/Files/images/pochatkova_shkola/Творча група.jpg

Тема педагогічного дослідження творчої групи:

Дистанційне навчання - засіб становлення самоосвітньої компетенції учнів нової української школи

Підсумки дослідження

Мета педагогічного дослідження:

Вивчити проблеми і принципи дистанційного навчання. Розробити рекомендації для вчителів початкової школи з метою створення умов для продуктивної атмосфери взаємодії в дистанційному просторі.

Створити збірник завдань з української мови та літературного читання для 3 класу нової української школи.

Завдання творчої групи:

  • поглиблене вивчення досягнень сучасної науки щодо впровадження у початковій школі дистанційного навчання;
  • врахування рекомендацій педагогічної науки, їх апробація, внесення коректив та пошук оптимальних шляхів реалізації;
  • застосування результатів наукових досліджень, розробка рекомендацій щодо їх реалізації, створення, вивчення, узагальнення та впровадження педагогічного досвіду;
  • підвищення рівня фахової майстерності в умовах віддаленої роботи;
  • сприяння самовираженню особистості педагогів у процесі професійної діяльності;
  • моніторинг ефективності використання дистанційних освітніх технологій в освітньому процесі;
  • створення «банку інформації» відповідно до теми та завдань дослідження;
  • запровадження гнучкої системи організації освітнього процесу, що відповідає сучасним тенденціям розвитку освітньої галузі.

План засідань роботи творчої групи вчителів
з питань запровадження досвіду роботи в Новій українській школі
«Місток до нового»
ХЛ № 70
на 2023/2024 навчальний рік

№ з/п Зміст роботи Термін Відповідальні
І засідання
1. Обговорення нормативного й навчально – методичного забезпечення, організації освітнього процесу з використанням дистанційних технологій навчання в початковій школі у 2023/2023 н. р.серпень Паніна Є.В.
2. Основні напрями роботи творчої групи у 2023/2024 навчальному році.
Паніна Є.В.
ІІ засідання
1. Про нормативні вимоги до друкованої продукції для дітей дошкільного і молодшого шкільного віку жовтень Супрун М.М.
2. Круглий стіл «Складання анкети для опитування батьків і учнів з використанням закритих та відкритих питань з метою дослідження організації дистанційного навчання в школі»

Інтерактивний форум "Критерії щодо ведення та перевірки зошитів з математики та української мови в початковій школі"
Члени творчої групи
3. Дистанційне навчання – сучасна освітня технологія (практики та підходи )
Дистанційний курс з математики для учнів 3 класу
Паніна Є.В.
Шерстюк О.В.
Полозова О.Ю.
ІІІ засідання
1. Дискусія «Модель дистанційного навчання в інноваційному просторі нової української школи». січень Фурсенко І.І., члени творчої групи
2. Результати анкетування батьків та учнів початкової школи з метою дослідження організації дистанційного навчання в ліцеїі» Шерстюк О.В.
3. Про результати створення збірника завдань з української мови та літературного читання для 3 класу нової української школи. Полозова О.Ю., Супрун М.М.
4. Обговорення плану виступу на методичній раді та педагогічній раді. Члени творчої групи
5. Стежками новин сучасних освітніх технологій. Д'яченко Т.П.
ІV засідання
1. Практичне заняття з використанням дистанційного режиму «Налагодження ефективного дистанційного навчання в початковій школі»
Створення освітніх ресурсів.
березень Петренко В.С.
2. Дискусія «Точка зору» (Про результати роботи творчої групи над темою ). Паніна Є.В.,
члени творчої групи
V засідання
1. Аналіз роботи творчої групи вчителів з питань запровадження досвіду роботи в Новій українській школі «Місток до нового» за 2023/2024 навчальний рік. травеньПаніна Є.В.

Критерії щодо ведення та перевірки зошитів з математики та української мови в початковій школі комунального закладу «Харківський ліцей № 70 Харківської міської ради»


/Files/images/pochatkova_shkola/Дистанц.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 0