ІІ тиждень: 30.03 - 03.04
Предмет | Тема | Знати, уміти | Домашнє завдання |
Укр. мова | Відокремлені прикладки | Знати, що таке прикладка, а також будову речень з прикладками, вміти правильно розставляти розділові знаки. | П.35, впр.416- усно; Впр.414, 419 - письмово. Переглянути відеоматеріали: https://www.youtube.com/watch?v=gLwCsRRgjoo https://www.youtube.com/watch?v=omFpp7VeBdE |
Укр.літ | Ніна Бічуя «Шпага Славка Беркути» | Знати зміст, композицію повісті, вміти висловлювати міркування про дружбу, характеризувати персонажів. | Стор. 165-176(читати, переказувати) письмово завд.1-3, 9 стор.176 Написати анотацію (рекламу) до книги Ніни Бічуї. Дослідити характери героїв повісті: Славка , Юлька ,Стефка (Результат роботи представити у формі розповіді ,схеми ,малюнка) |
Русский язык | Розділові знаки у реченнях із дієприслівниковим зворотом. | Наводити приклади речень, ускладнених відокремленими членами речення. Правильно ставити й обгрунтовувати розділові знаки. | П.52-54, впр. 339(усно), 340(усно), 341(усно), 343, 344. |
Зарубіжна література | Мольєр «Міщанин-шляхтич». Основні образи комедії. Засоби комічного: гумор, іронія, сатира, сарказм. | характеризуватиперсонажів комедії | Опрацювати стор. 228-239, прочитати п’єсу, дібрати цитати до характеристики образу Журдена,. Записати визначення літературознавчих термінів(стор.231), дати відповіді на питання (стор.254). |
Фізика | Мішане з’єднання провідників | Співвідношень для загального значення сили струму, напруги та опору при послідовному і паралельному з'єднанні провідників. | Намалювати 2-3 електричні схеми з мішаним з’єднанням провідників. |
Робота і потужність електричного струму | Обчислення роботи електричного струму. Розрахунок потужності приладів. | §33 консп., впр.33 завд. 1,3,4,5 письм. | |
Іноземна мова (англійська) | Преса США Граматичний практикум Улюблені журнали. | Повинні розповідати про особливісті засобів масової інформації. Повинні вміти використову вати граматичні структури для вираження майбутнього часу. Повинні вміти розповідати про свій досвід читання періодичних видань. | Ex 1 -7p 191-193 (П) Обрати вірну відповідь Ex1,3 ,5p 194-197(у) читати, перкладати Ex 6p197 Скласти текст ,користуючись словами для довідок Вправи на LearningApps.org Відео, які допоможуть засвоїти матеріал: https://www.youtube.com/watch?v=7fp45l7Wdcw https://www.youtube.com/watch?v=JDcS7HX7W-c https://www.youtube.com/watch?v=qvgURfZMGoQ https://www.youtube.com/watch?v=COMNkW3MEnk |
Географія | Міські і сільські населені пункти | Прочитати параграфи 43-45, провести дослідження с 237 підручника | |
Історія України | Імперський наступ на автономію Гетьманщини | Знати які органи управління створювалися російським урядом на українських землях, коли вони діяли. Уміти характеризувати колоніальну політику Російської імперії стосовно українських земель; характеризувати політику Полуботка та Апостола | Опрацювати п. 29. Виконати завдання с. 229 (№ 3, 8, 12 – письмово). |
Всесвітня історія | Просвітництво й початок промислової революції | Знати: час епохи Просвітництва, початку індустріальної (промислової) революції. Уміти: розташувати в хронологічній послідовності відомості про індустріальну революцію, добу Просвітництва; визначити зміни в повсякденному житті європейців протягом ХVІІІ ст., які стали наслідком індустріальної революції, поширення ідей Просвітництва. | Опрацювати п. 22. Виконати завдання с. 191 (№4, 5, 7, 15 - письмово). Переглянути відео - https://www.youtube.com/watch?v=jlGCyaXQcmM ,або переглянути презентацію - https://naurok.com.ua/prezentaciya-promislova-revolyuciya-49524.html |
Хімія | Заходи безпеки під час роботи з лугами Поняття про амфотерні гідроксиди | Правила поводження з лугами; Сполуки яких елементів мають амфотерні властивості. Вміти записувати рівняння відповідних хімічних реакцій. | Прочитати §39, виконати завд.2,8, с.216 |
Основи здоров’я | Безпека на дорозі | Організація дорожнього руху. Трикутник безпеки. Регулювання руху. Приорітети в дорожньому русі. | Прочитати §22, оформити вправу №10. Визначення приорітетів у дорожньому русі за пунктами. |
Мистецтво | Романтизм у мистецтві | орієнтується в особливостях стилю романтизм; розрізняє стилі у різних видах мистецтва | с. 212-238 (читати), розгляньте презентацію за темою «Романтизм», завдання по вибору: с. 2019, 228, 238 (або створити презентацію або малюнок за темою уроку) kurganskaval70@gmail.com |
Трудове навчання | Моделювання. Розрахунок кількості тканини | Визначає необхідну кількість матеріалів для виготовлення виробу | Продивитись моделювання спідниці.Також розрахунок тканини для різних фасонів |
Фізична культура | Баскетбол | Методика виховання швидкісно-силових якостей і спритності. Вміти виконувати: штрафний кидок. | Тренувати виконання штрафного кидка. Реферат «Методика виховання швидкісно-силових якостей і спритності» |
І тиждень: 13.03 - 20.03
Предмет | Тема | Знати, уміти | Д/з |
Укр. мова | Відокремлені означення | Знати будову речень з дієприкметниковими зворотами, вміти правильно розставляти розділові знаки | П.34, впр.401, впр.403 |
Укр.літ | Ніна Бічуя «Шпага Славка Беркути» | Знати зміст, композицію повісті, вміти висловлювати міркування про дружбу. | Стор. 142-164(читати, переказувати) , письмово завд.1-3 стор.164-165 |
Русский язык | Речення з відокремленою обставиною. Дієприслівниковий зворот | Правильно ставити й обгрунтовувати розділові знаки | № 52-54, впр. 338, 343, 346 |
Зарубіжна література | Мольєр «Міщанин-шляхтич». Тематика і проблематика твору, його загальнолюдське значення. Основні образи комедії. | називати основні теми і проблеми в комедії, характеризуватиперсонажів комедії, | Опрацювати стор. 228-239, прочитати п’єсу |
Іноземна мова (англійська) | Друковані видання. Українська преса Преса Великобританії. | Повинні розповідати про особливісті користування друкованими виданнями. Розповідати про періодичні видання України та Виликобританії | Ex 1p182-183 переказувати Ex 5p188, відповісти на питання Ex 3,p190, розподілити на групи Ex 5p191 відповідати на питання |
Географія | Чисельність населення | Поняття: природний рух, демографічні криза і вибух | $43,практична робота №11 ст 222 в зошиті |
Статево-віковий склад населення | Структуру населення | $44, практична робота №12 ст 227 в зошиті | |
Біологія | Слухова сенсорна система | 1. Вухо, слух. 2. Уміти вимірювати поріг слухової чутливості. | Параграф 44, лаб.досл.стор.195, повтор. параграф 18 |
Сенсорні системи смаку і нюху. | 1. Смакова і нюхова сенсорні системи: нюх, смак. 2.Уміти порівнювати процеси нюхової та смакової систем. | Параграф 45, завд.стор.199, Повтор. параграф 19 | |
Історія України. | Узагальнення знань за розділом «Українські землі наприкінці 50-х рр..XVII – на початку XVIIIст.» | Знати дати укладення Гадяцької угоди, Корсунського договору і «Вічного миру», Карловицького мирного договору, проведення «Чорної ради» під Ніжином, укладення угоди між ІваномМазепою і КарломХІІ, Конституції ПилипаОрлика; етапи заселення українцями й адміністративний устрій Слобідської України. | Виконати завдання с. 219 -220 (№ 2, 9 – письмово); виконати тести с.221-222 (письмово). |
Всесвітня історія. | Узагальнення знань за розділом «Османська імперія. Держави Східної Європи в XVII –XVIIIст.» | Знати дати облоги Відня та проголошення Московського царства Російською імперією, хронологічні межі Північної війни. Уміти визначати причини та наслідки османських завоювань в Європі; російської експансії у Східній Європі, Північної війни, реформ Петра І. | Виконати завдання с. 176 (№2 - письмово); виконати тести с.177 (письмово). |
Фізична культура | Баскетбол | Методика виховання швидкісно-силових якостей і спритності. Вміти виконувати: штрафний кидок. | Тренувати виконання штрафного кидка. Реферат «Методика виховання швидкісно-силових якостей і спритності» |
Трудове навчання | Поясний швейний виріб Добір інсінструментів та обладнання. Знімання мірок. | Добираючи конструкційні матеріали, враховує їхні переваги та недоліки. Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення. | Продивитися знімання мірок Ст,Сс,Дв. |
Фізика | Послідовне з’єднання провідників | Послідовність підключення пристроїв. | §31 консп., впр.31 завд.1,2,3,4 писм. |
Паралельне з’єднання провідників | Що таке паралельне підключення? | §32 консп., впр.32 завд. 2,3,5,6 письм. |
Алгебра | Квадратні рівняння | Поняття квадратне рівняння, дискримінант, корені рівняння, теорема Вієта | $20 (опрацювати) Вправи: №639, №646, №683, №685 |
Геометрія | Многокутники. Площі многокутників | Знаходити площі многокутників | $21,22 (опрацювати) Вправи: №698, №703, №707, №727, №729 |
Інформатика | Обробка числових даних | Табличний процесор, друк та форматування електронної таблиці | $7.1 Завдання 2, 3б стор. 235 |
Мистецтво | Музика і театр епохи класицизму | ● орієнтується в особливостях стилів мистецтва (бароко, рококо, класицизм) | с. 197-209 (читати), с. 205 (оберіть один із трьох варіантів і виконайте завдання) |
Хімія | Фізичні властивості основ | Знати: що таке основа. Вміти характеризувати основи за фізичними властивостями | Прочитати § 32, виконати завд. 2(скласти хімічні формули),5 (розв’язати задачі), с.171 (скласти хімічні формули |
Хімічні властивості лугів | Знати: що таке луг, з якими речовинами вони взаємодіють. Вміти: записати відповідні хімічні реакції | Прочитати § 33, виконати завд.2(записати назви основ та написати рівняння реакцій з сульфатною кислотою) | |
Основи здоров’я | Небезпека інфікування ВІЛ інфекціями, що передаються статевим шляхом | Знати: шляхи передачі ВІЛ інфекції, причини передачі ІПСШ, перелік хвороб, якими можна захворіти; способи захисту від ІПСШ | Прочитати §20, виконати завд.7,8 с.104 (оформити в зошиті) |
-