ІІ тиждень: 30.03 - 03.04
Предмет | Тема | Знати, уміти | Д/з |
Укр. мова | Безсполучникове складне речення. Розділові знаки в БСР | Знати будову, вміти знаходити БСР в тексті, правильно вживати розділові знаки; будувати БСР, використовувати їхні виражальні можливості у мовленні. | Опрацювати теоретичний матеріал п.26; впр. 294, 296 – усно; впр.295, 297, 298 – письмово Уважно перегляньте презентацію. |
Укр.літ | Лірика Т. Шевченка періоду арешту та заслання, після повернення з нього. ПЧ Т.Шевченко «Назар Стодоля». | Знати зміст творів,вміти відповідати на тестові завдання за творами Т.Шевченка. Декламувати поезію напам’ять. | Опрацювати теоретичний матеріал за підр. Стор.239-243. Вивчити напам’ять уривок з послання «І мертвим, і живим..» на вибір: стор. 218 від початку 26 рядків, стор.219 від початку 22 рядки Вивчити напам’ять вірш Т. Шевченка «Доля». Перегляд кінофільму «Назар Стодоля» https://www.youtube.com/watch?v=WoEGnDZcFlE Виконати тестові завдання |
Російська мова | Розділові знаки в складних реченнях з різними видами зв’язку. | Обгрунтовувати вживання розділових знаків. | П. 46-49, впр. 320(усно), 321(усно), 324, 328 повт.№ 20-22 |
Зарубіжна література | Б.Шоу «Пігмаліон». Специфіка втілення античного міфу у п’єсі Динаміка образу Елізи Дулітл. | висловлювати власні судження щодо актуальних тем і проблем, образів і подій, аргументуувати свою думку прикладами з тексту, відповідними цитатами; | Дібрати цитати до характеристики образу Елізи Опрацювати стор. 268-271, Інтегрований урок для учнів 9 класу із зарубіжної літератури naurok.com.ua › ... › 9 клас |
Алгебра | Основні правила комбінаторики | правило суми. правило добутку | п.21 вивчити теорію, № 21.2,21.4, 21.6,21.8,21.10 |
Геометрія | Повторення: чотирикутники та їх властивості | означення: паралелограма, прямокутника, ромба, квадрата, їх властивості | п. 21 вивчити теорію. № 21.6, 21.7, 21.8, 21.17, 21.20, 21.21, 21.22 |
Фізика | Прискорення вільного падіння | Суть вільного падіння, рівноприскорений рух. | Придумати 2-3 задачі |
Рух тіла під дією сили тяжіння | Записувати рівняння руху тіла під дією сили тяжіння; розуміти, якими є траєкторія руху тіла, кинутого вертикально, та траєкторія руху тіла, кинутого горизонтально. | §34 консп., впр. 34 завд. 1,2,3,4 письм. | |
Рух тіла під дією кількох сил | Вміти розв’язувати задачі з динаміки на рух тіл під дією кількох сил, використовуючи наданий алгоритм розв’язування таких задач. | §35 консп., впр. 35 завд. 1,3,6 письм. | |
Іноземна мова (англійська) | Амбіції та плани | Вміти висловлювати свої почуття та емоції щодо вибору професії, правильно вживати відносні займенники/ Relative pronouns у реченнях | 1. с.107 впр.13b заповнити таблицю 2. Написати переваги та недоліки роботи волонтера. |
Географія | Транспорт України | Провести «Соціогеографічний практикум | |
Німецька мова | 3. Програма подорожі 4. Узагальнення і систематизація знань з теми | Ознайомлення з різними способами презентації програми подорожі. Навчитися аналізувати представлені програми Ознайомлення з різними способами презентації подорожі. Створення власного проекту уявної або реальної подорожі (яка запам’яталася). | Ст. 135-137, впр. 6, скласти і написати листа про уявну подорож на основі запропонованих програм. Ст. 138-141, впр. 2, написати історію за малюнками, створити невеличку презентацію однієї подорожі на основі фото і коротких підписів німецькою мовою. |
Хімія | Вуглеводи . Глюкоза. Сахароза. | Класифікація вуглеводів, властивості, якісні реакції, вміти записувати рівняння реакції, відрізняти вуглеводи | Прочитати §36, виконати завд.443, 444, с.209,210 |
Правознавство | Злочин. Кримінальний проступок. | Уміти пояснювати поняття: злочин, кримінальний проступок, адміністративний проступок; наводити приклади кримінальних та адміністративних правопорушень; розв’язувати правові ситуації. | Опрацювати параграф 21, виконати завдання с.156 (№ 1 -3 - письмово). |
Мистецтво | Поширення мистецтва: музеї, галереї, бібліотеки | усвідомлює значення загальнолюдських, естетичних і художніх цінностей, транслятором яких є мистецтво різних регіонів світу | с. 180-191 (читати), розглянути презентацію «Музеї, галереї, бібліотеки», здійснити онлайн подорож музеями світу (дивись посилання), письмово відповісти на запитання, які зустрічаються в тексті параграфа (або створити презентацію або малюнок за темою уроку) kurganskaval70@gmail.com |
Трудове навчання | Вироби для власних потреб. Технологічний процес виготовлення виробу | Вирізняє за характерними ознаками технології виготовлення та оздоблення виробів, поширені в регіоні проживання. Виготовляє виріб. | Продивитись виготовлення фартука для кухні |
Фізична культура | Баскетбол | 1. Комплекс вправ на силу. 2. Комплекс вправ на гнучкість. |
Історія України | Українські землі у складі Російської імперії на початку ХХ ст.. | 1.Розуміти поняття: - економічна криза; - концентрація виробництва; - монополізація; - спеціалізація районів; 2. Знати про українських промисловців-меценатів. 3. Зміни в соціальній структурі. | Опрацювати параграфи 23,24. Відповісти на питання (с.210, с.216) Читати консультацію на гул-диску. |
Всесвітня історія | Модернізація країн Європи та Америки в останній третині ХІХ ст. – на початку ХХ ст. Пробудження Азії. | 1.Японська політика самоізоляції, причини її краху. 2.Сутність революції Мєйдзі. 3.Війни Японії в кінці ХІХ – на початку ХХ ст. 4. території, які отримала Японія. | Опрацювати параграф 23. Відповісти на питання (с.195-196) |
І тиждень: 13.03 - 20.03
Предмет | Тема | Знати, уміти | Д/з |
Укр. мова | Безсполучникове складне речення | Знати будову, вміти знаходити БСР в тексті. | П.25, впр.291, впр.293 |
Укр.літ | Жіноча доля у творах Т.Шевченка | Знати зміст творів, вміти порівнювати долі жінок у різних творах. | Поеми «Катерина», «Наймичка», «Марія», вірші «Сон», «У нашім раї на землі» (читати, порівнювати долі жінок у різних творах), опрацювати теоретичний матеріал за підр. Стор.228-238. |
Російська мова | Складні речення з різними видами зв’язку | Обгрунтовувати вживання розділових знаків | № 44-46, впр. 310, 311 повт.№ 18,19 |
Зарубіжна література | Б.Шоу «Пігмаліон». Особливості світогляду письменника. Специфіка втілення античного міфу у п’єсі. | висловлювати власні судження щодо актуальних тем і проблем, образів і подій творів, аргументуувати свою думку прикладами з тексту, відповідними цитатами; | Опрацювати стор. 260-267, прочитати п’єсу |
Біологія | Походження та історичний розвиток життя. | 1. Предбіологічна еволюція, біологічна еволюція. 2. Уміти розпізнавати основні еволюційні події. | Параграф 49, Опрацювати таблицю на стор. 208.; повтор параграф 19 |
Основи еволюційної філогенії та систематики. | 1.Біосистематика, філогенія. 2. Уміти складати філогенетичне дерево. | Параграф 50, заповнити таблицю на стор.215 | |
Алгебра | Сума геометричної прогресії | означення геометричної прогресії; основні формули геометричної прогресії | п.19 вивчити формули, № 19.3, 19.5,19.7,19.10, 19.13,19.16,19.20 |
Геометрія | Перетворення подібності та його властивості | означення: гомотетії, подібності; основні теореми про гомотетію, подібність фігур | п. 20 вивчити теорію. № 20.1, 20.3, 20.4, 20.6, 20.9, 20.17, 20.20 |
Іноземна мова (англійська) | Амбіції та плани | Вміти називати різні види професій, обговорювати якості, які притаманні кожній професії. Знати переваги та недоліки роботи волонтера | 1. с.103 впр.9 відповісти на питання 2. ст.104 впр.11 заповнити пропуски словами письмово. |
Німецька мова | 1. Подорожі у цифрах 2. Засоби сполучення | Вчитися читати, розуміти і аналізувати тексти, що містять статистичні дані. Повторити назви дробових чисел. Тематизувати питання найбільш вдалих або найбільш пріоритетних транспортних засобів відповідно до мети подорожі. | Ст. 127-130, впр. 4, проаналізувати діаграму і дати відповіді на запитання, впр.5, проаналізувати і прокоментувати дані діаграми щодо 3-х обраних країн. Ст. 131-134, впр. 3, 4, опрацювати текст і записати значення поданих чисел. |
Географія | Харчова промисловість | Структуру промисловості | $34-35,дослідження стор. 195 в зошиті |
Історія України. | Західноукраїнські землі у складі Австро-Угорщини в ІІ половині ХІХ століття. | 1. Лідери радикального руху 2. Перші українські політичні партії в Галичині 3. Сутність поняття «нова ера» 4. Роль Івана Франка в національному русі. 5. Зміст брошури «Україна irredenta» | Параграф 22 Стор.198, питання №1-9, виконати практичне заняття на сторінці 199, заповнити таблицю, порівнявши культурницький та політичний етапи національного відродження. Опрацювати питання для узагальнення 5 розділу на стор. 201. |
Всесвітня історія. | Модернізація країн Європи та Америки в останній третині ХІХ – на початку ХХ оч. Пробудження Азії. | 1.Риси індустріального суспільства. 2.Політика О.Бісмарка. 3.Зміни у зовнішній політиці Німеччини в кінці ХІХ – початку ХХ оч. Причини змін. 4. Втрата Британією промислової першості. 5.Колоніальна експансія Британії. | Готуватись до тематичного оцінювання з ІІІ розділу. Повторити параграфи 15-18. |
Правознавство | Адміністративні правопорушення | Уміти пояснювати поняття «адміністративне правопорушення»; характеризувати адміністративну відповідальність неповнолітніх; наводить приклади адміністративних правопорушень, адміністративних стягнень; розв’язувати правові ситуації. Знати особливості адміністративної відповідальності неповнолітніх. | Опрацювати параграф 22-23 ( пункт 1-3), виконати завдання с.167 (№ 1 -5, № 4 - письмово). |
Мистецтво | Телебачення: реальний та ілюзорний світ | усвідомлює значення загальнолюдських, естетичних і художніх цінностей, транслятором яких є мистецтво різних регіонів світу | с. 160-167 (читати), письмово відповісти на запитання, які зустрічаються в тексті параграфа |
Основи здоров’я | Визначення індивідуального стилю навчання | Знати індивідуальні особливості сприйняття інформації,вміти визначити свій стиль навчання. | Практичне заняття №6 стор. 92-94 (письмово) |
Фізична культура | 1. Комплекс вправ на силу. 2. Комплекс вправ на гнучкість. |
Трудове навчання | Вироби для власних потреб. Технологічний процес виготовлення виробу | Вирізняє за характерними ознаками технології виготовлення та оздоблення виробів, поширені в регіоні проживання. Виготовляє виріб. | Продивитись виготовлення прихваток на кухню |
Фізика | Другий закон Ньютона | Охарактеризувати напрямок рівнодіючих сил. | §31 консп., впр.31 завд. 1,2,3 письм. |
Третій закон Ньютона | Особливості сил, що виникають при взаємодії двох тіл | §32 консп., впр.32 завд. 1,2,5 письм. | |
Закон всесвітнього тяжіння. Сила тяжіння. | Поняття гравітаційних сил. | §33 консп., впр. 33 завд. 1,2,3,5 письм. |
Хімія | Мило, його склад, мийна дія | Знати: з чого складається мило; в чому полягає мийна дія. Вміти: розрізняти склад твердого та рідкого мила | Прочитати §34, виконати завд. 407, 418 с.195 (відповісти на запитання письмово) |
Жири | Знати: поняття «жир», класифікацію жирів, омилення жирів. Вміти записати відповідні рівняння реакцій | Прочитати §35, виконати завд.425, 426 (відповісти на запитання письмово) | |
Інформатика | Створення персонального навчального середовища | Офісні веб-програми для створення спільних документів | $9.2 Завдання 5, 6 стор. 257 |
-