Методична робота

Школо! Моя ти улюблена, школо! Радію зустрічі з тобою. Із чого починається вона для багатьох із нас?
Із пташиної пісні, що лине зі шкільного подвір’я, із посмішки вчителів та дітей, з уроків, з першого дзвоника, розсипаного на золотому осінньому листі, або з останнього дзвоника, який відкриває браму зовсім іншого світу, схованого у куточках ваших сердець?
Хоча школа сьогодні як для нас, так і для учнів - один з найважливіших інститутів соціалізації дитини, підготовки молоді до активних майбутніх суспільних процесів. Школа - це острівець людяності й гуманізму, творчості й постійного пошуку, промінь світла, добра, віри та любові. Вона залишається уважною як до нових реалій і тенденцій суспільного розвитку, так і до нововведень у сфері змісту, форм і методів навчання та виховання.
Нові життєві умови, в які поставлені всі ми, висувають свої вимоги до формування випускників, що вступають у життя. Зміни в сучасній системі освіти значною мірою зумовлені тим, що сучасний учень належить до абсолютно нового за характером соціуму типу людини – людини інформаційної.
Інноваційні технології навчання створюють необхідні умови для формування компетентностей (як ключових, так і предметних) та виховання активних громадян, що володіють системою цінностей і спроможні реалізуватися в такому суспільстві.
Випускник 21 століття повинен бути не тільки розумним і вмілим, але мислячим, ініціативним, самостійним.

Нова школа: КЛЮЧОВІ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДЛЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

/Files/images/vihovna_robota/85482100.gif

Методична робота в школі побудована як систематична, цілеспрямована, колективна та індивідуальна діяльність педагогів з підвищення наукового і загальнокультурного рівня, направлена на вдосконалення психолого-педагогічної підготовки та професійної майстерності.

Тема, над якою працює колектив:«Підвищення рівня професійної компетентності педагога як умова формування ключових компетентностей та всебічного розвитку учнів». Вона є актуальною, цікавою, перспективною для вчителів школи.
Завдання науково-методичної роботи:
  1. Аналіз ефективного педагогічного досвіду та розробка рекомендацій щодо його розповсюдження;
  2. Оцінка педагогічних знахідок учителів, навчально-методичних посібників, довідників;
  3. Аналіз матеріалів з організації інноваційної діяльності.
Інноваційна діяльність здійснюється як в управлінні, так і в організації освітнього процесу. Педагогічні інновації направлені на рішення таких актуальних проблем освіти: розвиток природних здібностей дитини, створення умов для самореалізації учнів, створення цілісної системи роботи з обдарованими дітьми, на апробацію дидактичних розробок, організацію особисто орієнтованого навчання.



Цьому сприяє впровадження інноваційних технологій і систем навчання.

1. Науково-педагогічний проект «Росток». Діяльнісний підхід в організації освітнього процесу та система завдань з математики розрахована на вдосконалення розумових процесів з урахуванням можливостей кожної дитини, спрямована на розвиток уміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати, класифікувати, міркувати за аналогією.
2. Інтерактивні форми і методи навчання використовують практично всі вчителі. Вони допомагають зробити процес навчання цікавим, різноманітним, ефективним.
3. Інформаційні технології використовують на уроках Курганська В.І., Максименко Н.В., Філюнкіна Г.В., Положий Т.М., Третяк Л.О., Петренко В.С., Зарецька Г.В., Паніна Є.В., Сергєєва І.І., Дегтярьова О.О., Полозова О.Ю..

/Files/images/metodichna_robota/мр1.JPG/Files/images/metodichna_robota/мр2.JPG/Files/images/metodichna_robota/мр3.JPG/Files/images/metodichna_robota/мр4.JPG/Files/images/metodichna_robota/мр5.JPG/Files/images/metodichna_robota/мр6.JPG/Files/images/metodichna_robota/мр7.JPG/Files/images/metodichna_robota/мр8.JPG

Керівники методичних об'єднань школи

/Files/images/metodichna_robota/014.jpg
Філюнкіна Галина Володимирівна - керівник методичного об'єднання вчителів природничо-математичних дисциплін

Освіта - вища. Володимирський державний педагогічний інститут ім.. П.І. Лєбєдєва-Полянського, 1983 рік.
Моє кредо: "Не думкам треба вчити, а мислити" Іммануіл Кант.
Сильні сторони мої, як вчителя – це любов до математики та учнів. Пошукова робота на уроках математики, нестандартні розв'язки складних задач. Задоволення від успіхів своїх учнів.
Хобі: колекція чайних ложок.
Якою я бачу школу через чверть століття? В класах не більше 10 учнів; учитель розподіляє навантаження на кожного учня, перевіряє підготовленість до навчання,стимулює до пошукової роботи, створює нестандартні ситуації, здійснює контролюючу функцію.
/Files/images/metodichna_robota/017.jpg
Новікова Лідія Федорівна -
керівник методичного об'єднання вчителів початкових класів
Освіта - вища. Харківський державний педагогічний інститут ім.. Г.С. Сковороди, 1980 рік.
Моє кредо:"Найважливіше завдання вчителя - дати дитині радість розумової праці, радість успіху в навчанні."
Сильні сторони мої, як вчителя – це доброзичливі, демократичні стосунки з учнями, велике бажання навчити молодших школярів читати, писати, рахувати, дружити. Виховати порядність, високу культуру поведінки у дітей.
Хобі: кулінарія.
Якою я бачу школу через чверть століття? Комп'ютерізований навчальний процес, басейн, спортивний майданчик обладнаний для всіх спортивних ігор, кімнати для творчості дітей. Учитель допомагає у навчанні, зацікавлює учнів. Навчання з вербальним оцінюванням не лише у 1 класі, а і в подальшій освіті.
/Files/images/metodichna_robota/003.jpg
Курганська Валентина Іванівна -
керівник методичного об'єднання вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін
Освіта – вища. Бєлгородський державний педагогічний інститут ім.Ольмінського, 1984 рік.
Моє кредо: «Від маленького письменника до великого читача, від маленького актора до великого глядача».
Сильні сторони мої, як вчителя – це любов до учнів, до літератури. Мені подобається, коли учні отримують задоволення від прочитаного художнього твору, як розвивається їх мислення та творча уява, як зростає орфографічна грамотність.
Хобі. Я дуже люблю читати.
Якою я бачу школу через чверть століття? У класах не більше 15 учнів. У кабінетах мультимедійна дошка та Інтернет. Учитель розподіляє навантаження на кожного учня, перевіряє підготовленість, пропонує необхідні та цікаві теми для розгляду.
/Files/images/metodichna_robota/_DSC0018++.jpg
Чухлата Лариса Геннадіївна -
керівник методичного об'єднання вчителів естетичного напрямку та прикладних дисциплін
Освіта – вища. Харківський державний педагогічний інститут ім. Г.С. Сковороди, 1989 рік.
Моє кредо: «Всі перемоги починаються з перемоги над собою».
Сильні сторони мої, як вчителя – це знаходити спільну мову з учнями. Я завжди прагну щоб учні повірили в свої сили, навчилися перемогати, обрали для себе свою нишу у спорті, дотримувались здорового і активного способу життя.
Хобі. Моє головне хобі – це ІКТ.
Якою я бачу школу через чверть століття? Я хочу щоб в школі було декілька спортзалів – для спортивних ігр, гімнастичний і тренажерний зал, танцювальний клас, басейн. Урок фізичної культури – щодня. Діти в такій школі – здорові, сильні, усміхнені!

Грінченківський тиждень у школі

Кiлькiсть переглядiв: 288

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Фотогалерея

Дата останньої зміни 16 Жовтня 2018

Цей сайт безкоштовний!