Навчаємося разом

Зміни, що відбуваються в освіті сьогодні, визначають майбутнє України. Зрозуміло, що цей процес є надзвичайно складним, адже будь-які зміни несуть у собі ризики, тому що кінцевий результат надто віддалений у часі та доволі абстрактний. Запроваджувати реформи–нелегко, керувати ними –важко, та іншого виходу немає,реформи дають поштовх до дій.

Відповідно до наказів Міністерства освіти і науки України та Харківської академії неперервної освіти для вчителів початкової школи Харківщини були організовані курси підвищення кваліфікації, що проходили у вигляді лекцій, практичних занять та тренінгів.

Учасники тренінгів опрацьовували структуру та зміст Концепції „Нова українська школа”, визначали основні засади й підходи до організації освітнього процесу в початковій школі, розглядали сучасні освітні виклики, нові професійні ролі й завдання вчителя.

Також робота в ході тренінгу була спрямована на формування у вчителів уміння створюватиосвітнє середовище, яке орієнтоване на дитину у навчальному закладі.

У теоретико-практичному форматі були розглянуті презентації власних планів класних кімнат, які забезпечують ефективний різнобічний розвиток дітей,звернули увагу на оформлення та використання стін класної кімнати як засобу комунікації, створення переліку навчальних матеріалів для класної кімнати.

Учителі ознайомилися з поняттями: «інклюзивна освіта», та «діти з особливими освітніми потребами». Психологи надавали практичні поради щодо роботи з учнями з різними функціональними обмеженнями. Працюючи в групах, учителі аналізували вміння педагога, необхідні в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами.

Активні практичні вправи, інформаційні повідомлення, дискусійні та дослідницькі питання були опрацьовані педагогами в групах з метою з’ясування сутності та завдань кооперативного навчання, яке розглядається сучасною методичною наукою як однією з пріоритетних форм підвищення якості освіти.

Багато вчителів початкових класів уже відкрили для себе світ інших підходів до навчання дітей молодшого шкільного віку.Вони чітко розуміють, у чому полягає реформа освіти, яка перебудовує школу з надання знань до школи компетентностей для життя у сучасних умовах.

Тож із першого вересня цього року НУШ успішно стартувала. Учителі розпочали практикувати ранкові зустрічі як одну з нових форм роботи в сучасній школі, що займає важливе місце в повсякденному житті класу для створення атмосфери піклування та відповідальності, створили куточки настрою, склали спільно правила життя класу. Діти знають, що навіть їх помилкова думка може стати шляхом до знаходження істини. Я щиро вірю в те,що нова Українська школа, сучасна та цікава,стане початком позитивних зрушень у навчанні та вихованні нового підростаючого покоління.

Тренер-педагог В.С.Петренко


28.10. - 01.11.2019

Курси НУШ для вчителів 3-4 класів

/Files/images/pochatkova_shkola/nush_2018/Нуш 30-10.jpg/Files/images/pochatkova_shkola/nush_2018/Нуш 30-1.jpg

20.08. - 23.08. 2019

Курси для вчителів 3-4 класів


Галерея "НУШ: навчання 2019"


30.10. - 08.11. 2018

«Особливості освітнього процесу в умовах упровадження нового Державного стандарту початкової освіти»

/Files/images/pochatkova_shkola/nush_2018/нуш 5.JPG /Files/images/pochatkova_shkola/nush_2018/нуш 6.JPG

22.09- 26.10.2018

/Files/images/pochatkova_shkola/nush_2018/нуш 4.JPG /Files/images/pochatkova_shkola/nush_2018/нуш 3.JPG

17.03 – 07.06.2018

«Особливості організації освітнього процесу в першому класі в умовах упровадження нового Державного стандарту початкової освіти»

/Files/images/pochatkova_shkola/nush_2018/нуш 2.JPG /Files/images/pochatkova_shkola/nush_2018/нуш 1.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 0