Соціальний педагог комунального закладу "Харківський ліцей № 70 Харківської міської ради"

Лозова Катерина Сергіївна

Графік роботи:
Понеділок - п'ятниця 8.00 - 16.30

Графік консультацій:

Середа 14.30 - 16.30 (для учнів)/Files/images/katya/изображение_2024-02-13_175957664.png
Четвер 14.30 - 16.30 (для батьків)
П'ятниця 14.30 - 16.30 (для вчителів)

Тема самоосвіти: "Організація безпечного освітнього простору в умовах онлайн-навчання для успішної соціалізації здобувачів освіти"

Соціальний педагог працює за напрямками:

- формування в учнів компетентностей, важливих для успішної соціалізації особистості (спілкування державною мовою, іноземними мовами, математична (логіка, алгоритми), природничі науки і технології, інформаційно-цифрова (ІКТ), уміння вчитися впродовж життя), обізнаність у сфері культури, екологічна грамотність і здорове життя, ініціативність і підприємливість, соціальна та громадянська компетенції);

– впровадження демократичної культури, захист прав дитини і формування демократичних цінностей;

– запобігання та протидія негативним явищам в учнівському середовищі (насильство, булінг, залежності, шкідливі звички, расизм, стереотипізація);

– формування у здобувачів освіти життєвих навичок: уміння спілкуватися, приймати рішення, критичне мислення, управління емоціями, стресами та конфліктними ситуаціями, формування цінностей;

– професійна орієнтація здобувачів освіти, запобігання та протидія торгівлі людьми;

– формування морально-етичних, соціальних, громадянських ціннісних орієнтирів, виховання національно свідомої, духовно багатої особистості;

– профілактика девіантної поведінки, правопорушень та злочинності серед неповнолітніх;

– профілактика залежностей та шкідливих звичок, пропаганда здорового способу життя, збереження і зміцнення фізичного та психічного здоров’я як найвищої соціальної цінності;

– залучення здобувачів освіти в позаурочний час до спорту, творчості, мистецтва, інших громадських заходів з метою їх позитивної самореалізації, соціалізації;

– сприяння взаємодії з різними соціальними інституціями (державними, громадськими, комерційними тощо) для оптимізації процесу соціалізації дітей і підлітків

– розвиток співпраці педагогічного колективу, учнів і батьків на засадах педагогіки партнерства.

Кiлькiсть переглядiв: 0