ІІ тиждень: 30.03 - 03.04.

Предмет Тема Має знати/вміти учень Домашнє завдання
Математика Таблиця множення та ділення на 7. Зв'язок між компонентами Розв’язувати задачі та приклади, котрі містять дії множення та ділення на 7 м/з с.92 №8 виконати дії з іменованими числами, №9 розв’язати рівняння
Кратне порівняння 1. https://www.youtube.com/watch?v=a03wPOquo0A 2. https://www.youtube.com/watch?v=q1JtlGPMxvg Чітко розуміти різницю між поняттями «більме/менше на…», «більше/менше в…» с.3 правило, м/з с. 4 № 4 накреслити та порівняти відрізки, № 8 розв’яжи рівняння в/з №7 (б) розв’яжи задачу
Таблиця множення та ділення на 8 та 9 https://www.youtube.com/watch?v=bROLDq2xFDE https://www.youtube.com/watch?v=6OxC4DwR3c0 Знати таблицю множення та ділення на 8-9. Розв’язувати задачі та приклади, котрі містять дії множення та ділення на 7 м/з с.7 №6 скласти вирази знайти їх значення, № 7 розв’язати задачу
Коло і круг. Циркуль. Креслення узорів https://www.youtube.com/watch?v=nBMgMFTz2eA Чітко розрізняти коло і круг. Знати й розуміти поняття «радіус». Вміти креслити коло за допомогою циркуля. С.8 правило, с.9 № 9 розв’язати рівняння, С.10 № 10 розв’язати задачі в м/з №12 розфарбувати
Українська мова та література Апостроф. 1. https://www.youtube.com/watch?v=JAXwDkX-OUE 2. https://www.youtube.com/watch?v=86k3o-fLcmg Знати після яких букв ставимо апостроф. Вміти правильно писати слова з апострофом С. 45 впр. 145 скласти речення, підкреслити апостроф.
Апостроф. Перенесення слів з апострофом з рядка на рядок https://www.youtube.com/watch?v=9_mo8K7e14c Вміти правильно писати слова з апострофом, переносити з рядка на рядок С. 49 впр. 145 дібрати заголовок, списати, вставляючи апостроф
Апостроф. Перенесення слів з апострофом з рядка на рядок https://www.youtube.com/watch?v=4ffp5-M2yCY&list=PLurpn2dc_PrGKcxlE8PiLX1SHfkDc8bSP&index=9 Вміти самостійно вставляти, де потрібно, апостроф, переносити з рядка на рядок С.51 впр.154 дібрати заголовок, списати, вставляючи апостроф та пропущені букви
«Що за пташка?» В.Шаройко, «Перекинута шпаківня» Л.Костенко https://www.youtube.com/watch?v=E2SldjBE02k Читати виразно повними словами. Відповідати на питання до тексту с. 110 вчити напам’ять, с.110-111 читати виразно
В.Чухліб «Хатка на тополі» https://www.youtube.com/watch?v=L8dYSXD8nAA Читати виразно повними словами. Відповідати на питання до тексту с. 111-112 читати, відповідати на питання
Російська мова Прикметник . роль прикметників в художньому творі (презентація) Ставити питання від головного (іменник) слова до залежного (прикметник). Розуміти роль прикметників в художніх творах С. 71 впр. 90 списати текст, вставляючи пропущені букви, розкриваючи дужки
Прикметники близькі та протилежні за значенням (презентація) Добирати близькі та протилежні за значенням прикметники. С. 75 впр.93 дібрати за зразком прикметники, с.82 впр.97 закінчити народні вислови
Читання П. Дудочкін «Риб’ячі віконця» https://schoolmobilelibrar.wixsite.com/library/dudochkin Читати виразно повними словами. Відповідати на питання до тексту с.72-75 виразно читати, відповідати на питання
Ю.Резник «Чарівний Олівець» Читати виразно повними словами. Відповідати на питання до тексту с. 77-81 читати, відповідати на питання
Я досліджую світ Використання людьми штучних матеріалів https://vseosvita.ua/library/prezentacia-de-i-ak-ludi-vikoristovuut-stucni-materiali-z-ads-nus-2klas-221764.html Знати , що таке штучні та природні матеріали с. 98 читати, відповідати на питання
Митці, які прославили Україну https://vseosvita.ua/library/prezentacia-aki-mitci-proslavili-ukrainu-z-kursu-ads-nus-2klas-222447.html https://www.youtube.com/watch?v=5osVt1tY4Lc https://www.youtube.com/watch?v=DaBZ_eSyX0s Знати митців, які прославили Україну С99 читати, Розповідь про одного з митців, який прославив Україну
Олімпійці та пара олімпійці https://vseosvita.ua/library/prezentacia-hto-taki-olimpijci-ta-paraolimpijci-z-kursu-ads-nus-2klas-223503.html Розуміти, хто такі олімпійці та параолімпійці С.. 100 розповідь про одного українського олімпійця та одного параолімпійця
Тема з Англійської мови Уміти.Знати Завдання
Природа. Тварини Знати назви тварин, спів ставляти слова з малюнками, вміти відтворювати слова за зразком.Вміти описувати тварину(колір, розмір, що любить їсти). Множина іменників. 1. WB p.62-63, заповнити кросворд, підписати малюнки, порахувати тварин 2. WB p.65, дати відповіді на запитання, прослухати і порахувати тварин,р. 94 підписати малюнки(кольорові сторінки)

І тиждень: 13.03 - 20.03

Предмет Тема Має знати/вміти учень Домашнє завдання
Математика Дільники й кратні Чітко розрізняти дільник та кратне. Оперувати операціями ділення та множення на 2, 3, 4, 5. м/з с.78 № 5 скласти та виконати програму дій, в/з № 6 бліц-турнір, №10 вставити необхідні знаки
Таблиця множення та ділення на 6 Розв’язувати задачі та приклади, котрі містять дії множення та ділення на 6 м/з № 4 розв’язати рівняння з перевіркою, №5 розв’язати задачу
Порядок дій у виразах з дужками Чітко складати програму дій та знаходити значення виразів з дужками в/з с.82 правило! м/з с.83 №6, №7 розв’язати задачі
Порядок дій у виразах з дужками Чітко складати програму дій та знаходити значення виразів з дужками в/з с.86 №7 бліц-турнір, №8 вставити пропущені числа
Таблиця множення та ділення на 7 Розв’язувати задачі та приклади, котрі містять дії множення та ділення на 7 в/з с.89 №6 скласти вирази за програмою дій, №7 скласти та розв’язати вирази
Українська мова та література Позначення м’якості приголосних звуків перед о с. 34 правило, впр.95 дібрати заголовок, списати, вставляючи та підкреслюючи пропущені букви
Позначення м’якості приголосних звуків перед о с.34 впр. 98 списати, вставляючи ьо/йо, виділені слова поділити для переносу
Подовжені м’які приголосні звуки с.35, 36 правила, впр.103 дібрати заголовок, списати, вставляючи слова із довідки, підкреслити подовжені
Подовжені м’які приголосні звуки с. 38 правило, впр.109 списати, вставляючи ьо/йо, впр.112 списати, підкреслити подовжені, скласти звукову модель слова каміння
Д.Мегелик «Вербичка» с. 108 читати виразно
В.Чухліб «Хатка на тополі» с. 108-110 читати, переказувати
Російська мова Прикметник Знати, що таке прикметник. Чітко розрізняти іменник та прикметник с. 61 правило, впр.80 списати текст, вставити слова з довідок
Прикметник. Зв'язок іменника та прикметника в реченні Добирати слова ознаки до іменників. Ставити питання від іменника до прикметника с. 64 правило, 85 виписати з тексту словосполучення за зразком
Читання Пермяк Є. «Як Марійка стала дорослою» Читати виразно повними словами. Відповідати на питання до тексту с.62-63 виразно читати, відповідати на питання
«Льодяна скульптура» (з енциклопедії) Читати виразно повними словами. Відповідати на питання до тексту с. 66-67 читати, відповідати на питання
Я досліджую світ Які традиції українського народу тобі відомі? Знати українські традиції, накшталт зустріч гостей хлібом з сіллю, ставати на весільний рушник тощо с. 94 читати
Які народи проживають в Україні? Знати й розуміти, що означає бути громадянином своєї держави. Знати представники яких національностей живуть в Україні. с. 94-95 читати, переказувати
Як природа допомагає людям створювати винаходи? Розмірковувати, які винаходи змінили наш світ с. 96-97 читати, відповідати на питання
Що ти знаєш про українських винахідників? Вміти розказати про винаходи, якими ми користуємося в побуті. Навчальний проект «Український винахідник»
Іноземна мова (англійська) Природа Знати назви тварин, спів ставляти слова з малюнками, вміти відтворювати слова за зразком 1. Підручник с.62, прописати, вивчити слова 2. Підручник, с.63, вправа 1(слухати, дати відповіді так чи ні)
Кiлькiсть переглядiв: 0