ІІ тиждень 30. 03. – 03. 04.

Предмет Тема Знати Домашнє завдання
Математика Кратне порівняння. Як знайти у скільки разів більше/ менше одне число від другого? Як знайти на скільки більше/ менше одне число від другого? https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/1553 Урок № 1 с. 3 правило, №1- заповнити таблицю, с. 4 № 2, 5,6,8,9.10 - розв’язати приклади і рівняння, с. 4-5 № 3, 7(а,б)- розв’язати задачі
Таблиця множення і ділення на 8 і 9. Таблицю множення і ділення на 8, 9. https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/1547 https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/1533 Урок № 2 с. 6 № 1,2,3,4,8 – розв’язати приклади і рівняння; с.7 № 6 - скласти вирази до задач , с. 7 №7 – розв’язати задачу.
Закріплення таблиці множення і ділення на 8 і 9. Таблицю множення і ділення на 8, 9. https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/1458 https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/1496 Урок № 3 с. 9 № 7,8, 9,11 – розв’язати приклади і рівняння; с. 10 № 10 – розв’язати задачі.
Розв’язування прикладів і задач на всі випади табличного множення і ділення. Таблицю множення і ділення на 8 і 9, розв’язувати приклади з дужками, задачі на табличне множення і ділення. https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/1497 Урок № 4 с. 11 № 1,3,4,7- розв’язати приклади і рівняння, № 2, 6 – розв’язати задачі.
Українська мова Речення. Що таке речення? Знаки в кінці речення. Як зв’язані слова в реченні? https://ppt-online.org/169812 С. 112 вивчити правило, впр. 2- прочитати і виписати тільки речення. С. 113 впр. 4 – поставити знаки в кінці речень, списати уривок без помилок.
Складання речень із поданих слів. Як зв’язані слова в реченні? Правила написання речень. https://ppt-online.org/169808 С. 113, впр. 6 – утворити із слів речення і записати; впр. 10 – поділити речення на слова і записати. Зробити звуко - буквений аналіз слів: бджілка, речення, пам’ять.
Розповідні речення. Яке речення називається розповідним? Знаки у кінці розповідного речення. https://ppt-online.org/169804 С. 114, правило, впр.1 – списати, довести, що ці речення розповідні. С. 115 впр. 9 - скласти текст (3-4 речення) на задану тему.
Розповідні речення. Складання речень за коміксами. Яке речення називається розповідним? Знаки у кінці розповідного речення. Вміти самостійно складати розповідні речення. С. 114-115, правило, впр. 4 – списати текст, виправивши помилки; впр. 6 – усно скласти розповідні речення за коміксами; впр 10 - із поданих слів побудувати речення і записати.
Читання Медіапроект: «Класна газета», М.Чумарна «Сьогодні Василько найкраще читав» Як можна дітям створити класну газету? Як брати інтерв’ю у однокласників? https://eb4ff019-f4e0-4582-81dc- С. 114-115 виразно читати, на аркуші формату А5 напиши замітку для класної газети («Мої друзі», «Наші подорожі», «Мої цікаві заняття під час карантину» або оберіть свою тему за бажанням).
Причина і наслідок. Л.Костенко «Перекинута шпаківня» Зміст прочитаного. https://www.youtube.com/watch?v=W4qoHW8BgvA https://www.youtube.com/watch?v=4h4KCQyOt7A https://www.youtube.com/watch?v=DybKuWv52_s С. 116, виразно прочитати, виконати завдання до вірша.
Збережімо красу! В.Сухомлинський «Хлопчик і Дзвіночок конвалії» Зміст казки, дійових осіб твору. Вміти визначати головну думку твору. https://www.youtube.com/watch?v=jr1AoeV-dbw С. 117 -118, переказ казки, відповісти на питання до тексту.
Позакласне читання (Хрестоматія ) казки дракона Омелька. С.Дерманський «Про двох бездомних джинів та один нічийний глек» Зміст твору, головних героїв. Вміти визначати головну думку твору. Хрестоматія. С. 122 - 127, переказ прочитаного. Намалювати малюнок до казки.
Я досліджую світ Весняні примхи погоди. Три періоди весни. https://www.youtube.com/watch?v=jKbKYTw_YcY С. 107 , поцікавитися у дорослих, які прикмети погоди вони знають.
Вплив погоди навесні на організм людини. Як може впливати погода на організм людини? https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-vpliv-pogodi-na-zdorov-ya-lyudini-16866.html Поміркуй, що впливає на твоє здоров’я? Доведи, що ти ведеш здоровий спосіб життя.
Корисні і шкідливі звички. Їх вплив на твоє здоров’я. Що таке здоровий спосіб життя. Які бувають корисні і шкідливі звички? https://www.youtube.com/watch?v=dgaovSRHGPQ https://www.youtube.com/watch?v=08eZznOb22M С.108, прочитати, відповісти на питання.
Російська мова Види речень за метою висловлювання. Які бувають речення за метою висловлювання? (повествовательное, вопросительное, побудительное) https://www.youtube.com/watch?v=dM7JvGvfIRk С. 104-106, правило, впр. 330 – скласти і записати речення із поданих слів.
Англійська мова Природа. Тварини. Повинні знати назви хатніх тварин. Множина іменників. Повинні вміти користуватися дієсловом «To have got». Повторити питальне словосполучен ня “How many” Ex 2,3,4p.62-63,читати, перекладати,відповідати на питання. ------------------------------------- Ex 1,p66-67 читати, перекладати Читання ex 15-18 p10-11 https://drive.google.com/open?id=1CppdTITypikQFocXiG-tuuBYFis--H8M Відео, які допоможуть засвоїти матеріал: https://www.youtube.com/watch?v=-J8W8d8gLf0 -назви тварин https://www.youtube.com/watch?v=sCJ_6K4wAk8&t=44s – утворення множини https://www.youtube.com/watch?v=jfGmHy5WgDI - “ to have got” І, you, we, they have got… He, she, it has got… https://www.youtube.com/watch?v=D0Ajq682yrA- рахунок https://www.youtube.com/watch?v=xNw1SSz18Gg How many(cкільки) https://www.youtube.com/watch?v=luH8hKGXt1E –тренажер з читання

І тиждень: 13.03 - 20.03

Предмет Тема Знати Домашнє завдання
Математика Порядок дій у виразах з дужками. В якому порядку виконуються дії у виразах з дужками. Урок № 30 с. 82 правило, с 83 № 4 – скласти програму дій; № 5 – знайти значення виразів; № 7 (а,б) – розв’язати задачу.
Порядок дій у виразах з дужками. Закріпити вміння обчислювати значення виразів, якщо є дужки. Урок № 31 с. 85-86 № 3 – розв’язати рівняння; № 5,6 – знайти значення виразів; № 7 – скласти буквені вирази до задач
Таблиця множення і ділення на 7 . Таблицю множення і ділення на 7. Урок №32с. 88-89 № 1 – скласти таблицю множення і ділення на 7; № 3 – виконати обчислення за алгоритмом; № 5,6 – скласти програму дій, знайти значення виразів.
Таблиця множення і ділення на 7. Таблицю множення і ділення на 7, розв’язувати приклади з дужками. Урок 33 с. 91-92 № 2,3 – скласти програму дій, знайти значення виразів; № 7 – розв’язати задачу; № 8 – виконати дії з іменованими числами.
Закріплення таблиці множення і ділення на 7. Таблицю множення і ділення на 7, розв’язувати приклади з дужками. С. 88 № 4 (а,б)- знайти значення виразів і порівняти.; С. 89 № 6 – скласти вивази і знайти їх значення; с. 92 № 5,6 – заповнити таблицю
Українська мова Утворення словосполучень і речень зі службовими словами. Як пишуться службові слова з іншими словами. С. 108, впр. 5 – списати, вставляючи службові слова.
Закріплення написання службових слів з іншими словами. Написання службових слів з іншими словами. С. 109, впр. 9 – усно, впр. 11 – скласти 4-5 речень про нещодавно прочитану книжку.
Розрізнення частин мови за питаннями. Частини мови. С. 110 правило, впр 2 списати, зверху над словами підписати частини мови.
Розрізнення частин мови за питаннями. Частини мови, питання на які вони відповідають. С. 111, впр 7 (усно), впр. 8 – виписати прикметники разом з іменниками.
Розвиток зв’язного мовлення. Речення має закінчену думку. Розділові знаки в кінці речень. С. 111, впр. 11 – написати 3-4 речення про те, чим ти любиш займатися у вільний час.
Читання Надійшла весна прекрасна.. Різноманітність українських народних пісень про весну. С. 110 вірш «Ой весна, весна» вивчити напам’ять.
Веснянки. Що таке мирилка, веснянка? С. 111 виразно читати веснянку, мирилку. За вибором вивчити одну мирилку напам’ять.
Весняні зміни у природі. Які зміни у природі відбуваються з приходом весни? С. 112-113, читати, відповідати на питання.
Образ весни в поезії І.Я.Франка. С. 113 , вивчити вірш напам’ять.
Позакласне читання (Хрестоматія ) М.Павленко «Півтора бажання» Зміст твору, головних героїв Хрестоматія. С. 115 -119, переказ прочитаного. Скласти 3 запитання за змістом твору.
Я досліджую світ Ознаки весни. Рівнодення. Ознаки весни, коли настає день весняного рівнодення. С. 104-105 , відповідати на питання.
Зміни в природі навесні. Як висота Сонця впливає на стан живої і неживої природи навесні? С.105, відповідати на питання.
Назви весняних місяців. Чому саме так назвали весняні місяці? С.106, відповідати на питання, дібрати загадки про весну.
Російська мова Засоби поєднання речень у тексті. Як пов’язувати речення у тексті за допомогою слів він, вона, воно, вони, цей. С. 96, впр. 300 , списати , вставити пропущені букви.
Англійська мова Природа.Тварини. Повинні знати назви хатніх тварин. Множина іменників. Ex 1,2p.62-63,читати, перекладати Читання ex 13,14 p8

-

Кiлькiсть переглядiв: 0