Предмет | Тема | Знати, уміти | Д/з |
Укр. мова | Відокремлені прикладки | Знати, що таке прикладка, а також будову речень з прикладками, вміти правильно розставляти розділові знаки. | П.27, впр.326, 327- усно; Впр.328, 332, 336 - письмово. Переглянути відеоматеріали: https://www.youtube.com/watch?v=gLwCsRRgjoo https://www.youtube.com/watch?v=omFpp7VeBdE |
Укр.літ | Ніна Бічуя «Шпага Славка Беркути» | Знати зміст, композицію повісті, вміти висловлювати міркування про дружбу, характеризувати персонажів. | Стор. 165-176(читати, переказувати) письмово завд.1-3, 9 стор.176 Написати анотацію (рекламу) до книги Ніни Бічуї. Дослідити характери героїв повісті: Славка , Юлька ,Стефка (Результат роботи представити у формі розповіді ,схеми ,малюнка) |
Іноземна мова (англійська) | Преса США Граматичний практикум Улюблені журнали. | Повинні розповідати про особливісті засобів масової інформації. Повинні вміти використову вати граматичні структури для вираження майбутнього часу. Повинні вміти розповідати про свій досвід читання періодичних видань. | Ex 1 -7p 191-193 (П) Обрати вірну відповідь Ex1,3 ,5p 194-197(у) читати, перкладати Ex 6p197 Скласти текст ,користуючись словами для довідок Вправи на LearningApps.org Відео, які допоможуть засвоїти матеріал: https://www.youtube.com/watch?v=7fp45l7Wdcw https://www.youtube.com/watch?v=JDcS7HX7W-c https://www.youtube.com/watch?v=qvgURfZMGoQ https://www.youtube.com/watch?v=COMNkW3MEnk |
Русский язык | Обособлення обставин ( порівняльний зворот) | Повинні вміти обособлювати порівняльні звороти. | П36,стор 172-176 Впр227 Списати,проставляючи розділові знаки Впр 228 Описати за допомогою порівняльних зворотів Відео, які допоможуть засвоїти матеріал: https://www.youtube.com/watch?v=wLktM1bpk_k |
Литература | Л.Н.Толстой «Після Балу». Композиція, сюжет твору. Антитеза як спосіб віраженія ідеї оповідання. автор і рассазчік в творі | Повинні відповісти на певні питання Знати теоретичний матеріал | Знайти додатковий матеріал про життя та творчість Л.Н.Толстого Стор.199-205,читати,стор 208 відповісти на питання.(5-9-письмово) Стор206-207 скласти у зошоті конспект Відео, які допоможуть засвоїти матеріал: https://www.youtube.com/watch?v=1YCw3LcYZo4 https://www.youtube.com/watch?v=VUF9zTCFANQ |
Географія | Міські і сільські населені пункти | | Прочитати параграфи 43-45, провести дослідження с 237 підручника |
Хімія | Заходи безпеки під час роботи з лугами Поняття про амфотерні гідроксиди | Правила поводження з лугами; Сполуки яких елементів мають амфотерні властивості. Вміти записувати рівняння відповідних хімічних реакцій. | Прочитати §39, виконати завд.2,8, с.216 |
Основи здоров’я | Безпека на дорозі | Організація дорожнього руху. Трикутник безпеки. Регулювання руху. Приорітети в дорожньому русі. | Прочитати §22, оформити вправу №10. Визначення приорітетів у дорожньому русі за пунктами. |
Фізика | 1.Робота і потужність електричного струму 2.Розв’язування задач | Ознайомитися з інформацією за рубрикою «Фізика і техніка в Україні». | П.33- опрацювати, відповісти на контрольні запитання стор.184-усно Проаналізувати задачі №№1,2 із пункту 5 «Учимося розв’язувати задачі» П33 і оформити їх розв’язання у зошиті. Виконати експериментальне завдання стор 185-письмово. Впр 33:завдання №6-усно,завдання №№4,7-письмово |
Алгебра | 1-2. Розв’язування рівнянь, що зводяться до квадратних | Вміти складати і розв’язувати квадратні рівняння та рівняння, що зводяться до них | §2, п.22, стор.185 – біквадратні рівняння, розібрати приклад 1,2; виконати №751(1,3,5), 753(1,5) Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=G35Wh5FsQA0 Повторити властивості квадратного кореня Опрацювати стор.191-193, приклади 1-5, № 755, 768(1,2) https://www.youtube.com/watch?v=WPvrc5IFEsQ |
Геометрія | Площа трикутника. Розв’язування вправ | Застосовувати вивчені формули до розв’язування задач на знаходження площ реальних об’єкті | §4, п.22, опрацювати презентацію «Площа трикутника» №724, 727, 729 Повторити тригонометричні функції гострого кута прямокутного трикутника Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=cQ2-agslMWg |
Площа трапеції | Обчислювати площі вказаних у змісті фігур; | §4, п.23, відповідати на питання стор.173 (опрацювати теорему та її наслідок), №773, 778, 781 |
Історія України. | Імперський наступ на автономію Гетьманщини | Знати які органи управління створювалися російським урядом на українських землях, коли вони діяли. Уміти характеризувати колоніальну політику Російської імперії стосовно українських земель; характеризувати політику Полуботка та Апостола | Опрацювати п. 29. Виконати завдання с. 229 (№ 3, 8, 12 – письмово). |
Всесвітня історія. | Просвітництво й початок промислової революції | Знати: час епохи Просвітництва, початку індустріальної (промислової) революції. Уміти: розташувати в хронологічній послідовності відомості про індустріальну революцію, добу Просвітництва; визначити зміни в повсякденному житті європейців протягом ХVІІІ ст., які стали наслідком індустріальної революції, поширення ідей Просвітництва. | Опрацювати п. 22. Виконати завдання с. 191 (№4, 5, 7, 15 - письмово). Переглянути відео - https://www.youtube.com/watch?v=jlGCyaXQcmM ,або переглянути презентацію - https://naurok.com.ua/prezentaciya-promislova-revolyuciya-49524.html |
Мистецтво | Романтизм у мистецтві | орієнтується в особливостях стилю романтизм; розрізняє стилі у різних видах мистецтва | с. 212-238 (читати), розгляньте презентацію за темою «Романтизм», завдання по вибору: с. 2019, 228, 238 (або створити презентацію або малюнок за темою уроку) kurganskaval70@gmail.com |
Трудове навчання | Моделювання. Розрахунок кількості тканини | Визначає необхідну кількість матеріалів для виготовлення виробу | Продивитись моделювання спідниці.Також розрахунок тканини для різних фасонів |
Фізична культура | | | 1. Комплекс вправ на силу. 2. Комплекс вправ на гнучкість. |