Війна внесла життєві корективи,

Проте серця знов б’ються в унісон.

Учитель – діти – славні перспективи,

Триває освітянський марафон.

Шановні учасники освітнього процесу!

Триває військове протистояння України та Росії. Пріоритетом роботи нашого закладу освіти залишається безпека дітей, саме тому вчителі школи організовують свою роботу таким чином, щоб забезпечити не тільки здобуття знань учнями, а й їхнє комфортне навчання. Незважаючи на те, що багато дітей навчається в школах різних міст України та в інших країнах, більшість наших учнів виявила бажання продовжувати здобувати освіту на дистанційних уроках і з учителями ХЛ № 70.
Педагоги проводятьzoom-уроки в зручний час, з урахуванням того, що деякі учні виїхали за кордон, як з учнями всього класу, такі групові та індивідуальні заняття.

/Files/images/vihovna_robota/22-23/дн.JPG/Files/images/vihovna_robota/22-23/дн1.JPG

Дуже зворушило відео, у якому Жиленко Христина, учениця 4 класу, читає вірш Т.Г. Шевченка на теренах Голландії.

Жиленкова Христина. Слово Шевченка звучить в Голландії

Учителі школи проводять тестування учнів, щоб дізнатись, які проблеми виникають у школярів під час дистанційного навчання. Це робиться для того, щоб якісно організувати подальшу роботу щодо усунення прогалин в опануванні програмового матеріалу. Діти проходять тестування на різних платформах, а саме: «На Урок», «Всеосвіта», «Human», «Уміти». Учителі постійно працюють над опануванням новітніх платформ. Викладачі природничих дисциплін долучились до вивчення можливостей проведення дослідницьких робіт, що дає платформа «AR_Book».Зважаючи на те, що в деяких учнів тимчасово відсутня можливість виходити в інтернет або така можливість обмежена, діти працюють самостійно, але за першої можливості відправляють свої роботи для перевірки та корекції отриманих знань. У таких випадках робота продовжується в індивідуальному форматі.

Наші учні завжди намагаються приділяти увагу фізичному здоров’ю. Уроки фізичної культури проходять під керівництвом учителів, іноді навіть залучаються батьки, яким пропонується займатися фітнесом або грати у футбол з дітьми.

Попереду ще багато роботи, але ми тримаємось! Віримо в нашу Перемогу! З надією на швидке повернення до мирного життя та навчання!

/Files/images/novini_2022/MC 21.jpg /Files/images/novini_2022/MC22.jpg /Files/images/novini_2022/MC23.jpg

Війна - це найстрашніше, що може бути в житті людини.

Особливо страшно, коли війна приходить в життя дітей, цієї найбільш беззахисної і вразливої категорії. Ніколи до війни школярі не перебували в таких жахливих, багато в чому непередбачуваних умовах.
Комусь доводиться читати підручник у бомбосховищі, хтось, попри перебої з інтернетом, навчається дистанційно. Їхнє дитинство безповоротно йде, йому на зміну приходять біль, страждання, втрати рідних та близьких. Крихкі дитячі душі війна стискає сталевими лещатами, ранячи і калічачи їх. Війна викреслила з життя безліч дитячих доль. "Ми родом з війни", - скажуть наші діти, бо їхнє дитинство припало на важкі військові роки. Вони побачили суворе обличчя війни, зазирнули в її холодні безжальні очі.
Хочеться крикнути: “Чому й за що приготувала війна такі нелюдські випробування цим невинним дітям?" Складно взагалі поєднувати веселе безтурботне дитинство, яке мало бути в кожної дитини, з тим болем, що принесла війна, з тими жертвами, смертями, з розрухою і стражданнями. Вони не мають можливості насолодитися природою, не можуть бачити простого блакитного неба, адже, піднімаючи голову, діти бачать літаки, що несуть смерть. Замість дитячих пісень вони чують гуркіт вибухів і стрілянину. Ось таке воно дитинство у воєнний час.
Нам, учителям НУШ, у будь-яких життєвих ситуаціях хочеться захистити дітей і подбати про їхнє право на освіту, мотивувати їх, надавати різноманітні шанси й повірити разом, що невеличка їх мрія збудиться - закінчилась війна й забуяла квітом весна. Збережемо комфорт та бажання малечі під час дистанційного навчання, підтримаємо їх психологічно. Разом ми все зможемо. Слава Україні! Героям Слава!

/Files/images/novini_2022/МК1.jpg /Files/images/novini_2022/МК2.jpg


10 юнаків та дівчат з України зустрілися з директором школи Андрієм Келлером у його кабінеті за спільним вітальним сніданком. Це діти, які вимушені були виїхати з України та знайшли захист у сім'ях у Лоларі та Штауфенберзі. Серед них учениця 9-А класу нашої школи Хлусова Ірина.

Незважаючи на труднощі після іноді авантюрних історій втечі, а також страх за своїх батьків і старших братів, хлопчики й дівчатка щасливі, що знайшли захист від російських бомб і нападів. Як усі відзначали, їм дуже подобається школа в Лолларе, діти почувають себе тепло прийнятими в CBES. Єдиною незручністю є мовний бар’єр.

Керівництво школи контактує із спортивними клубами та співробітником з інтеграції міста Лоллар Кэролайн Мюллер, щоб забезпечити швидкий зв'язок юних гостей з "нормальним" життям у регіоні. Голова району та його команда вже декілька тижнів організовують шкільні уроки, купують книги для вивчення німецької мови й створили новий клас для українців, що шукають захисту. Сподіваємося, що Ірина повернеться додому з позитивним досвідом, який стане в пригоді під час навчання у рідній сімдесятій.

/Files/images/novini_2022/Ко2.jpg

Шановні батьки,

з розумінням і повагою ставлюся до Вашого занепокоєння щодо організації дистанційного навчання в школі. Для всього педагогічного колективу, як і для більшості шкіл нашого міста, ця ситуація стала своєрідним викликом.

Проте школа робить відповідні кроки щодо якісної організації освітнього процесу, керуючись основними документами МОН, зокрема Положенням про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти від 8 вересня 2020 року №1115, яка набула чинності 16 жовтня2020року, та листом-роз’ясненням щодо застосування нового Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти № 1/9-609 від 02 листопада 2020 року.

/Files/images/novini_2020/ДНШ.jpg

Відповідно до цих документів учні навчаються в синхронному та асинхронному режимах. З метою виконання обсягу освітньої програми не менше 30% навчального матеріалу буде викладатися в синхронному режимі із застосуванням платформи ZOOM, а також у зручний час в асинхронному режимі ви маєте змогу користуватись матеріалами, що розміщені на нашому сайті в розділі "Дистанційна освіта".

В И Т Я Г

із Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров'я України

ВІД 25.09.2020 Р. № 2205,ЗАРЕЄСТРОВАНОГО В МІНІСТЕРСТВІ ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ10 ЛИСТОПАДА 2020 РОКУ ЗА № 1111/35394

V. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

Вимоги до організації роботи з технічними засобами навчання

8. При використанні технічних засобів навчання (далі – ТЗН) під час проведення навчального заняття потрібно чергувати види навчальної діяльності. Безперервна тривалість навчальної діяльності з ТЗН упродовж навчального заняття повинна бути:

  • для учнів 1 класів – не більше 10 хвилин;
  • для учнів 2 – 4 класів – не більше 15 хвилин;
  • для учнів 5 – 7 класів – не більше 20 хвилин;
  • для учнів 8 – 9 класів – 20 – 25 хвилин;
  • для учнів 10 – 11 (12) класів на 1-й годині занять до 30 хвилин, на 2-й годині занять – 20 хвилин.При здвоєних навчальних заняттях для учнів 10 – 11 (12) класів – не більше 25 – 30 хвилин на першому навчальному занятті та не більше 15 – 20 хвилин на другому навчальному занятті.

9. Після занять із застосуванням ТЗН проводяться вправи з рухової активності та вправи гімнастики для очей.

На сайті школи також є адреси електронних скриньок учителів.Якщо виникнуть питання, Ви можете звернутися до педагога в межах його робочого часу. Упевнена, що РАЗОМ ми впораємося з будь-якими труднощами.

Директор школи Положий Тетяна Миколаївна

У разі виникнення питань просимо вас звертатись до класного керівника або до вчителя навчального предмета.


Правила поведінки на дистанційному уроці

В И Т Я Г

із Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти,
затвердженого наказом Міністерства охорони здоров'я України

від 25.09.2020 р. № 2205,
зареєстрованого в Міністерстві юстиції України
10 листопада 2020 року за № 1111/35394

V. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

Вимоги до організації роботи з технічними засобами навчання

8. При використанні технічних засобів навчання (далі – ТЗН) під час проведення навчального заняття потрібно чергувати види навчальної діяльності. Безперервна тривалість навчальної діяльності з ТЗН упродовж навчального заняття повинна бути:
  • для учнів 1 класів – не більше 10 хвилин;
  • для учнів 2 – 4 класів – не більше 15 хвилин;
  • для учнів 5 – 7 класів – не більше 20 хвилин;
  • для учнів 8 – 9 класів – 20 – 25 хвилин;
  • для учнів 10 – 11 (12) класів на 1-й годині занять до 30 хвилин, на 2-й годині занять – 20 хвилин.
    При здвоєних навчальних заняттях для учнів 10 – 11 (12) класів – не більше 25 – 30 хвилин на першому навчальному занятті та не більше 15 – 20 хвилин на другому навчальному занятті.
9. Після занять із застосуванням ТЗН проводяться вправи з рухової активності та вправи гімнастики для очей.

З повагою, адміністрація школи.

Електронні адреси педпрацівників

/Files/images/komputeri-807.gif

___________________________________________________________

Окремий інформаційний ресурс МОН ''Вчимо і навчаємось на карантині: зміни в системі освіти''

Усі зміни в освітньому процесі, впроваджені через карантин, відтепер зібрано на окремому інформаційному ресурсі МОН України ''Вчимо і навчаємось на карантині: зміни в системі освіти''.

Інфоресурс містить ключову інформацію про зміни в роботі дитячих садків, шкіл, закладів ПТО, університетів та коледжів. Зокрема, тут розміщено актуальну інформацію про завершення навчального року в школах, цьогорічне ЗНО та вступну кампанію.

Сайт також містить корисну інформацію для педагогів – щодо режиму роботи, зарплат, відпустки, атестації, заповнення класних журналів, інструментів для дистанційного навчання тощо. На інфоресурсі також зібрано контакти установ і служб, які стануть у нагоді, якщо потрібно буде уточнити інформацію. У разі змін режиму карантину або ухвалення через нього нових рішень у системі освіти інформація на сайті оновлюватиметься.

_______________________________________________________

Для випускників: Підготовка до ЗНО

Повні курси підготовки до ЗНО з тестами, завданнями та конспектами занять можна знайти на платформах онлайн-студій:

EdEra: ed-era.com
ILearn (Освіторія): ilearn.org.ua
Prometheus: prometheus.org.ua
BeSmart: besmart.study

____________________________________________________________

Для учнів

Лабораторні роботи. Дистанційно!
НТУ “ХПІ” разом з освітнім проектом “На Урок” підготували цикл лабораторних робіт онлайн з фізики, хімії, екології, біології та інжинірингу.

Всеукраїнська школа онлайн

Відеоуроки канал Нова Школа (1 - 11 класи)

Відеоуроки канал Топ Школа, математика та фізика (5-11 класи)

Відеоуроки канал Дніпро ТV, (3-5, 9-11 класи)

Всеукраїнський проєкт «Розумники» (1-4 класи)

Уроки онлайн 11 канал (3-4 класи)

_______________________________

Для батьків

Як організувати навчання дитини під час карантину (10 порад батькам)

Цифрова гігієна: яких правил варто дотримуватися в інтернеті?

Психологічний супровід дітей та дорослих під час карантину

«Дізнайся про свою суперсилу»: інформаційна кампанія для дітей щодо коронавірусу

5 основних речей, які мають знати батьки про коронавірусну інфекцію COVID-19

Як організувати онлайн-навчання дитини: огляд корисних програм

____________________________________________________________

Для вчителів

Оглядовий освітній серіал “Карантин: онлайн-сервіси для вчителів”

Лайфхаки від Мінцифри
35 інструментів для дистанційного навчання – добірка НУШ

Сервіси дистанційного навчання для вчителів

Освітній серіал ''Цифрові навички для вчителів'' (https://osvita.diia.gov.ua)

Дистанційне навчання під час карантину: що робити школам, батькам і МОН. (https://nus.org.ua)

Як організувати дистанційне навчання під час карантину? (за матеріалами сайту https://pedpresa.ua)

Як організувати дистанційне навчання учнів — покрокова інструкція (найактуальніші поради від зіркового вчителя, фіналіста Global Teacher Prize Ukraine Юрія Гайдученка)

____________________________________________________________

Free online платформи

Перелік україномовних онлайн навчальних ресурсів

learning.ua (найбільша освітня онлайн-платформа)

Online Test Pad (створення дистанційних курсів, тестів, кросвордів тощо)

Educational Era (студія онлайн-освіти)

iLearn (гейміфікована платформа для підготовки до ЗНО, предмети)

____________________________________________________________

Оnline тренажери

Перелік україномовних онлайн навчальних ресурсів

WebPen.com.ua (Тренажер з правопису української мови)

learningapps.org (Система готових вправ з різних предметів з можливістю автоматичної перевірки системою)

Оnline система дистанційної підтримки навчання у школах, ліцеях та гімназіях України

Тестовий сервіс ClassTime

____________________________________________________________

Кiлькiсть переглядiв: 0