ІІ тиждень: 30.03 - 03.04
Предмет | Тема | Знати, уміти | Д/з |
Укр. мова | Числівник як частина мови. Відмінювання кількісних та порядкових числівників | Утворювати й використовуватиправильно відмінникові форми числівників. | Опрацювати теоретичний матеріал п.38-39, впр.444 – усно; впр.437, 445, 455 -письмово |
Укр.літ | Я.Стельмах «Митькозавр з Юрківки…» | Знати зміст, уміти переказувати. | Стор.172-184 (читати, переказувати) Висловити письмово свої думки про те, чого навчила вас прочитана повість (5-7 речень) |
Російська мова | Числительные | Уметь склонять количественные числительные и правильно их писать. Уметь сочетать существительные с числительными и правильно их писать. | парагр .50, Упр. 431( письменно), парагр. 51. Упр. 434(письменно). |
Зарубіжна література | Р.Д. Бредбері. Оповідання «Усе літо в один день» Р. Шеклі. Оповідання «Запах думки». Утвердження сили людського духу. Роздуми автора про майбутнє людства. Гуманістичний зміст твору. | виразно читати; висловлювати враження від прочитаного, визначати особливості розвитку сюжету | Прочитати оповідання, прослухати https://www.rulit.me/books/vsyo-leto-v-odin-den-read-124793-1.html Опрацювати стор. 218-221, Дібрати цитати до образу |
Географія | Льодовики. Багаторічна мерзлота | Опрацювати вкладений урок | Виконати тести |
Іноземна мова (англійська) | Покупки | Вміти описувати магазини, правильно вживати різні часові форми дієслів, вміти склади список покупок, знати правило вживання різних форм прикметників(ступені порівняння) | С.134-137, читати, впр.3 відповіді на запитання письмово, переказ Повторити всі правила та слова, с.110, с.113, с.118, с.122, 124, , вивчити наступні 10 неправильних дієслів |
Математика | 1-2. Розв’язування рівнянь 3-4. Розв’язування задач за допомогою рівнянь | Розв’язування рівнянь з використанням правил. Вміє складати рівняння за текстом задачі | Прочитати матеріал підручника §41; повторити правила розв’язування лінійних рівнянь, Виконати вправи № 1143; 1445 (1,3), 1149; 1153(2,3) §42, приклади 1-3 стор.323 № 1168, 1173, 1177, 1179 |
Образотворче мистецтво | Архітектура-кам'яний літопис людства.Основні стилі та напрями в мистецтві | вВизначити поняття «архітектура», засоби художньо-образного відображення архітектури; -вивчити різновиди архітектури; -ознайомитись з архітектурними різних стилів, різновидів та епох.. | Продивитись стилі та види архітектури. Замалювати архітектурні пам’ятки міста Харкова |
Трудове навчання | Органайзер для рукоділля. Застосування початкових швів для вишивання деталей органайзера | Вирізняє технології виготовлення та оздоблення виробів, поширені в регіоні проживання за характерними ознаками. Виготовляє виріб. | Продивитись види початкових швів для вишивання |
Основи здоров’я | Правила користування газовими приладами | Правильне поводження з газом. | §25 консп., стр.117 завд. 1,2,3,4 письм. |
Фізична культура | Баскетбол | Що таке штрафний кидок. Вміти виконувати. | Тренувати виконання штрафного кидка. Реферат «Раціональне харчування спортсменів» |
І тиждень: 13.03 - 20.03
Предмет | Тема | Знати, уміти | Д/з |
Укр. мова | Числівник як частина мови | Загальне значення, морфологічні ознаки, уміти знаходити числівники в тексті | П.37, стор. 185, впр.421 П.37. впр. 422 П. 37, впр.428 |
Укр.літ | Я.Стельмах «Митькозавр з Юрківки…» | Знати зміст, уміти переказувати. | Стор.157-171 (читати, переказувати) письмово завд.1-3 стор.171 |
Зарубіжна література | Джанні Родарі. «Листівки з видами міст». Широта світу та його сприйняття ліричним героєм вірша | виразно читати; висловлювати враження від прочитаного, визначати особливості розвитку сюжету | Опрацювати стор. 202-206, підготувати виразне читання вірша, написати вітальну листівку Д.Родарі |
Географія | Озера | Види озер, походження | $44,запитання усно |
Болота, штучні водойма | Поняття болота канали водосховища | $45,запитання усно | |
Математика | 1. Спрощення виразів 2-3. Розкриття дужок 4. Рівняння. Основні властивості рівнянь | Зведення подібних доданків. Правила розкриття дужок Означення рівносильних рівнянь; Основні властивості рівнянь; Розв’язування рівнянь з використанням правил. | Повт.§39, с.300-302, №1301, №1304 (1). №1303 (1,2), № 1304(3) §41, с.315-317, №1139 (1,3,5), №1141 (1,3) |
Іноземна мова (англійська) | Покупки | Вміти описувати магазини, правильно вживати різні часові форми дієслів, вміти склади список покупок | 1. Повторити неправильні дієслова , с.130 впр. 2, вставити пропущені слова, письмово 2. Повторити неправильні дієслова + 5 наступних дієслів з таблиці вивчити, с. 132, впр. 6, опис магазина |
Біологія | Загальна характеристика покритонасінних | 1. Ознаки однодольних та дводольних рослин. 2. Розрізняти рослини за ознаками. | Параграф 43, заповнити таблицю на стор.193.; повторити параграф 18 |
Класифікація покритонасінних рослин | 1. Біологічна систематика. 2. Уміти визначати систематичне положення покрито насінної рослини. | Параграф 44, завд.стор.196, повторити параграф 19 | |
Інтегрований курс. (Історія України. Всесвітня історія.) | Стародавній Рим за царської та республіканської доби. | 1.Три періоди в історії Давнього Риму. 2.Легенда про заснування Риму. 3.Групи населення в Римі. 4.Суспільне управління. Чи є спільне в управлінні Рима і грецьких полісів? Терміни: -патриції -плебеї -нобілітет - магістрат -консули - Сенат -народні трибуни Дати: -753 р. до н.е. -509 р. до н.е. - 494 р. до н.е. | Параграфи 43, 44 |
Доба Еллінізму | Знати хронологічні рамки періоду Поняття «елліністична культура» Елліністичні держави. | Повторити тему «Еллінізм». Підготуватись до тематичного оцінювання. | |
Фізична культура | Баскетбол | Що таке штрафний кидок. Вміти виконувати. | Тренувати виконання штрафного кидка. Реферат «Раціональне харчування спортсменів» |
Образотворче мистецтво | Творчий натюрморт | Закріпити поняття про натюрморт створювати творчий натюрморт, закріплювати поняття про різні техніки виконання, застосовувати на практиці отримані знання; розвивати фантазію, спостережливість, пам'ять, відчуття композиції, колористичної гармонії, | Послідовність виконання роботи . 1) Визначитись, в якій техніці будете працювати. 2) Визначити для себе, що саме зображуватимете, тобто, обрати тему. 3) Вибрати композицію натюрморту. 4) Виконати лінійний малюнок, позначивши площину стола. 5) Виконати роботу в обраній техніці. Дати назву своїй роботі та презентувати |
Основи здоров’я | Правила користування електричними приладами | Безпека поводження з електро-приладами. | §24 консп., стр.114 завд. 2,4 письм., проект (за бажанням стр.114) |
трудове навчання | Органайзер для рукоділля. Добір конструкційних матеріалів, інструментів та обладнання. Побудова викрійки. | Добирає інструменти та матеріали для виготовлення виробу. Дотримується прийомів роботи з інструментами та пристосуваннями. Визначає необхідну кількість матеріалів для виготовлення виробу. | Подібрати викрійку для органайзера. Підібрати матеріали. |
Російська мова | Числівник | Написання числівників, використання в мові | §50, письмово вправи 422, 426; повторити §11, 12 |
Інформатика | Алгоритми та програми | Класи та об’єкти в програмуванні, властивості об’єктів | $3.1 Вправа 14 стор 98 |
-