Предмет | Тема | Знати, уміти | Домашнє завдання |
Укр. мова | Прийменник як службова частина мови. Види прийменників за будовою | Знати види прийменників за будовою, як відрізняти їх від сполучника й частки, уміти знаходити в тексті. | Опрацювати теоретичний матеріал стор. 212, впр.475 – усно; впр.467, 472 - письмово. |
Укр.літ | М.Павленко «Русалонька із 7-В..» | Знати зміст, композицію повісті, уміти знаходити казкове і реальне | Стор.231-242 (читати, переказувати) письмово завд.1-3, 10, 12 стор.242 Заповнити таблицю:реалістичне та фантастичне в повісті-казці М.Павленко «Русалонька із 7-В...» Перегляньте буктрейлер на книгу Марини Павленко https://www.youtube.com/watch?v=i2voai-GBv8 |
Російська мова | Сполучник як службова частина мови. Правопис сполучників разом та окремо. | Знаходити сполучники в реченні; відрізняти їх від прийменників і часток. Записувати правильно сполучники, пояснювати їх написання правилами. | П. 63, 64 впр. 349(усно), 350, 351, 353. Впр. 354(І), 355(І) |
Зарубіжна література | О.Генрі «Дари волхвів». Моральні цінності,біблійні мотиви, художні деталі. Г.Дж. Уеллс. Новела «Чарівна крамниця». Особливості дитячого світу в новелі. Роль елементів фантастики. | Висловлюєвати судження щодо моральної відповідальність за свої вчинки та утвердження справедливості; дати визначення жанру новели. | Опрацювати стор. 207-213, Прочитати новелу Опрацювати стор.221-226, читати новелу, переглянути фільм |
Географія | Води суходолу. Найбільші річкові системи Євразії | Характеризувати річки Євразії басейнів чотирьох океанів та внутрішнього стоку. Називати найбільші річки, які належать до цих басейнів та вміти їх характеризувати. | Опрацювати параграф № 45-46, підготувати відповіді на запитання до параграфів №45-46. Провести дослідження за темою 2 рубрики «Працюємо самостійно», с 221 підручника. |
Іноземна мова (англійська) | Вільний час. Подорожування | Знати як за словами з тексту визначати жанр фільму та описати головних героїв. Вміти вживати у реченнях зворотні займенники. | 1. с. 145 впр.4 скласти 6-7речень. 2. с. 146вивчити правило. с. 147 впр.2 доповнити речення. |
Алгебра | Лінійна функція, її властивості та графік | означення лінійної функції;область визначення функції; назву графіка функції;властивості функції | п. 23 повторити теорію, властивості, № 870, 871, 873, 874, 881, 882 |
Геометрія | Дотична до кола, її властивості | Означення дотичної, властивості дотичних, проведених до кола | п. 20 вивчити теорію, № 511,515,517, 518,520, 521 |
Історія України | Політичний статус українських земель у складі Великого князівства Литовського. | Знати: час входження українських земель до складу Литви та Польщі; які території ввійшли до їх складу Уміти показати на карті територію та визначити особливості господарського і культурного розвитку, організації суспільства та влади в українських князівствах, що входили до складу Литовсько-Руської держави / Королівства Польського. | Опрацювати п. 21-22, Виконати завдання с. 186 (№ 1 -10 письмово), скласти термінологічний словник Перегляд відео -https://www.youtube.com/watch?v=XBdLFVEFUMM Перегляд презентації -https://naurok.com.ua/ukra-nski-zemli-u-skladi-vkl-ta-polskogo-korolivstva-51627.html |
Всесвітня історія | Виникнення та зміцнення Московської держави. Новгородська республіка | Знати час утворення Новгородської боярської республіки, Великого князівства Московського. Уміти показувати на карті територію Новгородської боярської республіки, Великого князівства Московського; охарактеризувати внутрішню та зовнішню політику правителів держави. | Перегляд презентації -https://svitppt.com.ua/vsesvitnya-istoriya/utvorennya-moskovskoi-derzhavi.html Опрацювати п. 26 (п. 1-3), виписати поняття, дати (1147, 1240, 1242, 1380). Відповісти на питання : Чому Новгород називають республікою? (Письмово). |
Хімія | Умови виникнення та припинення горіння | Що таке горіння, гниття, пріння, вибух, окиснення. Умови виникнення горіння. Умови припинення горіння. Засоби пожежотушіння | Прочитати § 19, виконати завд. 8,9, с.143 (письмово) |
Фізика | 1 Судноплавство та повітроплавання 2 Узагальнення знань з теми «Тиск. Закон Архімеда. Плавання тіл.» | ознайомитися з додатковою інформацією стор 196,197 Опрацювати схеми і таблиці під рубрикою «Підбиття підсумків розділу 3 стор.195 | П29- опрацювати, відповісти на контрольні запитання стор 191-усно Проаналізувати задачі №1-2 із пункту 4 П29 стор 189-191, оформити їх розв’язання в зошиті Виконати експериментальне завдання стор191 –за бажанням Виконати завдання для самоперевірки до розділу 3 стор.192,193: №9,12,17 Підготувати письмове повідомлення із запропонованої тематики повідомлень стор198 |
Образотворче мистецтво | Мистецтво дизайну. Дизайн посуду | Аналізувати колір і деталі в оформленні. знаєвиди дизайнерської діяльності (графічний, промисловий, ландшафтний тощо); | Розпис посуду за власним ескізом.(тарелка та чашка) |
Трудове навчання | Технологічний одяг для кухні. Вирізання викрійки. Розкроювання швейного виробу | Обґрунтовує послідовність виготовлення виробу. Усвідомлює важливість дотримання технологічної послідовності при виготовленні виробу. | Вирізати викрійку.Розкроїти на бавовняній тканині. |
Основи здоров’я | Соціальні чинники здоров’я. | Знати вплив засобів масової інформації на здоров’я. Уміти складати рейтинг телепередач. | проч.§ 24 роб. зошит практична робота №15 ст. 52-53 |
Фізична культура | Баскетбол | Що таке позиційний напад?. Вміти виконувати: штрафний кидок; кидки м'яча однією рукою у русі. | Тренувати виконання кидків м'яча однією рукою у русі, та штрафний кидок. Реферат «Самоконтроль на заняттях баскетболом» |