Предмет | Тема | Має знати/вміти учень | Домашнє завдання |
Математика | Таблиця множення та ділення на 7. Зв'язок між компонентами | Розв’язувати задачі та приклади, котрі містять дії множення та ділення на 7 | м/з с.92 №8 виконати дії з іменованими числами, №9 розв’язати рівняння |
| Кратне порівняння 1. https://www.youtube.com/watch?v=a03wPOquo0A 2. https://www.youtube.com/watch?v=q1JtlGPMxvg | Чітко розуміти різницю між поняттями «більме/менше на…», «більше/менше в…» | с.3 правило, м/з с. 4 № 4 накреслити та порівняти відрізки, № 8 розв’яжи рівняння в/з №7 (б) розв’яжи задачу |
| Таблиця множення та ділення на 8 та 9 https://www.youtube.com/watch?v=bROLDq2xFDE https://www.youtube.com/watch?v=6OxC4DwR3c0 | Знати таблицю множення та ділення на 8-9. Розв’язувати задачі та приклади, котрі містять дії множення та ділення на 7 | м/з с.7 №6 скласти вирази знайти їх значення, № 7 розв’язати задачу |
| Коло і круг. Циркуль. Креслення узорів https://www.youtube.com/watch?v=nBMgMFTz2eA | Чітко розрізняти коло і круг. Знати й розуміти поняття «радіус». Вміти креслити коло за допомогою циркуля. | С.8 правило, с.9 № 9 розв’язати рівняння, С.10 № 10 розв’язати задачі в м/з №12 розфарбувати |
Українська мова та література | Апостроф. 1. https://www.youtube.com/watch?v=JAXwDkX-OUE 2. https://www.youtube.com/watch?v=86k3o-fLcmg | Знати після яких букв ставимо апостроф. Вміти правильно писати слова з апострофом | С. 45 впр. 145 скласти речення, підкреслити апостроф. |
| Апостроф. Перенесення слів з апострофом з рядка на рядок https://www.youtube.com/watch?v=9_mo8K7e14c | Вміти правильно писати слова з апострофом, переносити з рядка на рядок | С. 49 впр. 145 дібрати заголовок, списати, вставляючи апостроф |
| Апостроф. Перенесення слів з апострофом з рядка на рядок https://www.youtube.com/watch?v=4ffp5-M2yCY&list=PLurpn2dc_PrGKcxlE8PiLX1SHfkDc8bSP&index=9 | Вміти самостійно вставляти, де потрібно, апостроф, переносити з рядка на рядок | С.51 впр.154 дібрати заголовок, списати, вставляючи апостроф та пропущені букви |
| «Що за пташка?» В.Шаройко, «Перекинута шпаківня» Л.Костенко https://www.youtube.com/watch?v=E2SldjBE02k | Читати виразно повними словами. Відповідати на питання до тексту | с. 110 вчити напам’ять, с.110-111 читати виразно |
| В.Чухліб «Хатка на тополі» https://www.youtube.com/watch?v=L8dYSXD8nAA | Читати виразно повними словами. Відповідати на питання до тексту | с. 111-112 читати, відповідати на питання |
Російська мова | Прикметник . роль прикметників в художньому творі (презентація) | Ставити питання від головного (іменник) слова до залежного (прикметник). Розуміти роль прикметників в художніх творах | С. 71 впр. 90 списати текст, вставляючи пропущені букви, розкриваючи дужки |
| Прикметники близькі та протилежні за значенням (презентація) | Добирати близькі та протилежні за значенням прикметники. | С. 75 впр.93 дібрати за зразком прикметники, с.82 впр.97 закінчити народні вислови |
Читання | П. Дудочкін «Риб’ячі віконця» https://schoolmobilelibrar.wixsite.com/library/dudochkin | Читати виразно повними словами. Відповідати на питання до тексту | с.72-75 виразно читати, відповідати на питання |
| Ю.Резник «Чарівний Олівець» | Читати виразно повними словами. Відповідати на питання до тексту | с. 77-81 читати, відповідати на питання |
Я досліджую світ | Використання людьми штучних матеріалів https://vseosvita.ua/library/prezentacia-de-i-ak-ludi-vikoristovuut-stucni-materiali-z-ads-nus-2klas-221764.html | Знати , що таке штучні та природні матеріали | с. 98 читати, відповідати на питання |
| Митці, які прославили Україну https://vseosvita.ua/library/prezentacia-aki-mitci-proslavili-ukrainu-z-kursu-ads-nus-2klas-222447.html https://www.youtube.com/watch?v=5osVt1tY4Lc https://www.youtube.com/watch?v=DaBZ_eSyX0s | Знати митців, які прославили Україну | С99 читати, Розповідь про одного з митців, який прославив Україну |
| Олімпійці та пара олімпійці https://vseosvita.ua/library/prezentacia-hto-taki-olimpijci-ta-paraolimpijci-z-kursu-ads-nus-2klas-223503.html | Розуміти, хто такі олімпійці та параолімпійці | С.. 100 розповідь про одного українського олімпійця та одного параолімпійця |