічних хвиль | §22 консп., впр.22 завд. 1,3,5,6 письм. |
Звукові хвилі | Поширення хвиль у різних середовищах. | §23 консп., впр.23 завд. 1,2,3,4,5 письм. |
Мистецтво | Мистецтво арабо-мусульманського регіону. Архітектура Арабського Сходу | називає види мистецтва/художні явища – «візитівки» арабо-мусульманського культурного регіону | с. 72 - 75 (читати), розглянути презентацію «Арабо-мусульманська архітектура», створити презентації або малюнки за темою уроку kurganskaval70@gmail.com |
Арабський світ 10 кл. Мистецтво Арабо-мусульманська архітектур... | висловлює оцінні судження, виявляє ціннісне ставлення до творів різних видів мистецтва; обґрунтовує | Розглянути презентацію «Арабський світ», письмово відповісти на запитання: чому в арабському світі не розвинути скульптура та живопис? |
Фізична культура | Баскетбол | | Особливості проведення та суддівство змагань |