ІІ тиждень: 30.03 - 03.04

Предмет Тема Знати, уміти Д/з
Укр. мова Речення з однорідними членами (без сполучників та зі сполучниками а, але, і). Кома між однорідними членами. Узагальнювальне слово перед однорідними членами. Двокрапка після узагальнювального слова. Знати будову речень з однорідними членами та узагальнювальн ими словами при них; вміти правильно будуватиречення з однорідними членами, обґрунтовувати розстановку розділових знаків при них. Опрацювати п.54, впр.426, 427, 428 (усно); впр.429,433, 435( письмово). Опрацювати п.55, Впр.436, 438(усно); впр.439, 447(письмово). Переглянути відеоматеріал: https://www.youtube.com/watch?v=-UTjtLhdo2Q Виконати тестові завдання з теми «Однорідні члени речення».
Укр.літ П.Тичина Поезія «Не бував ти у наших краях», «Гаї шумлять», «Блакить мою душу розвіяла» Знати біографію поета, уміти аналізувати поезії Стор. 199-201, вивчити напам’ять одну з поезій. Стор.202 відпов. на пит.1-3, 11, 12 –письмово. Перегляньте презентацію, дайте відповіді на запитання та тестові завдання.
Російська мова Прислівник. Загальне поняття про прислівник. Службові частини мови. Загальне поняття про прийменник. Знаходити прислівники в реченні. Знаходити прийменники в реченні; правильно поєднувати з іменниками; П.56-58 впр. 255- 257 (усно), 258. Впр. 263.
Зарубіжна література Сучасна дитяча література. Р.Дал. Повість – казка «Чарлі і шоколадна фабрика». Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній фабриці містера Вонкі розуміти особливості розвитку сюжетуі, характеризуватиобрази героїв Прочитати повість, переглянути фільм, записати риси вдачі Чарлі.
Природознавство Чинники середовища життя на планеті Земля Що таке середовище життя; чинники середовища життя; вміти відрізняти 3 чинники середовища; які є визначальні чинники неживої природи Прочитати §38, виконати завд.4,5, с.166 (письмово)
Іноземна мова (англійська) Подорожування Вміти запитувати про місцезнаходження, правильно вживати прийменники місця, вміти описувати своє місто за картою 1. с.192, впр. 5а, з’єднати речення і записати їх. 2. с. 193, впр. 7, скласти діалог. 3. с.193 впр.2, скласти 6-7 речень про місто.
Німецька мова 3. Дикі тварини 4. У зоопарку Вивчити назви диких тварин, повторити числівники, назви кольорів, навчитися складати короткий опис тварини. Вчитися читати і розуміти текст зі знайомими словами, доповнювати текст інформацією, якої бракує, складати опис тварини. Ст. 111-112, впр. 4, знайти відповідні до тексту малюнки, впр. 5, скласти загадку про одну тварину. Ст. 113-114, впр. 6, намалювати і описати улюблену тварину з зоопарку.
Історія Урок узагальнення та тематичного оцінювання Знати імена українських істориків та назви головних їхніх досліджень. Уміти відрізняти науково-популярний історичний текст від художнього; Опрацювати п. 24, виконати завдання контрольної роботи за темою «Дослідники історії»
Образотворче мистецтво Засоби виразності декоративного мистецтва, декор форми, орнамент учні навчаються порівнювати види орнаментів (геометричний, рослинний, зооморфний); учні навчаються спрощувати форми для створення рапорту (геометричного, рослинного); учні навчаються створювати орнамент на основі рапорту Замалювати стрічковий орнамент: геометричний, рослинний або зооморфний.
трудове навчання Торбинка для дрібниць. Розкроювання швейного виробу.Застосування початкових швів для вишивання деталей торбинки Ознайомлення з будовою швацької машинки.Застосування швів «зшивний», «у підгін із закритим зрізом» для пошиття торбинки Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення. Дотримується прийомів роботи з інструментами та пристосуваннями. Продивитись будову швацької машинки. Продивитись виконання швів «зшивний», «у підгін із закритим зрізом» для пошиття торбинки
Фізична культура Стрибки на скакальці 1. Комплекс вправ на силу. 2. Комплекс вправ на гнучкість.

І тиждень: 13.03 - 20.03

Предмет Тема Знати, уміти Д/з
Укр. мова Другорядні члени речення. Знати будову речення, уміти розрізняти додатки, означення, обставини П.51, впр.406, п.52, .415, п.53, впр.425.
Укр.літ Т.Шевченко. Поезія Знати біографію поета, уміти аналізувати поезії Стор. 187-198, вивчити напам. «Садок вишневий коло хати», «За сонцем хмаронька пливе»

Зарубіжна література М.І.Цвєтаєва «Книги в червоній палітурці». Образ ліричної героїні, яка любить читати розуміти особливості розвитку сюжету в ліричному творі, характеризуватиобраз ліричної героїні, світ її захоплень; розповідати про свої улюблені книжки, мистецькі вподобання Прочитати вірш, Повторити азку Пушкіна
Російська мова Дієслова теперішнього і майбутнього часу. Вимова і наголос у деяких дієсловних формах. Дієслова теперішнього часу у 2 особі однини Вживати одні дієслівні форми замість інших № 54, 55, впр. 250, 254
Іноземна мова (англійська) Подорожування Вміти запитувати про місцезнаходження, розуміти вживання різних часів дієслів, правильно вживати прийменники by, on, вміти описувати своє місцезнаходження 1. с.184, впр. 1, написати назви будівель до речень. 2. с. 188, впр. 2, вибрати правильну відповідь, письмово 3. с.190 впр.2а, читати, перекладати
Історія Історичні праці ХІХ-ХХ ст.. «Історія України-Руси» М. Грушевського Знати імена українських істориків та назви головних їхніх досліджень. Уміти відрізняти науково-популярний історичний текст від художнього; Опрацювати п. 23 (с. 159-165), виконати завдання с. 164 -165 ( Із завдання «Оцініть себе» № 2, 3 - письмово).
Німецька мова 1.Ландшафти 2. Лісові тварини 3. Дикі тварини 4. У зоопарку Вивчити слова з теми, вправлятися у читанні і перекладі тексту про природу. Пригадати способи утворення форм множини іменників. Вивчити назви тварин, вправлятися у читанні та розумінні текстів з вивченими словами. Вивчити назви диких тварин, повторити числівники, назви кольорів, навчитися складати короткий опис тварини. Вчитися читати і розуміти текст зі знайомими словами, доповнювати текст інформацією, якої бракує, складати опис тварини. Ст. 106-108, впр.6, дати відповіді на питання Ст. 109-110, впр. 4, відгадати загадки,впр. 3, скласти речення за зразком. Ст. 111-112, впр. 4, знайти відповідні до тексту малюнки, впр. 5, скласти загадку про одну тварину. Ст. 113-114, впр. 6, намалювати і описати улюблену тварину з зоопарку.
Фізична культура1.Комплексвправ на силу. 2.Комплекс вправ на гнучкість
Образотворче мистецтво Міфологічний жанр. Передавання змістових звя'зків у реалістичному та образному значенні

Знати жанри образотворчого мистецтва,

Знати поняття міфологічного жанру в живописі.

Назвіть види образотворчого мистецтва, у яких набув популярності міфологічний жанр. Замалювати один із міфів Древньої Греціі
Математика Множення та ділення десяткових дробів Виконувати множення і ділення десяткових дробів, ділення на десятковий дріб $34,35 (опрацювати) Вправи: №949, №951,№955, №970, №973, №976, №978, №980 ,
Інформатика Алгоритми та програми Середовище програмування «Scratch» $4.4, практична робота №12 ст 177 в мобільному додатку «Scratch Jr»
Природознавство Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища Знати: з чим пов’язані періодичні зміни умов середовища; як пристосовуються рослини та тварини до періодичних змін. Вміти: розрізняти осілих та перелітних птахів; як себе поводять тварини за добу. Прочитати § 39, виконати завд. 6, с.172 (заповнити таблицю)
Різноманітність середовищ життя і пристосування організмів до життя в кожному з них Знати: що таке угрупування, ланцюги живлення, які взаємозв’язки виникають при сумісному існуванні. Вміти складати харчовий ланцюжок Прочитати § 42, завд.5, с.188 (скласти можливі харчові ланцюжки)

-

Кiлькiсть переглядiв: 0