Предмет | Тема | Знати, уміти | Д/з |
Укр. мова | Фразеологія Походження (етимологія) слова. | Знати, що таке фразеологізми і вміти їх визначати . | Опрацювати матеріал презентації, виконати завдання. (Презентація «Фразеологізми») Переглянути відеоматеріал: https://www.youtube.com/watch?v=zXzVpvKd4n0 П.47, впр.381 (усно), 383(усно), п.48, 387(усно). впр.391відредагувати, стор.172 тестові завд. – письмово. Стор.173 відпов.на запитання (усно). |
Укр.літ | П.Тичина Поезія «Не бував ти у наших краях», «Гаї шумлять», «Блакить мою душу розвіяла» | Знати біографію поета, уміти аналізувати поезії | Стор. 199-201, вивчити напам’ять одну з поезій. Стор.202 відпов. на пит.1-3, 11, 12 –письмово. Перегляньте презентацію, дайте відповіді на запитання та тестові завдання. |
Русский язык | Буквы о, ё после шипящих в корне слова | опознает слова с буквами о, ё после шипящих в корне, сопоставляет произношение и написание слова, знает правило правописания | с. 149 (выучить правило), упр. 275, 276 (письменно) kurganskaval70@gmail.com |
Развитие речи. Сочинение-описание животных | создает текст с элементами описания животного по самостоятельно составленному плану, используя собранные материалы | с. 220, упр. 406 (устно), поработать с презентацией «Сочинение-описание животного», написать сочинение «Моё любимое животное» |
Литература | М.Твен «Приключения Тома Сойера»: мир детства в повести | знает содержание прочитанного, пересказывает произведение; характеризует особенности поведения героев повести, рассуждает о мотивах действий персонажей; | с. 179-180 (читать), посмотреть презентацию или фильм «Марк Твен», с. 180-191 (прочитать и пересказать), ответить на вопросы с. 184-185 (устно), с. 191 №1 – 6 (письменно) |
| Приключения и игры главных героев повести. Комические ситуации. | пересказывает произведение (выборочно, кратко, от имени героя, близко к тексту); характеризует особенности поведения героев повести, рассуждает о мотивах действий персонажей; | С. 192-206 (читать и пересказывать), ответить на вопросы с. 195 (устно), с. 202 (устно), с. 206 №1-3 (письменно) |
Математика | Середнє арифметичне. Середнє значення величин | означення середнього арифметичного; правило знаходження середнього арифметичного | п. 3 вивчити правила, № 1041, 1043,1045,1047, 1049, 1051, 1055, 1057 |
Іноземна мова (англійська) | Одяг Подорожі | Вміти запитувати про погоду та одяг, розуміти вживання різних часів дієслів, правильно вживати , прийменники місця, вміти описувати свій одяг, знати форми неправильних дієслів, вміти працювати з текстом | С.171, написати листа за прикладом С.180-181, впр.2 відповіді на запитання, переказ за малюнками(5 неправильних дієслів вивчити) С.185 вивчити слова, впр.5 читати, с.186, впр.6, правда чи не правда, письмово, неправильні речення виправити за текстом(5 неправильних дієслів вивчити) |
Німецька мова | 3. Дикі тварини 4. У зоопарку | Вивчити назви диких тварин, повторити числівники, назви кольорів, навчитися складати короткий опис тварини. Вчитися читати і розуміти текст зі знайомими словами, доповнювати текст інформацією, якої бракує, складати опис тварини. | Ст. 111-112, впр. 4, знайти відповідні до тексту малюнки, впр. 5, скласти загадку про одну тварину. Ст. 113-114, впр. 6, намалювати і описати улюблену тварину з зоопарку. |
Природознавство | Отруйні рослини, тварини, гриби | Що таке отруйні речовини? Чим небезпечні отруйні тварини? | §36 консп., стр. 156 пит. 4,5 письм., виконати практичне завдання (за бажанням). |
Визначення організмів за визначниками | Навчитися користуватися атласами, довідниками. | §37 чит., стр. 161-162 виконати практичне завдання письмово. |
Історія | Урок узагальнення та тематичного оцінювання | Знати імена українських істориків та назви головних їхніх досліджень. Уміти відрізняти науково-популярний історичний текст від художнього; | Опрацювати п. 24, виконати завдання контрольної роботи за темою «Дослідники історії» |
Образотворче мистецтво | Засоби виразності декоративного мистецтва, декор форми, орнамент | учні навчаються порівнювати види орнаментів (геометричний, рослинний, зооморфний); учні навчаються спрощувати форми для створення рапорту (геометричного, рослинного); учні навчаються створювати орнамент на основі рапорту | Замалювати стрічковий орнамент: геометричний, рослинний або зооморфний. |
трудове навчання | Торбинка для дрібниць. Розкроювання швейного виробу.Застосування початкових швів для вишивання деталей торбинки Ознайомлення з будовою швацької машинки.Застосування швів «зшивний», «у підгін із закритим зрізом» для пошиття торбинки | Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення. Дотримується прийомів роботи з інструментами та пристосуваннями. | Продивитись будову швацької машинки. Продивитись виконання швів «зшивний», «у підгін із закритим зрізом» для пошиття торбинки |
Фізична культура | Баскетбол | | Історія розвитку Баскетболу |