ІІ тиждень: 30.03 - 03.04.
Предмет | Дата | Тема | Знат/Вміти | Завдання |
Літературне читання | 30.3 | Вірний приятель - то найбільший скарб. А. Костецький «Мрія» | Засоби створення поетичних образів | С.156 -157 виразно читати вірш, відповісти на запитання, зош.с 52, завд.1-3 |
31.03 | Наші вірні друзі-тварини. А. Костецький «Спішу додому». | Аналізувати прочитане , оцінювати вчинки дійових осіб | С.158 виразно читати вірш, відповісти на запитання, зош.с 52, завд.4-5 | |
01.04 | Найдорожча знахідка. В. Сухомлинський «Не згубив, а знайшов» | Аналізувати прочитане , оцінювати вчинки дійових осіб, визначати головну думку твору | С.159-160 читати, відповісти на запитання, зош.с 53, завд. 1-3. Поміркувати, з якою метою батько дав синові таке нелегке завдання | |
Українська мова | 30.03 | Змінювання дієслів за числами | Граматичні ознаки дієслів. Визначати числа дієслів | С.146 вивчити правило, с.145 впр. 286 (виписати головні члени речення за зразком), с.146 впр. 287(виписати дієслова вжиті у множині, визначити час) Д/З впр. 298, скласти розповідь «Улюблений вид спорту» . Записати складену розповідь https://www.youtube.com/watch?v=rKAwmMFBbCA |
31.03 | Дієслова теперішнього часу | Змінювати дієслова за особами і числами в теперішньому часі | С. 147 попрацювати над таблицею впр.290 С.148 впр.2 92 (прочитати виразно вірш. Виписати дієслова-синоніми) Д/З с.149-150, впр. 294( списати І абзац, підкреслити дієслова теперішнього часу) | |
01.04 | Дієслова майбутнього часу | Змінювати дієслова за особами і числами в майбутньому часі | Впрр.295 виписати з тексту дієслова майбутнього часу С.150-151 впр.296 (розглянь таблицю змінювання дієслів майбутнього часу за особами і числами). Д/З с.152 впр. 298 (скласти і записати уявний діалог про що ви могли б розмовляти з подругою чи другом під час прогулянки у вихідний день, підкреслити дієслова, визначити час) https://www.youtube.com/watch?v=tEoHKMa1pTk | |
Математика | 30.03 | Порівняння кутів | Вміти розпізнавати гострі, тупі і прямі кути; вміти порівнювати кути методом накладення; вміти ділити кут на частини за допомогою променя, що виходить з вершини кута; | С.6 №1,2, с.4 № 3-8 практична робота, с.5 № 9-12 письмово https://www.youtube.com/watch?v=dxjbGDcZ-sk |
31.03 | Порівняння кутів | Вміти отримувати бісектрису кута шляхом перегинання моделей фігур. | С.6 № 13 усно, № 14-12 письмово | |
01.04 | Розгорнутий кут. Суміжні кути | Володіти поняттями «розгорнутий кут», «суміжні кути»; «гострий кут», «тупий кут», «прямий кут», «бісектриса» | С.7 вивчити правило, с. 8 № 2- 6 виконати у великому зошиті, с.10 № 12(а,б), №11, 10 письмово | |
02.04 | Розгорнутий кут. Суміжні кути | Знаходження числа за його дробової частини і дроби числа; відпрацьовувати навички дій з іменованими числами; | С.9 №8,9 у великому зошиті. С.10 №12 (в, г), №14 розв’язати | |
Природознавство | 31.03 03.04 | Навчальний проект «Водойми рідного краю, їх стан та охорона» | Знати водойми рідного краю, причини забруднення водойм та охорони водойм | Дистанційна перевірка проекту за групами «Водойми рідного краю. Їх стан та охорона» |
Грунти. Охорона грунтів | Яке значення мають грунти для природи, чому їх потрібно оберігати | с.128-131прочитати, відповісти на запитання. Провести дослідження на с. 131 підручника (надіслати відео дослідження), зош. 67, завд. 1-2 | ||
Російська мова | 01.04 02.04 | Знайомимося з драматичним твором. В.Катаєв «Квітка -семибарвниця» | Знає чим п’єса відрізняється від оповідання. Аналізує прочитане , оцінює вчинки дійових осіб | С. 141-147 читати п’єсу за ролями, дати відповіь на запитання |
Читаємо виразно. Уявляємо описані картини. О. Шибаєв «Весна малює» | Вміння виразно читати, описувати картини природи, на основі прочитаного | С. 147-148 виразно читати, впр.307 письмово, записати словосполучення, визначити закінчення. Впр.308 виразно прочитати текст , дати відповідь на запитання; впр.309 письмово ( списати 1, 2 речення, підібрати слова за допомогою яких, можна перевірити виділені букви) | ||
Я у світі Образотворче мистецтво | 02.04 03.04 | Подорож містом майстрів | Назви підприємств і установ та професії людей які працюють | Прочитати підручник на с.93, виконати завдання у зош. с. 33 |
Види образотворчого мистецтва. «Український рушничок» | Багатство кольорів, різноманітність орнаментів, їх види і форми | Створити «Український рушничок» за допомогою фарб https://www.youtube.com/watch?v=dHWngYz33Yg | ||
Англійська мова | Свята та традиціїї Порядкові числівники | Повинні знати порядкові числівники, вживання прийменників on,of, назви свят | Ex 1.3(У) p87читати ,перекладати, вивчати порядкові числівники , ex 8 p88 (П), скласти речення Ex 1 p89 ( у) читати, перекладати, ex 2 p89 (п) доповнти речення Відео, які допоможуть засвоїти матеріал: https://www.youtube.com/watch?v=Dn0qp50SzUM числівники https://www.youtube.com/watch?v=VKbMSzBXr4w свята Перейдіть за посиланням, це ваша папка класа, тут будуть знаходитись вправи. Потрібно зареєструватися. https://learningapps.org/join/62j7ds2j |
І тиждень: 13.03 - 20.03
Предмет | Тема | Знати | Домашнє завдання |
Літературне читання | Чарівні перетворення. О.Пушкіна «Казка про Царя Салтана» (уривки). Ганс Крістіан Андерсен «Гидке каченя» (скорочено) | Виразно читати, характеризувати героїв, порівнювати епізоди казки з ілюстраціями твору | С.136-142 читати, відповісти на запитання, зош.с 48 С.143-150 , зош.с 49-50 Виразно читати, відповісти на запитання |
Українська мова | Змінювання дієслів за часами | Утворювати часові форми дієслів, розрізняти часові форми дієслова | С.142, 143, 146 вивчити правила С.142 впр.281 , 285, 288 письмово ДПА с. 32-39 |
Математика | Дії над складеними іменованими числами | Співвідношення мір вимірювання довжини, маси, часу, виконання арифметичних дій з іменованими числами. Знати нові одиниці площі, вміти їх перетворювати. | С.113 №2,3,4. розв’язати С.112 – вивчити С.114 № 9-11 письмово, №12 усно |
Природознавство | Азовське море. Чорне море. Рослинний і тваринний світ | Вміти знаходити на карті моря, позначати на контурній карті, знати рослинний і тваринний світ морів | С. 119-127, зош. С 65-66 Підготувати проект «Водойми рідного краю. Їх стан та охорона» |
Російська мова | Розум – скарб людини. Перенос слів | Правила переносу слів | С.135, впр. 292, списати вірш, поділити слова для переноса |
Англійська мова | Карта міста. У місті | Повинні складати повідомлення про місто. Знати прийменники місця. | Ex 2 p84 читати , перекладати Ex 2 p86 доповнити діалог Ex5 p86 доповнити речення |
-