ІІ тиждень: 30.03 - 03.04

Предмет Тема Знати, уміти Д/з
Укр. мова Фразеологія Походження (етимологія) слова. Знати, що таке фразеологізми і вміти їх визначати . Опрацювати матеріал презентації, виконати завдання. (Презентація «Фразеологізми») Переглянути відеоматеріал: https://www.youtube.com/watch?v=zXzVpvKd4n0 П.47, впр.381 (усно), 383(усно), п.48, 387(усно). впр.391відредагувати, стор.172 тестові завд. – письмово. Стор.173 відпов.на запитання (усно).
Укр.літ П.Тичина Поезія «Не бував ти у наших краях», «Гаї шумлять», «Блакить мою душу розвіяла» Знати біографію поета, уміти аналізувати поезії Стор. 199-201, вивчити напам’ять одну з поезій. Стор.202 відпов. на пит.1-3, 11, 12 –письмово. Перегляньте презентацію, дайте відповіді на запитання та тестові завдання.
Русский язык Буквы о, ё после шипящих в корне слова опознает слова с буквами о, ё после шипящих в корне, сопоставляет произношение и написание слова, знает правило правописания с. 149 (выучить правило), упр. 275, 276 (письменно) kurganskaval70@gmail.com
Развитие речи. Сочинение-описание животных создает текст с элементами описания животного по самостоятельно составленному плану, используя собранные материалы с. 220, упр. 406 (устно), поработать с презентацией «Сочинение-описание животного», написать сочинение «Моё любимое животное»
Литература М.Твен «Приключения Тома Сойера»: мир детства в повести знает содержание прочитанного, пересказывает произведение; характеризует особенности поведения героев повести, рассуждает о мотивах действий персонажей; с. 179-180 (читать), посмотреть презентацию или фильм «Марк Твен», с. 180-191 (прочитать и пересказать), ответить на вопросы с. 184-185 (устно), с. 191 №1 – 6 (письменно)
Приключения и игры главных героев повести. Комические ситуации. пересказывает произведение (выборочно, кратко, от имени героя, близко к тексту); характеризует особенности поведения героев повести, рассуждает о мотивах действий персонажей; С. 192-206 (читать и пересказывать), ответить на вопросы с. 195 (устно), с. 202 (устно), с. 206 №1-3 (письменно)
Математика Середнє арифметичне. Середнє значення величин означення середнього арифметичного; правило знаходження середнього арифметичного п. 3 вивчити правила, № 1041, 1043,1045,1047, 1049, 1051, 1055, 1057
Іноземна мова (англійська) Одяг Подорожі Вміти запитувати про погоду та одяг, розуміти вживання різних часів дієслів, правильно вживати , прийменники місця, вміти описувати свій одяг, знати форми неправильних дієслів, вміти працювати з текстом С.171, написати листа за прикладом С.180-181, впр.2 відповіді на запитання, переказ за малюнками(5 неправильних дієслів вивчити) С.185 вивчити слова, впр.5 читати, с.186, впр.6, правда чи не правда, письмово, неправильні речення виправити за текстом(5 неправильних дієслів вивчити)
Німецька мова 3. Дикі тварини 4. У зоопарку Вивчити назви диких тварин, повторити числівники, назви кольорів, навчитися складати короткий опис тварини. Вчитися читати і розуміти текст зі знайомими словами, доповнювати текст інформацією, якої бракує, складати опис тварини. Ст. 111-112, впр. 4, знайти відповідні до тексту малюнки, впр. 5, скласти загадку про одну тварину. Ст. 113-114, впр. 6, намалювати і описати улюблену тварину з зоопарку.
Природознавство Отруйні рослини, тварини, гриби Що таке отруйні речовини? Чим небезпечні отруйні тварини? §36 консп., стр. 156 пит. 4,5 письм., виконати практичне завдання (за бажанням).
Визначення організмів за визначниками Навчитися користуватися атласами, довідниками. §37 чит., стр. 161-162 виконати практичне завдання письмово.
Історія Урок узагальнення та тематичного оцінювання Знати імена українських істориків та назви головних їхніх досліджень. Уміти відрізняти науково-популярний історичний текст від художнього; Опрацювати п. 24, виконати завдання контрольної роботи за темою «Дослідники історії»
Образотворче мистецтво Засоби виразності декоративного мистецтва, декор форми, орнамент учні навчаються порівнювати види орнаментів (геометричний, рослинний, зооморфний); учні навчаються спрощувати форми для створення рапорту (геометричного, рослинного); учні навчаються створювати орнамент на основі рапорту Замалювати стрічковий орнамент: геометричний, рослинний або зооморфний.
трудове навчання Торбинка для дрібниць. Розкроювання швейного виробу.Застосування початкових швів для вишивання деталей торбинки Ознайомлення з будовою швацької машинки.Застосування швів «зшивний», «у підгін із закритим зрізом» для пошиття торбинки Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення. Дотримується прийомів роботи з інструментами та пристосуваннями. Продивитись будову швацької машинки. Продивитись виконання швів «зшивний», «у підгін із закритим зрізом» для пошиття торбинки
Фізична культура Баскетбол Історія розвитку Баскетболу

І тиждень: 13.03 - 20.03

Предмет Тема Знати, уміти Д/з
Укр.мова Групи слів за значенням. Омоніми, синоніми, антоніми Знати групи слів за значенням і вміти їх визначати . П.39, впр.348, п.40, впр.360, п.41., впр.369.
Укр.літ Т.Шевченко. Поезія Знати біографію поета, уміти аналізувати поезії Стор. 187-198, вивчити напам. «Садок вишневий коло хати», «За сонцем хмаронька пливе»
Русский язык Буквы о, а в корнях -раст-, -ращ-, -рос- опознает слова с чередующимися гласными и согласными в корне, сопоставляет произношение и написание слова, сопоставляет произношение и написание слова с. 144 (повторить правило), упр. 263 (письменно)
Буквы о, а в корнях -зар-, -зор-, -гар-, -гор-, -клан-, -клон- опознает слова с чередующимися гласными и согласными в корне сопоставляет произношение и написание слова, сопоставляет произношение и написание слова с. 147 (выучить правило), упр. 266 (письменно)
Чередование гласных и согласных в корнях слов опознает слова с чередующимися гласными и согласными в корне сопоставляет произношение и написание слова, сопоставляет произношение и написание слова с. 148 «Хотим знать больше» (выучить), упр. 270 (письменно)
Литература И.Бунин «Детство». Поэтические картины природы выразительно читает стихотворения; - объясняет идейный смысл изученных произведений; с. 169-170 (письменно) ответить на вопросы 3, 4, 5 с. 170 «Сравнение» (читать)
С. Есенин «С добрым утром!» Гармония состояния природы и человека выразительно читает стихотворения, в том числе и наизусть; - объясняет идейный смысл изученных произведений; С.Есенин «С добрым утром!» (выучить наизусть)
Мы и природа (обобщение) выразительно читает стихотворения, в том числе и наизусть; - объясняет идейный смысл изученных произведений; выделяет поэтические образы и картины в прочитанных стихотворениях с. 175 «Метафора» (читать) с. 177 Тестовые задания (письменно)
Іноземна мова (англійська) Одяг Вміти запитувати про погоду та одяг, розуміти вживання різних часів дієслів, правильно вживати прийменники місця, вміти описувати свій одяг 1. Повторити неправильні дієслова, с.164-165, впр. 3, вибрати правильну відповідь, письмово, вивчити слова, с.165 2. Повторити неправильні дієслова, с. 167, впр. 2, вибрати правильну відповідь, письмово 3. С.167, вивчити правило, с.168 впр.4, письмово вставити пропущені слова
Математика Ділення на десятковий дріб правило переносу коми при діленні на десятковий дріб; правило ділення десяткових дробів на розрядну одиницю 0,1; 0,01; 0.001;....; таблицю множення п. 35 вивчити правила, № 981, 982, 984, 977, 986,1002
Розв'язування вправ на всі дії з десятковими дробами порядок виконання дій при розв'язуванні прикладів на всі дії з десятковими дробами; правило знаходження частини при розв'язуванні рівнянь з десятковими дробами п. 35 повторити правила , № 1003, 1006, 987, 990,992,994
Історія Історичні праці ХІХ-ХХ ст.. «Історія України-Руси» М. Грушевського Знати імена українських істориків та назви головних їхніх досліджень. Уміти відрізняти науково-популярний історичний текст від художнього; Опрацювати п. 23 (с. 159-165), виконати завдання с. 164 -165 ( Із завдання «Оцініть себе» № 2, 3 - письмово).
Німецька мова 1.Ландшафти 2. Лісові тварини 3. Дикі тварини 4. У зоопарку Вивчити слова з теми, вправлятися у читанні і перекладі тексту про природу. Пригадати способи утворення форм множини іменників. Вивчити назви тварин, вправлятися у читанні та розумінні текстів з вивченими словами. Вивчити назви диких тварин, повторити числівники, назви кольорів, навчитися складати короткий опис тварини. Вчитися читати і розуміти текст зі знайомими словами, доповнювати текст інформацією, якої бракує, складати опис тварини. Ст. 106-108, впр.6, дати відповіді на питання Ст. 109-110, впр. 4, відгадати загадки,впр. 3, скласти речення за зразком. Ст. 111-112, впр. 4, знайти відповідні до тексту малюнки, впр. 5, скласти загадку про одну тварину. Ст. 113-114, впр. 6, намалювати і описати улюблену тварину з зоопарку.
Фізична культураБаскетболІсторія розвитку Баскетболу
Образотворче мистецтво Міфологічний жанр. Передавання змістових звя'зків у реалістичному та образному значенні

Знати жанри образотворчого мистецтва,

Знати поняття міфологічного жанру в живописі.

Назвіть види образотворчого мистецтва, у яких набув популярності міфологічний жанр. Замалювати один із міфів Древньої Греціі
Природознавство Рослини та тварини Ознаки тваринного світу. Чим тварини відрізняються від тварин? §34 консп., стр.151 пит. 3,4,5 письм. Виконати дослідницьку роботу (за бажанням).
Гриби і бактерії Ознаки характерні для грибів. Будова бактерій. Як людина використовує бактерії? §35 консп., стр. 156 пит. 2,3,4 письм.
Інформатика Алгоритми та програми Класи та об’єкти в програмуванні, властивості об’єктів $3.1 Вправа 14 стор 98

-

Кiлькiсть переглядiв: 0