Предмет | Тема | Знати, уміти | Д/з |
Укр. мова | Речення з однорідними членами (без сполучників та зі сполучниками а, але, і). Кома між однорідними членами. Узагальнювальне слово перед однорідними членами. Двокрапка після узагальнювального слова. | Знати будову речень з однорідними членами та узагальнювальн ими словами при них; вміти правильно будуватиречення з однорідними членами, обґрунтовувати розстановку розділових знаків при них. | Опрацювати п.54, впр.426, 427, 428 (усно); впр.429,433, 435( письмово). Опрацювати п.55, Впр.436, 438(усно); впр.439, 447(письмово). Переглянути відеоматеріал: https://www.youtube.com/watch?v=-UTjtLhdo2Q Виконати тестові завдання з теми «Однорідні члени речення». |
Укр.літ | П.Тичина Поезія «Не бував ти у наших краях», «Гаї шумлять», «Блакить мою душу розвіяла» | Знати біографію поета, уміти аналізувати поезії | Стор. 199-201, вивчити напам’ять одну з поезій. Стор.202 відпов. на пит.1-3, 11, 12 –письмово. Перегляньте презентацію, дайте відповіді на запитання та тестові завдання. |
Російська мова | Прислівник. Загальне поняття про прислівник. Службові частини мови. Загальне поняття про прийменник. | Знаходити прислівники в реченні. Знаходити прийменники в реченні; правильно поєднувати з іменниками; | П.56-58 впр. 255- 257 (усно), 258. Впр. 263. |
Зарубіжна література | Сучасна дитяча література. Р.Дал. Повість – казка «Чарлі і шоколадна фабрика». Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній фабриці містера Вонкі | розуміти особливості розвитку сюжетуі, характеризуватиобрази героїв | Прочитати повість, переглянути фільм, записати риси вдачі Чарлі. |
Природознавство | Чинники середовища життя на планеті Земля | Що таке середовище життя; чинники середовища життя; вміти відрізняти 3 чинники середовища; які є визначальні чинники неживої природи | Прочитати §38, виконати завд.4,5, с.166 (письмово) |
Іноземна мова (англійська) | Подорожування | Вміти запитувати про місцезнаходження, правильно вживати прийменники місця, вміти описувати своє місто за картою | 1. с.192, впр. 5а, з’єднати речення і записати їх. 2. с. 193, впр. 7, скласти діалог. 3. с.193 впр.2, скласти 6-7 речень про місто. |
Німецька мова | 3. Дикі тварини 4. У зоопарку | Вивчити назви диких тварин, повторити числівники, назви кольорів, навчитися складати короткий опис тварини. Вчитися читати і розуміти текст зі знайомими словами, доповнювати текст інформацією, якої бракує, складати опис тварини. | Ст. 111-112, впр. 4, знайти відповідні до тексту малюнки, впр. 5, скласти загадку про одну тварину. Ст. 113-114, впр. 6, намалювати і описати улюблену тварину з зоопарку. |
Історія | Урок узагальнення та тематичного оцінювання | Знати імена українських істориків та назви головних їхніх досліджень. Уміти відрізняти науково-популярний історичний текст від художнього; | Опрацювати п. 24, виконати завдання контрольної роботи за темою «Дослідники історії» |
Образотворче мистецтво | Засоби виразності декоративного мистецтва, декор форми, орнамент | учні навчаються порівнювати види орнаментів (геометричний, рослинний, зооморфний); учні навчаються спрощувати форми для створення рапорту (геометричного, рослинного); учні навчаються створювати орнамент на основі рапорту | Замалювати стрічковий орнамент: геометричний, рослинний або зооморфний. |
трудове навчання | Торбинка для дрібниць. Розкроювання швейного виробу.Застосування початкових швів для вишивання деталей торбинки Ознайомлення з будовою швацької машинки.Застосування швів «зшивний», «у підгін із закритим зрізом» для пошиття торбинки | Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення. Дотримується прийомів роботи з інструментами та пристосуваннями. | Продивитись будову швацької машинки. Продивитись виконання швів «зшивний», «у підгін із закритим зрізом» для пошиття торбинки |
Фізична культура | Стрибки на скакальці | | 1. Комплекс вправ на силу. 2. Комплекс вправ на гнучкість. |