ІІ тиждень: 30.03 - 03.04

Предмет Тема Знати, уміти Д/з
Укр. мова Присвійні, вказівні та означальні займенники, їх відмінювання Знати правила правопису займенників, уміти їх відмінювати. Опрацювати теоретичний матеріал п.44-45, впр.403 – усно; впр.398, 407, 410 -письмово
Укр.літ Я.Стельмах «Митькозавр з Юрківки…» Знати зміст, уміти переказувати. Стор.172-184 (читати, переказувати) Висловити письмово свої думки про те, чого навчила вас прочитана повість (5-7 речень)
Русский язык Склонение дробных числительных склоняет количественные дробные числительные с. 145 (читать), упр. 332 (письменно), просклонять числительное 257 (письменно) kurganskaval70@gmail.com
Склонение собирательных числительных склоняет собирательные числительные, умеет сочетать собирательные числительные с именами существительными с. 146 (читать), познакомиться с презентацией «Собирательные числительные», упр. 334 (письменно 1 и 2 задания)
Литература Развитие речи. Сочинение-описание природы создает текст-описание природы, используя собранный материал с. 209 (читать), упр. 458 (устно), познакомиться с презентацией «Описание природы», подготовить материал к сочинению- описанию природы знакомой местности
Развитие речи. Письменное сочинение «Улица, на которой я живу» (или «Любимый уголок природы») создает текст-описание природы, используя собранный материал, совершенствует написанное работать с презентацией «Мой любимый уголок природы», написать сочинение на тему «Улица, на которой я живу» или «Мой любимый уголок природы»
Математика 1-2. Розв’язування рівнянь 3-4. Розв’язування задач за допомогою рівнянь Розв’язуванти рівняння з використанням правил. Навчитися складати рівняння за текстом задачі Прочитати матеріал підручника §31; повторити правила розв’язування лінійних рівнянь, Виконати вправи № 1420; 1426 ; 1422 (1,3,5) §32, № 1436(1), 1442, 1446, 1452
Іноземна мова (англійська) Покупки Вміти описувати магазини, правильно вживати різні часові форми дієслів, вміти склади список покупок, знати правило вживання різних форм прикметників(ступені порівняння) С.134-137, читати, впр.3 відповіді на запитання письмово, переказ Повторити всі правила та слова, с.110, с.113, с.118, с.122, 124, , вивчити наступні 10 неправильних дієслів
Географія Льодовики. Багаторічна мерзлота Опрацювати вкладений урок Виконати тести
Образотворче мистецтво Архітектура-кам'яний літопис людства.Основні стилі та напрями в мистецтві вВизначити поняття «архітектура», засоби художньо-образного відображення архітектури; -вивчити різновиди архітектури; -ознайомитись з архітектурними різних стилів, різновидів та епох. . Продивитись стилі та види архітектури. Замалювати архітектурні пам’ятки міста Харкова
Трудове навчання Органайзер для рукоділля. Застосування початкових швів для вишивання деталей органайзера Вирізняє технології виготовлення та оздоблення виробів, поширені в регіоні проживання за характерними ознаками. Виготовляє виріб. Продивитись види початкових швів для вишивання
Основи здоров’я Соціальна небезпека інфекційних захворювань Як відрізнити симптоми туберкульозу та СНІДу, шляхи потрапляння вірусів Прочитати §18. Намалювати малюнок: що я знаю про СНІД (на папері А4)
Фізична культура Баскетбол Комплекс вправ на силу. Комплекс вправ на гнучкість.
Предмет Тема Знати Домашнє завдання
Інтегрований курс. (Історія України. Всесвітня історія.) Стародавній Рим за царської та республіканської доби. 1.Особливості римської сім’ї. 2. Хто належав до громадян Рима. 3.Два типи помешкань в римських містах. 4. Основні продукти харчування пересічних римлян. 5. Римська релігія. 6. Головний принцип римлян у спілкуванні з богами. параграфи 45, 46. Відповісти на питання (с.143,146) Читати консультацію на гул-диску.
Литература 30.03. А.П.Платонов “Юшка”. Утверждение необходимости сочувствия и сострадания. 01.04. Кротость и смирение, жертвенность и душевная щедрость главного героя с. 180 - 187, читать и пересказывать Дать характеристику главному герою; ответить на вопросы стр. 187

І тиждень: 13.03 - 20.03

Предмет Тема Знати, уміти Д/з
Укр. мова Заперечні й неозначені займенники Правила правопису займенників, уміти їх утворювати. П.43, впр. 388 П.43, впр.390, 391
Укр.літ Я.Стельмах «Митькозавр з Юрківки…» Знати зміст, уміти переказувати. Стор.157-171 (читати, переказувати) письмово завд.1-3 стор.171
Географія Озера Види озер, походження $49,запитання усно
Болота, штучні водойма Поняття болота канали водосховища $50-51,запитання усно
Математика 1. Спрощення виразів 2-3. Розкриття дужок 4. Рівняння. Основні властивості рівнянь Зведення подібних доданків. Правила розкриття дужок Означення рівносильних рівнянь; Основні властивості рівнянь; Розв’язування рівнянь з використанням правил. Повт.§30, с.237, №1390, №1394 (4). №1395 (1,2), № 1397(1), 1399 §31, розглянути приклади, №1412 №1415(1,3,5,7,12)
Іноземна мова (англійська) Покупки Вміти описувати магазини, правильно вживати різні часові форми дієслів, вміти склади список покупок 1. Повторити неправильні дієслова , с.130 впр. 2, вставити пропущені слова, письмово 2. Повторити неправильні дієслова + 5 наступних дієслів з таблиці вивчити, с. 132, впр. 6, опис магазина
Біологія Загальна характеристика покритонасінних 1. Ознаки однодольних та дводольних рослин. 2. Розрізняти рослини за ознаками. Параграф 43, заповнити таблицю на стор.193.; повторити параграф 18
Класифікація покритонасінних рослин 1. Біологічна систематика. 2. Уміти визначати систематичне положення покрито насінної рослини. Параграф 44, завд.стор.196, повторити параграф 19
Інтегрований курс. (Історія України. Всесвітня історія.) Стародавній Рим за царської та республіканської доби. 1.Три періоди в історії Давнього Риму. 2.Легенда про заснування Риму. 3.Групи населення в Римі. 4.Суспільне управління. Чи є спільне в управлінні Рима і грецьких полісів? Терміни: -патриції -плебеї -нобілітет - магістрат -консули - Сенат -народні трибуни Дати: -753 р. до н.е. -509 р. до н.е. - 494 р. до н.е. Параграфи 43, 44
Доба Еллінізму Знати хронологічні рамки періоду Поняття «елліністична культура» Елліністичні держави. Повторити тему «Еллінізм». Підготуватись до тематичного оцінювання.
Фізична культура 1. Комплекс вправ на силу. 2. Комплекс вправ на гнучкість.
трудове навчання Органайзер для рукоділля. Добір конструкційних матеріалів, інструментів та обладнання. Побудова викрійки. Добирає інструменти та матеріали для виготовлення виробу. Дотримується прийомів роботи з інструментами та пристосуваннями. Визначає необхідну кількість матеріалів для виготовлення виробу. Подібрати викрійку для органайзера. Підібрати матеріали.
Образотворче мистецтво Творчий натюрморт Закріпити поняття про натюрморт створювати творчий натюрморт, закріплювати поняття про різні техніки виконання, застосовувати на практиці отримані знання; розвивати фантазію, спостережливість, пам'ять, відчуття композиції, колористичної гармонії, Послідовність виконання роботи . 1) Визначитись, в якій техніці будете працювати. 2) Визначити для себе, що саме зображуватимете, тобто, обрати тему. 3) Вибрати композицію натюрморту. 4) Виконати лінійний малюнок, позначивши площину стола. 5) Виконати роботу в обраній техніці. Дати назву своїй роботі та презентувати
Основи здоров’я Пожежна безпека оселі. Засоби пожежогасіння Знати: як вберегтися вдома від пожежі. Вміти: якщо сталася пожежа якими підручними засобами можна загасити пожежу; дії під час пожежі Прочитати § 27, виконати завд.3-5 с.128 (оформити в зошиті)
Русский язык Склонение количественных числительных склоняет количественные числительные с. 141 (читать), упр. 319 (устно), упр.320 (письменно)
Склонение количественных числительных использует количественные числительные в роли главных и второстепенных членов предложения с. 142 (читать), упр. 325 (письменно)
Склонение количественных числительных правильно употребляет в речи словосочетания «количественное числительное + существительное» с. 144 (читать), упр. 327 (письменно)
Литература Джек Лондон. «Любовь к жизни». Изображение воли к жизни, самообладания, мужества в минуты смертельной опасности. С.162 – 177, отвечать на вопросы стр.178, уметь пересказать текст, рассмотреть рисунки к тексту
Джек Лондон. «Любовь к жизни». Победа нравственного начала в произведении Пересказать понравившиеся отрывки из текста
Інформатика Алгоритми та програми Класи та об’єкти в програмуванні, властивості об’єктів $3.1 Вправа 14 стор 98

-

Кiлькiсть переглядiв: 0