ІІ тиждень: 30.03 - 03.04
Предмет | Тема | Знати, уміти | Домашнє завдання |
Укр. мова | Стилістична норма. Стилістичне використання багатозначних слів і омонімів | Знати норми вживання слів у різних стилях мовлення, уміти розрізняти багатозначні слова і омоніми. Відповідати на тестові завдання. | Опрацювати теоретичний матеріал п.36, впр.291, 295 – усно; впр.296, 297 – письмово. Виконати тестові завд. В-1, В-2, скористайтесь таблицями «Синтаксис в асоціаціях», «Готуємося до ЗНО». |
Укр.літ | Ліна Костенко. Поезія. Роман у віршах «Маруся Чурай».Письмовий твір | Знати поезію поетеси, аналізувати їх ідейно-тематичний зміст, уміти визначати жанрові та художні особливості поетичних творів, висловлювати свої думки щодо прочитаного, давати відповіді на запитання. | Читати роман у віршах «Маруся Чурай». Опрацювати стор.182-194, вивчити напам’ять поезію «Страшні слова, коли вони мовчать..» Заповнити таблицю за такими колонками: 1. Розділ. 2. Місце події. 3.Оповідач. 4. Події, про які йдеться. 5.Персонажі. Письмовий твір на одну з тем: 1. Вірність має душу неподільчиву ( за романом «Маруся Чурай» Л.Костенко) 2. Найбільше нещастя- бути щасливим у минулому (за романом «Маруся Чурай» Л.Костенко) 8. Що краще: синиця в руках чи журавель у небі? (роздуми зароманом Л.Костенко «Маруся Чурай» Виконати тестові завд. |
Зарубіжна література | Е. М. Гемінгвей. Повість « Старий і море». Символіка образів. Образ Сантьяго. Ознаки притчі | характеризуватиперсонажів творів, висловлювати судження щодо сенсу людського буття, морального вибору людини. | Створити кроссенс (індивідуально), заповнити таблицю. |
Алгебра та початки аналізу | Функції. Графіки функцій. Властивості функцій | означення: функції, графіку функції, області визначення, області значень, зростаючої, спадної, парної. непарної, нулів функції | п.25 вивчити теорію, № 25.256, 25.258, 25.260,25.262, 25.264 , 25.267, 25.271,25.272, 25.275,25.280, 25.282 |
Геометрія | Найпростіші геометричні фігури на площині та їх властивості. Трикутник. Чотирикутник | аксіоми вимірювання відрізків, кутів; теорему Піфагора.; теорему синусів, косинусів, наслідки; види чотирикутників та їх властивості | п.18 вивчити теорію, № 18.1,18.2,18.3, 18.4,18.5,18.6.18.7, 18.8,18.9,18.10 |
Фізика | Повне відбивання світла | Закріпити та поглибити знання учнів про повне відбивання | §26 чит., впр.26 завд.2,4 письм. |
Лінзи. Побудова зображень у лінзах | Закріпити та поглибити знання учнів про лінзи та фізичні величини, які характеризують лінзи | §27 консп., контрольні питання | |
Іноземна мова (англійська) | Кіномистецтво Роль мистецтва у сучасному суспільстві. | Повинні вміти складати розповідь на задану тему. Повинні володіти відрацьованої лексикою. | Ex1- 4p191-193 (у)читати ,перекладати Скласти рецензію на улюблений фільм Ex 1,2 (у), доповнити речення Ex3 p196-197 перекласти, письмово відповісти на питання Вправи на LearningApps.org Відео, які допоможуть засвоїти матеріал: https://www.youtube.com/watch?v=ZVlQOytFCRI https://www.youtube.com/watch?v=QZQyV9BB50E https://www.youtube.com/watch?v=nZWceRO94dM |
Географія | Особливості окремих складових третинного сектору. Формування інформаційного суспільства | Знати сучасні транспортно-логічні системи та інформаційно-комунікаційні мережі, вплив світового ринку на інвестиції і фінанси. | Опрацювати параграф № 25, відповідати на запитання до параграфу № 25. Підготувати практичне завдання (с. 156 підручника) |
Німецька мова | 3. Резюме 4. Повторення і узагальнення вивченого з теми «Світ професій» | Підготовка та написання резюме до навчального закладу або місця роботи Перевірити знання з теми. Написати короткий тест про обрану або омріяну професію. | Ст. 116-117, впр. 6, написати резюме для влаштування на фірму або вступу до навчального закладу. Ст. 118-120, впр.4, написати нарис про одну з зображених професій, впр. 5, скласти абетку професій. |
Хімія | Мінеральні добрива | Типи ґрунтів; визначення та склад мінеральних добрив. Проблеми раціонального використання мінеральних добрив | Прочитати §27, виконати завд.393, с.138 |
Мистецтво | Українська скульптура | знає та розуміє внесок українського мистецтва у скарбницю світової культурної спадщини | Розглянути презентації «Скульптура України», с. 150 - 160 (читати), письмово відповісти на запитання, які зустрічаються в тексті параграфа, створити презентацію «Видатні скульптори України» або малюнки (дивись завдання №6 на с.160) kurganskaval70@gmail.com |
Український живопис 11 кл. Мистецтво. Живопис України.ppt | називає найхарактерніші здобутки – «візитівки» українського мистецтва у світі; видатних представників українського мистецтва | Розглянути презентацію «Живопис України», с. 161-175 (читати), письмово відповісти на запитання, які зустрічаються в тексті параграфа або виконати практичне завдання №7 на с. 175 | |
Фізична культура | Баскетбол | Комплекс вправ на розвиток сили. | Виконувати серійні кидки з різних дистанцій. |
Історія України | Розділ 5 Становлення України як незалежної держави. | 1.Історичні події та процеси в Україні в 1999- 2005рр. 2. Президентство Л.Кучми і Л.Кравчука 3.Сутність пропорційної системи виборів. | Опрацювати параграф 22. Робота з термінами, документами, таблицею на с.188. Відповісти на питання (с.193) |
Всесвітня історія | Розділ 5. Держави Азії, Африки та Латинської Америки: вибір шляхів розвитку. Міжнародні відносини. Повсякденне життя і культура. | 1.Тенденції у міжнародних відносинах в 1950-1980-ті рр.. 2.Регіональні конфлікти. 3. Сутність руху неприєднання. 4. Берлінська та Карибська криза. 5. Розрядка міжнародної напруженості у 70-х рр.. 6. Останній спалах «холодної війни». | Опрацювати параграф 19. |
І тиждень: 13.03 - 20.03
Предмет | Тема | Знати, уміти | Д/з |
Укр. мова | Стилістична норма. Стилістичне використання багатозначних слів. | Знати норми вживання слів у різних стилях мовлення, уміти розрізняти тексти різних стилів. | П.35, впр.287, впр.289. Онлайн-тестування 2018-2019р. |
Укр.літ | Ліна Костенко. Творчий шлях. Поезія. Роман у віршах «Маруся Чурай». | Знати поезію поетеси, аналізувати їх ідейно-тематичний зміст, уміти визначати жанрові та художні особливості поетичних творів. | Читати роман у віршах «Маруся Чурай». Опрацювати стор.172-182, вивчити напам’ять одну з поезій на вибір |
Алгебра та початки аналізу | Числові проміжки, нерівності, лінійні нерівності, системи лінійних нерівностей. квадратні нерівності . системи квадратних нерівностей | алгоритми розв'язувати лінійних та квадратних нерівностей та систем лінійних та квадратних нерівностей ; метод інтервалів | п.23 повтори алгоритми, № 23.1, 23.2, 23.3,23.5,23.6 , 23.7, 23.8,23.10, 23.11,23.12,23.14, 23.19, 23.20 |
Геометрія | Площа поверхонь тіл обертання | основні тіла обертання, їх елементи; формули повної та бічної поверхонь тіл обертання | п.17 вивчити формули, № 17.1, 17.3, 17.6, 17.7,17.8,17.10,17.12, 17.14 ,17. 18 |
Іноземна мова (англійська) | Видатні українськи художнки Жанри мистецтва Кіномистецтво | Повинні вміти складати розповідь на задану тему | Ex 4p185 відповідати на питаня Ex3 p189-190 Скласти розповідь про картини Ex1p186 скласти розповідь у формі письма про улюблений фільм |
Німецька мова | 1. Мрії про професію 2. Шлях до професії | Знайомство з назвами професій, та світом професій. Речення умовного способу. Засвоєння техніки перекладу сталих висловів, крилатих фраз. Читання та аналіз текстів . Створення мініпроекту «Професія мрії». | Ст. 112-113, впр. 4, читання тексту і створення діаграми, впр. 6, утворення речень зі сполучником «wenn». Ст. 114- 115, впр. 5,6, відповіді на питання та підготовка повідомлення про шлях до отримання професії. |
Зарубіжна література | Е. М. Гемінгвей. Повість « Старий і море». Символіка образів. Образ Сантьяго. Ознаки притчі. | характеризуватиперсонажів творів, висловлювати судження щодо сенсу людського буття, морального вибору людини. | Опрацювати стор.125-132, прочитати повість |
Біологія | Антропічний вплив на ґрунти. | 1. Забруднення ґрунтів, охорона ґрунтів. 2. Уміти визначати сутність та причини екологічних проблем літосфери. | Параграф 50, заповнити таблицю на стор. 195; повторити параграф 18 |
Антропічний вплив на біорізномаіття. | 1. Знати, що таке біорізноманіття. 2. Збереження біорізноманіття. 3.Уміти виокремлювати причини деградації біорізноманіття. | Параграф 51, заповнити таблицю на сторінці 199, повторити параграф 19. | |
Історія України. | Розділ 5 Становлення України як незалежної держави. | 1. Державотворчий процес. 2. Чинники, що впливали на державотворчий процес (таблиця стор.167). 3. Формування основних елементів державності й гілок влади. 4. Перебіг конституційного процесу. 5. Зміни політичної ситуації в Україні на початку 90-х років. 6. Політичні цілі лівих, правих та центристських партій. 7. Здобутки і прорахунки державотворчих процесів у 1994 – 1999 р.р. | Параграфи 20(питання № 1 -10, стор.179), 21 (питання № 1-6, стор.185) Робота з термінами, документами |
Тим, хто готується до ЗНО. | Західноукраїнські землі в другій половині ХІХ ст. | Дивитись вимоги «Програми ЗНО з історії України - 2020» | Довідники з підготовки до ЗНО з історії України. |
Всесвітня історія. | Розділ 4. Держави Азії, Африки та Латинської Америки | 1. Процес деколонізації Африки. 2. Встановлення військово-диктаторських режимів у державах Африки. 3. Основні тенденції розвитку країн Латинської Америки. 4. Сучасне становище в країнах Латинської Америки. | Параграфи 17 (питання № 1-12, стор.161), 18 (питання №1-8, стор. 169-170) Повторити параграфи 13- 16 |
Мистецтво | Архітектурні перлини України. Мистецтво Київської Русі | знає та розуміє внесок українського мистецтва у скарбницю світової культурної спадщини | с. 138 - 145 (читати), письмово відповісти на запитання, які зустрічаються в тексті параграфа, створити презентацію «Архітектура Київської Русі» |
Фізична культура | Баскетбол | Основи методик розвитку сили, витривалості, гнучкості, швидкісно-силових якостей, спритності. Організація захисту проти швидкого прориву. Організація захисту проти швидкого прориву. | Виконувати серійні кидки з різних дистанцій. |
Фізика | Відбивання світла. Закони відбивання світла | Поглибити знання про основні закони геометричної оптики, ознайомити з принципом Гюйгенса | §25 консп., контрольні питання |
Заломлення світла. Закони заломлення світла | Закони заломлення світла, фізичний зміст показника заломлення | §26 консп., контрольні питання |
Географія | Виробництво вторинного сектору | Сучасну географію виробництва вторинного сектору. | Опрацювати параграф № 24, відповісти на запитання до параграфу 24, виконати практичну роботу № 8 (с. 151 підручника). |
Мистецтво | Українська архітектура. Від українського бароко до українського модерну. | знає та розуміє внесок українського мистецтва у скарбницю світової культурної спадщини | с. 146-150 (читати), с. 150 (відповісти письмово на запитання, або виконати мистецький проект) |
Мистецтво | Візуальні образи українського мистецтва. Візантійський іконопис | наводить приклади визначних творів різних видів мистецтва, художніх явищ, створених у різні часи в українському мистецтві | створити презентацію «Візантійський іконопис» |
Хімія | Основи. Властивості, застосування гідроксидів Натрію і Кальцію | Знати: чим відрізняються натрій та кальцій та їх сполуки від інших металів Вміти: охарактеризувати властивості гідроксидів Натрію та Кальцію | Прочитати §33,34, виконати завд.469, с.170, завд.484, с.177 |
Застосування металів і сплавів | Знати: що таке сплав, назви відомих сплавів Вміти: відрізняти сплави за їх характеристикою | Прочитати §32, виконати завд. 461 с.165 (розв’язати задачу) | |
Інформатика | Бази даних | Поняття запиту, форми, звіту, Створення форм | Записати приклад форми «Шкільна мережа» |
-