ІІ тиждень: 30. 03. 2020 – 03. 04. 2020
Предмет | Тема | Знати | Домашнє завдання |
Математика | Кратне порівняння. | Як знайти у скільки разів більше/ менше одне число від другого? Як знайти на скільки більше/ менше одне число від другого? https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/1553 | Урок № 1 с. 3 правило, №1- заповнити таблицю, с. 4 № 2, 5,6,8,9.10 - розв’язати приклади і рівняння, с. 4-5 № 3, 7(а,б)- розв’язати задачі |
Таблиця множення і ділення на 8 і 9. | Таблицю множення і ділення на 8, 9. https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/1547 https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/1533 | Урок № 2 с. 6 № 1,2,3,4,8 – розв’язати приклади і рівняння; с.7 № 6 - скласти вирази до задач , с. 7 №7 – розв’язати задачу. | |
Закріплення таблиці множення і ділення на 8 і 9. | Таблицю множення і ділення на 8, 9. https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/1458 https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/1496 | Урок № 3 с. 9 № 7,8, 9,11 – розв’язати приклади і рівняння; с. 10 № 10 – розв’язати задачі. | |
Розв’язування прикладів і задач на всі випади табличного множення і ділення. | Таблицю множення і ділення на 8 і 9, розв’язувати приклади з дужками, задачі на табличне множення і ділення. https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/1497 | Урок № 4 с. 11 № 1,3,4,7- розв’язати приклади і рівняння, № 2, 6 – розв’язати задачі. | |
Українська мова | Речення. | Що таке речення? Знаки в кінці речення. Як зв’язані слова в реченні? https://ppt-online.org/169812 | С. 112 вивчити правило, впр. 2- прочитати і виписати тільки речення. С. 113 впр. 4 – поставити знаки в кінці речень, списати уривок без помилок. |
Складання речень із поданих слів. | Як зв’язані слова в реченні? Правила написання речень. https://ppt-online.org/169808 | С. 113, впр. 6 – утворити із слів речення і записати; впр. 10 – поділити речення на слова і записати. Зробити звуко - буквений аналіз слів: бджілка, речення, пам’ять. | |
Розповідні речення. | Яке речення називається розповідним? Знаки у кінці розповідного речення. https://ppt-online.org/169804 | С. 114, правило, впр.1 – списати, довести, що ці речення розповідні. С. 115 впр. 9 - скласти текст (3-4 речення) на задану тему. | |
Розповідні речення. Складання речень за коміксами. | Яке речення називається розповідним? Знаки у кінці розповідного речення. Вміти самостійно складати розповідні речення. | С. 114-115, правило, впр. 4 – списати текст, виправивши помилки; впр. 6 – усно скласти розповідні речення за коміксами; впр 10 - із поданих слів побудувати речення і записати. | |
Читання | Медіапроект: «Класна газета», М.Чумарна «Сьогодні Василько найкраще читав» | Як можна дітям створити класну газету? Як брати інтерв’ю у однокласників? https://eb4ff019-f4e0-4582-81dc- | С. 114-115 виразно читати, на аркуші формату А5 напиши замітку для класної газети («Мої друзі», «Наші подорожі», «Мої цікаві заняття під час карантину» або оберіть свою тему за бажанням). |
Причина і наслідок. Л.Костенко «Перекинута шпаківня» | Зміст прочитаного. https://www.youtube.com/watch?v=W4qoHW8BgvA https://www.youtube.com/watch?v=4h4KCQyOt7A https://www.youtube.com/watch?v=DybKuWv52_s | С. 116, виразно прочитати, виконати завдання до вірша. | |
Збережімо красу! В.Сухомлинський «Хлопчик і Дзвіночок конвалії» | Зміст казки, дійових осіб твору. Вміти визначати головну думку твору. https://www.youtube.com/watch?v=jr1AoeV-dbw | С. 117 -118, переказ казки, відповісти на питання до тексту. | |
Позакласне читання (Хрестоматія ) казки дракона Омелька. С.Дерманський «Про двох бездомних джинів та один нічийний глек» | Зміст твору, головних героїв. Вміти визначати головну думку твору. | Хрестоматія. С. 122 - 127, переказ прочитаного. Намалювати малюнок до казки. | |
Я досліджую світ | Весняні примхи погоди. | Три періоди весни. https://www.youtube.com/watch?v=jKbKYTw_YcY | С. 107 , поцікавитися у дорослих, які прикмети погоди вони знають. |
Вплив погоди навесні на організм людини. | Як може впливати погода на організм людини? https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-vpliv-pogodi-na-zdorov-ya-lyudini-16866.html | Поміркуй, що впливає на твоє здоров’я? Доведи, що ти ведеш здоровий спосіб життя. | |
Корисні і шкідливі звички. Їх вплив на твоє здоров’я. | Що таке здоровий спосіб життя. Які бувають корисні і шкідливі звички? https://www.youtube.com/watch?v=dgaovSRHGPQ https://www.youtube.com/watch?v=08eZznOb22M | С.108, прочитати, відповісти на питання. | |
Російська мова | Види речень за метою висловлювання. | Які бувають речення за метою висловлювання? (повествовательное, вопросительное, побудительное) https://www.youtube.com/watch?v=dM7JvGvfIRk | С. 104-106, правило, впр. 330 – скласти і записати речення із поданих слів. |
Англійська мова | Природа. Тварини. | Повинні знати назви хатніх тварин. Множина іменників. Повинні вміти користуватися дієсловом «To have got». Повторити питальне словосполучен ня “How many” | Ex 2,3,4p.62-63,читати, перекладати,відповідати на питання. ------------------------------------- Ex 1,p66-67 читати, перекладати Читання ex 15-18 p10-11 https://drive.google.com/open?id=1CppdTITypikQFocXiG-tuuBYFis--H8M Відео, які допоможуть засвоїти матеріал: https://www.youtube.com/watch?v=-J8W8d8gLf0 -назви тварин https://www.youtube.com/watch?v=sCJ_6K4wAk8&t=44s – утворення множини https://www.youtube.com/watch?v=jfGmHy5WgDI - “ to have got” І, you, we, they have got… He, she, it has got… https://www.youtube.com/watch?v=D0Ajq682yrA- рахунок https://www.youtube.com/watch?v=xNw1SSz18Gg How many(cкільки) https://www.youtube.com/watch?v=luH8hKGXt1E –тренажер з читання |
І тиждень: 13.03 - 20.03
Предмет | Тема | Знати | Домашнє завдання |
Математика | Порядок дій у виразах з дужками. | В якому порядку виконуються дії у виразах з дужками. | Урок № 30 с. 82 правило, с 83 № 4 – скласти програму дій; № 5 – знайти значення виразів; № 7 (а,б) – розв’язати задачу. |
Порядок дій у виразах з дужками. | Закріпити вміння обчислювати значення виразів, якщо є дужки. | Урок № 31 с. 85-86 № 3 – розв’язати рівняння; № 5,6 – знайти значення виразів; № 7 – скласти буквені вирази до задач | |
Таблиця множення і ділення на 7 . | Таблицю множення і ділення на 7. | Урок №32с. 88-89 № 1 – скласти таблицю множення і ділення на 7; № 3 – виконати обчислення за алгоритмом; № 5,6 – скласти програму дій, знайти значення виразів. | |
Таблиця множення і ділення на 7. | Таблицю множення і ділення на 7, розв’язувати приклади з дужками. | Урок 33 с. 91-92 № 2,3 – скласти програму дій, знайти значення виразів; № 7 – розв’язати задачу; № 8 – виконати дії з іменованими числами. | |
Закріплення таблиці множення і ділення на 7. | Таблицю множення і ділення на 7, розв’язувати приклади з дужками. | С. 88 № 4 (а,б)- знайти значення виразів і порівняти.; С. 89 № 6 – скласти вивази і знайти їх значення; с. 92 № 5,6 – заповнити таблицю | |
Українська мова | Утворення словосполучень і речень зі службовими словами. | Як пишуться службові слова з іншими словами. | С. 108, впр. 5 – списати, вставляючи службові слова. |
Закріплення написання службових слів з іншими словами. | Написання службових слів з іншими словами. | С. 109, впр. 9 – усно, впр. 11 – скласти 4-5 речень про нещодавно прочитану книжку. | |
Розрізнення частин мови за питаннями. | Частини мови. | С. 110 правило, впр 2 списати, зверху над словами підписати частини мови. | |
Розрізнення частин мови за питаннями. | Частини мови, питання на які вони відповідають. | С. 111, впр 7 (усно), впр. 8 – виписати прикметники разом з іменниками. | |
Розвиток зв’язного мовлення. | Речення має закінчену думку. Розділові знаки в кінці речень. | С. 111, впр. 11 – написати 3-4 речення про те, чим ти любиш займатися у вільний час. | |
Читання | Надійшла весна прекрасна.. | Різноманітність українських народних пісень про весну. | С. 110 вірш «Ой весна, весна» вивчити напам’ять. |
Веснянки. | Що таке мирилка, веснянка? | С. 111 виразно читати веснянку, мирилку. За вибором вивчити одну мирилку напам’ять. | |
Весняні зміни у природі. | Які зміни у природі відбуваються з приходом весни? | С. 112-113, читати, відповідати на питання. | |
Образ весни в поезії І.Я.Франка. | С. 113 , вивчити вірш напам’ять. | ||
Позакласне читання (Хрестоматія ) М.Павленко «Півтора бажання» | Зміст твору, головних героїв | Хрестоматія. С. 115 -119, переказ прочитаного. Скласти 3 запитання за змістом твору. | |
Я досліджую світ | Ознаки весни. Рівнодення. | Ознаки весни, коли настає день весняного рівнодення. | С. 104-105 , відповідати на питання. |
Зміни в природі навесні. | Як висота Сонця впливає на стан живої і неживої природи навесні? | С.105, відповідати на питання. | |
Назви весняних місяців. | Чому саме так назвали весняні місяці? | С.106, відповідати на питання, дібрати загадки про весну. | |
Російська мова | Засоби поєднання речень у тексті. | Як пов’язувати речення у тексті за допомогою слів він, вона, воно, вони, цей. | С. 96, впр. 300 , списати , вставити пропущені букви. |
Англійська мова | Природа.Тварини. | Повинні знати назви хатніх тварин. Множина іменників. | Ex 1,2p.62-63,читати, перекладати Читання ex 13,14 p8 |
-