ІІ тиждень: 30.03 - 03.04
Предмет | Тема | Знати, уміти | Д/з |
Укр. мова | Присвійні, вказівні та означальні займенники, їх відмінювання | Знати правила правопису займенників, уміти їх відмінювати. | Опрацювати теоретичний матеріал п.44-45, впр.403 – усно; впр.398, 407, 410 -письмово |
Укр.літ | Я.Стельмах «Митькозавр з Юрківки…» | Знати зміст, уміти переказувати. | Стор.172-184 (читати, переказувати) Висловити письмово свої думки про те, чого навчила вас прочитана повість (5-7 речень) |
Русский язык | Склонение дробных числительных | склоняет количественные дробные числительные | с. 145 (читать), упр. 332 (письменно), просклонять числительное 257 (письменно) kurganskaval70@gmail.com |
Склонение собирательных числительных | склоняет собирательные числительные, умеет сочетать собирательные числительные с именами существительными | с. 146 (читать), познакомиться с презентацией «Собирательные числительные», упр. 334 (письменно 1 и 2 задания) | |
Литература | Развитие речи. Сочинение-описание природы | создает текст-описание природы, используя собранный материал | с. 209 (читать), упр. 458 (устно), познакомиться с презентацией «Описание природы», подготовить материал к сочинению- описанию природы знакомой местности |
Развитие речи. Письменное сочинение «Улица, на которой я живу» (или «Любимый уголок природы») | создает текст-описание природы, используя собранный материал, совершенствует написанное | работать с презентацией «Мой любимый уголок природы», написать сочинение на тему «Улица, на которой я живу» или «Мой любимый уголок природы» | |
Математика | 1-2. Розв’язування рівнянь 3-4. Розв’язування задач за допомогою рівнянь | Розв’язуванти рівняння з використанням правил. Навчитися складати рівняння за текстом задачі | Прочитати матеріал підручника §31; повторити правила розв’язування лінійних рівнянь, Виконати вправи № 1420; 1426 ; 1422 (1,3,5) §32, № 1436(1), 1442, 1446, 1452 |
Іноземна мова (англійська) | Покупки | Вміти описувати магазини, правильно вживати різні часові форми дієслів, вміти склади список покупок, знати правило вживання різних форм прикметників(ступені порівняння) | С.134-137, читати, впр.3 відповіді на запитання письмово, переказ Повторити всі правила та слова, с.110, с.113, с.118, с.122, 124, , вивчити наступні 10 неправильних дієслів |
Географія | Льодовики. Багаторічна мерзлота | Опрацювати вкладений урок | Виконати тести |
Образотворче мистецтво | Архітектура-кам'яний літопис людства.Основні стилі та напрями в мистецтві | вВизначити поняття «архітектура», засоби художньо-образного відображення архітектури; -вивчити різновиди архітектури; -ознайомитись з архітектурними різних стилів, різновидів та епох. . | Продивитись стилі та види архітектури. Замалювати архітектурні пам’ятки міста Харкова |
Трудове навчання | Органайзер для рукоділля. Застосування початкових швів для вишивання деталей органайзера | Вирізняє технології виготовлення та оздоблення виробів, поширені в регіоні проживання за характерними ознаками. Виготовляє виріб. | Продивитись види початкових швів для вишивання |
Основи здоров’я | Соціальна небезпека інфекційних захворювань | Як відрізнити симптоми туберкульозу та СНІДу, шляхи потрапляння вірусів | Прочитати §18. Намалювати малюнок: що я знаю про СНІД (на папері А4) |
Фізична культура | Баскетбол | Комплекс вправ на силу. Комплекс вправ на гнучкість. |
Предмет | Тема | Знати | Домашнє завдання |
Інтегрований курс. (Історія України. Всесвітня історія.) | Стародавній Рим за царської та республіканської доби. | 1.Особливості римської сім’ї. 2. Хто належав до громадян Рима. 3.Два типи помешкань в римських містах. 4. Основні продукти харчування пересічних римлян. 5. Римська релігія. 6. Головний принцип римлян у спілкуванні з богами. | параграфи 45, 46. Відповісти на питання (с.143,146) Читати консультацію на гул-диску. |
Литература | 30.03. А.П.Платонов “Юшка”. Утверждение необходимости сочувствия и сострадания. 01.04. Кротость и смирение, жертвенность и душевная щедрость главного героя | с. 180 - 187, читать и пересказывать Дать характеристику главному герою; ответить на вопросы стр. 187 |
І тиждень: 13.03 - 20.03
Предмет | Тема | Знати, уміти | Д/з |
Укр. мова | Заперечні й неозначені займенники | Правила правопису займенників, уміти їх утворювати. | П.43, впр. 388 П.43, впр.390, 391 |
Укр.літ | Я.Стельмах «Митькозавр з Юрківки…» | Знати зміст, уміти переказувати. | Стор.157-171 (читати, переказувати) письмово завд.1-3 стор.171 |
Географія | Озера | Види озер, походження | $49,запитання усно |
Болота, штучні водойма | Поняття болота канали водосховища | $50-51,запитання усно | |
Математика | 1. Спрощення виразів 2-3. Розкриття дужок 4. Рівняння. Основні властивості рівнянь | Зведення подібних доданків. Правила розкриття дужок Означення рівносильних рівнянь; Основні властивості рівнянь; Розв’язування рівнянь з використанням правил. | Повт.§30, с.237, №1390, №1394 (4). №1395 (1,2), № 1397(1), 1399 §31, розглянути приклади, №1412 №1415(1,3,5,7,12) |
Іноземна мова (англійська) | Покупки | Вміти описувати магазини, правильно вживати різні часові форми дієслів, вміти склади список покупок | 1. Повторити неправильні дієслова , с.130 впр. 2, вставити пропущені слова, письмово 2. Повторити неправильні дієслова + 5 наступних дієслів з таблиці вивчити, с. 132, впр. 6, опис магазина |
Біологія | Загальна характеристика покритонасінних | 1. Ознаки однодольних та дводольних рослин. 2. Розрізняти рослини за ознаками. | Параграф 43, заповнити таблицю на стор.193.; повторити параграф 18 |
Класифікація покритонасінних рослин | 1. Біологічна систематика. 2. Уміти визначати систематичне положення покрито насінної рослини. | Параграф 44, завд.стор.196, повторити параграф 19 | |
Інтегрований курс. (Історія України. Всесвітня історія.) | Стародавній Рим за царської та республіканської доби. | 1.Три періоди в історії Давнього Риму. 2.Легенда про заснування Риму. 3.Групи населення в Римі. 4.Суспільне управління. Чи є спільне в управлінні Рима і грецьких полісів? Терміни: -патриції -плебеї -нобілітет - магістрат -консули - Сенат -народні трибуни Дати: -753 р. до н.е. -509 р. до н.е. - 494 р. до н.е. | Параграфи 43, 44 |
Доба Еллінізму | Знати хронологічні рамки періоду Поняття «елліністична культура» Елліністичні держави. | Повторити тему «Еллінізм». Підготуватись до тематичного оцінювання. | |
Фізична культура | 1. Комплекс вправ на силу. 2. Комплекс вправ на гнучкість. |
трудове навчання | Органайзер для рукоділля. Добір конструкційних матеріалів, інструментів та обладнання. Побудова викрійки. | Добирає інструменти та матеріали для виготовлення виробу. Дотримується прийомів роботи з інструментами та пристосуваннями. Визначає необхідну кількість матеріалів для виготовлення виробу. | Подібрати викрійку для органайзера. Підібрати матеріали. |
Образотворче мистецтво | Творчий натюрморт | Закріпити поняття про натюрморт створювати творчий натюрморт, закріплювати поняття про різні техніки виконання, застосовувати на практиці отримані знання; розвивати фантазію, спостережливість, пам'ять, відчуття композиції, колористичної гармонії, | Послідовність виконання роботи . 1) Визначитись, в якій техніці будете працювати. 2) Визначити для себе, що саме зображуватимете, тобто, обрати тему. 3) Вибрати композицію натюрморту. 4) Виконати лінійний малюнок, позначивши площину стола. 5) Виконати роботу в обраній техніці. Дати назву своїй роботі та презентувати |
Основи здоров’я | Пожежна безпека оселі. Засоби пожежогасіння | Знати: як вберегтися вдома від пожежі. Вміти: якщо сталася пожежа якими підручними засобами можна загасити пожежу; дії під час пожежі | Прочитати § 27, виконати завд.3-5 с.128 (оформити в зошиті) |
Русский язык | Склонение количественных числительных | склоняет количественные числительные | с. 141 (читать), упр. 319 (устно), упр.320 (письменно) |
Склонение количественных числительных | использует количественные числительные в роли главных и второстепенных членов предложения | с. 142 (читать), упр. 325 (письменно) | |
Склонение количественных числительных | правильно употребляет в речи словосочетания «количественное числительное + существительное» | с. 144 (читать), упр. 327 (письменно) | |
Литература | Джек Лондон. «Любовь к жизни». | Изображение воли к жизни, самообладания, мужества в минуты смертельной опасности. | С.162 – 177, отвечать на вопросы стр.178, уметь пересказать текст, рассмотреть рисунки к тексту |
Джек Лондон. «Любовь к жизни». | Победа нравственного начала в произведении | Пересказать понравившиеся отрывки из текста | |
Інформатика | Алгоритми та програми | Класи та об’єкти в програмуванні, властивості об’єктів | $3.1 Вправа 14 стор 98 |
-