ІІ тиждень: 30.03 - 03.04.

Предмет Дата Тема Знат/Вміти Завдання
Літературне читання 30.3 Вірний приятель - то найбільший скарб. А. Костецький «Мрія» Засоби створення поетичних образів С.156 -157 виразно читати вірш, відповісти на запитання, зош.с 52, завд.1-3
31.03 Наші вірні друзі-тварини. А. Костецький «Спішу додому». Аналізувати прочитане , оцінювати вчинки дійових осіб С.158 виразно читати вірш, відповісти на запитання, зош.с 52, завд.4-5
01.04 Найдорожча знахідка. В. Сухомлинський «Не згубив, а знайшов» Аналізувати прочитане , оцінювати вчинки дійових осіб, визначати головну думку твору С.159-160 читати, відповісти на запитання, зош.с 53, завд. 1-3. Поміркувати, з якою метою батько дав синові таке нелегке завдання
Українська мова 30.03 Змінювання дієслів за числами Граматичні ознаки дієслів. Визначати числа дієслів С.146 вивчити правило, с.145 впр. 286 (виписати головні члени речення за зразком), с.146 впр. 287(виписати дієслова вжиті у множині, визначити час) Д/З впр. 298, скласти розповідь «Улюблений вид спорту» . Записати складену розповідь https://www.youtube.com/watch?v=rKAwmMFBbCA
31.03 Дієслова теперішнього часу Змінювати дієслова за особами і числами в теперішньому часі С. 147 попрацювати над таблицею впр.290 С.148 впр.2 92 (прочитати виразно вірш. Виписати дієслова-синоніми) Д/З с.149-150, впр. 294( списати І абзац, підкреслити дієслова теперішнього часу)
01.04 Дієслова майбутнього часу Змінювати дієслова за особами і числами в майбутньому часі Впрр.295 виписати з тексту дієслова майбутнього часу С.150-151 впр.296 (розглянь таблицю змінювання дієслів майбутнього часу за особами і числами). Д/З с.152 впр. 298 (скласти і записати уявний діалог про що ви могли б розмовляти з подругою чи другом під час прогулянки у вихідний день, підкреслити дієслова, визначити час) https://www.youtube.com/watch?v=tEoHKMa1pTk
Математика 30.03 Порівняння кутів Вміти розпізнавати гострі, тупі і прямі кути; вміти порівнювати кути методом накладення; вміти ділити кут на частини за допомогою променя, що виходить з вершини кута; С.6 №1,2, с.4 № 3-8 практична робота, с.5 № 9-12 письмово https://www.youtube.com/watch?v=dxjbGDcZ-sk
31.03 Порівняння кутів Вміти отримувати бісектрису кута шляхом перегинання моделей фігур. С.6 № 13 усно, № 14-12 письмово
01.04 Розгорнутий кут. Суміжні кути Володіти поняттями «розгорнутий кут», «суміжні кути»; «гострий кут», «тупий кут», «прямий кут», «бісектриса» С.7 вивчити правило, с. 8 № 2- 6 виконати у великому зошиті, с.10 № 12(а,б), №11, 10 письмово
02.04 Розгорнутий кут. Суміжні кути Знаходження числа за його дробової частини і дроби числа; відпрацьовувати навички дій з іменованими числами; С.9 №8,9 у великому зошиті. С.10 №12 (в, г), №14 розв’язати
Природознавство 31.03 03.04 Навчальний проект «Водойми рідного краю, їх стан та охорона» Знати водойми рідного краю, причини забруднення водойм та охорони водойм Дистанційна перевірка проекту за групами «Водойми рідного краю. Їх стан та охорона»
Грунти. Охорона грунтів Яке значення мають грунти для природи, чому їх потрібно оберігати с.128-131прочитати, відповісти на запитання. Провести дослідження на с. 131 підручника (надіслати відео дослідження), зош. 67, завд. 1-2
Російська мова 01.04 02.04 Знайомимося з драматичним твором. В.Катаєв «Квітка -семибарвниця» Знає чим п’єса відрізняється від оповідання. Аналізує прочитане , оцінює вчинки дійових осіб С. 141-147 читати п’єсу за ролями, дати відповіь на запитання
Читаємо виразно. Уявляємо описані картини. О. Шибаєв «Весна малює» Вміння виразно читати, описувати картини природи, на основі прочитаного С. 147-148 виразно читати, впр.307 письмово, записати словосполучення, визначити закінчення. Впр.308 виразно прочитати текст , дати відповідь на запитання; впр.309 письмово ( списати 1, 2 речення, підібрати слова за допомогою яких, можна перевірити виділені букви)
Я у світі Образотворче мистецтво 02.04 03.04 Подорож містом майстрів Назви підприємств і установ та професії людей які працюють Прочитати підручник на с.93, виконати завдання у зош. с. 33
Види образотворчого мистецтва. «Український рушничок» Багатство кольорів, різноманітність орнаментів, їх види і форми Створити «Український рушничок» за допомогою фарб https://www.youtube.com/watch?v=dHWngYz33Yg
Англійська мова Свята та традиціїї Порядкові числівники Повинні знати порядкові числівники, вживання прийменників on,of, назви свят Ex 1.3(У) p87читати ,перекладати, вивчати порядкові числівники , ex 8 p88 (П), скласти речення Ex 1 p89 ( у) читати, перекладати, ex 2 p89 (п) доповнти речення Відео, які допоможуть засвоїти матеріал: https://www.youtube.com/watch?v=Dn0qp50SzUM числівники https://www.youtube.com/watch?v=VKbMSzBXr4w свята Перейдіть за посиланням, це ваша папка класа, тут будуть знаходитись вправи. Потрібно зареєструватися. https://learningapps.org/join/62j7ds2j

І тиждень: 13.03 - 20.03

Предмет Тема Знати Домашнє завдання
Літературне читання Чарівні перетворення. О.Пушкіна «Казка про Царя Салтана» (уривки). Ганс Крістіан Андерсен «Гидке каченя» (скорочено) Виразно читати, характеризувати героїв, порівнювати епізоди казки з ілюстраціями твору С.136-142 читати, відповісти на запитання, зош.с 48 С.143-150 , зош.с 49-50 Виразно читати, відповісти на запитання
Українська мова Змінювання дієслів за часами Утворювати часові форми дієслів, розрізняти часові форми дієслова С.142, 143, 146 вивчити правила С.142 впр.281 , 285, 288 письмово ДПА с. 32-39
Математика Дії над складеними іменованими числами Співвідношення мір вимірювання довжини, маси, часу, виконання арифметичних дій з іменованими числами. Знати нові одиниці площі, вміти їх перетворювати. С.113 №2,3,4. розв’язати С.112 – вивчити С.114 № 9-11 письмово, №12 усно
Природознавство Азовське море. Чорне море. Рослинний і тваринний світ Вміти знаходити на карті моря, позначати на контурній карті, знати рослинний і тваринний світ морів С. 119-127, зош. С 65-66 Підготувати проект «Водойми рідного краю. Їх стан та охорона»
Російська мова Розум – скарб людини. Перенос слів Правила переносу слів С.135, впр. 292, списати вірш, поділити слова для переноса
Англійська мова Карта міста. У місті Повинні складати повідомлення про місто. Знати прийменники місця. Ex 2 p84 читати , перекладати Ex 2 p86 доповнити діалог Ex5 p86 доповнити речення

-

Кiлькiсть переглядiв: 0