Робота з обдарованими учнями

Колись наш земляк, філософ Г.С. Сковорода сказав:«Не вчи камінь котитися, просто прийми перешкоду - і він сам покотиться...»
Мудрі слова, і ска­зані саме для нас, учителів. У них – основа великого мистецтва формування й розвитку особистості, особи­стості з природними задатками, яка не терпить на­сильства, прагне зрозуміти себе, випробувати в різних видах діяльності, розвинути власні обдаровання, самовдосконалитися.
Саме тому вчителі школи ставлять перед собою завдання створити умови, за яких природні здібності дитини знайдуть шлях до зовнішнього вияву. Це чи не одна з головних вершин педагогічної майстерності, ад­же школа покликана пробудити внутрішню енергію підлітка, спрямувати її на розвиток пізнавальної ак­тивності, що, у свою чергу, слугуватиме процесові здо­буття знань і формування вмінь. А для цього педагог має навчитися досягати ще трьох вершин: не дивитися на дитину, а бачити її; не слухати, а чути її; не знати все про неї, а розуміти її. Має навчитися висловлювати зауваження про рівень знань, особливості поведінки учня, а не про його осо­бисті якості, більше говорити про свої спостереження, ніж про висновки. Тоді дитина з об'єкта виховання й навчання стає рівноправним учасником цього проце­су, прагне до вдосконалення, розвиваючи інтелекту­альні та творчі здібності.
Ось уже півстоліття наші вчителі – наставники думки, волі й духу – працюють над тим, щоб викресати різнокольрові спалахи думки в очах тих, хто сьогодні сидить за маленькими шкільними партами, а завтра становитиме еліту українського суспільства.

Півстоліття для вічності – мить,
Для людини – життя половина.
Час, мов птах, що у затишний вирій летить,
Нам даруючи щедро хвилини.
І у кожного з нас свій годинник життя,
Свої мрії і власна дорога,
Повна радощів, болю, тривог, забуття,
Часто – вгору і зрідка – полога.
По дорозі отій пощастило пройти.
І мав рацію мудрий філософ:
Щоб гармонію, щастя і радість знайти,
Праці сродної буде вже досить.
Так і є. За покликанням серця йдемо:
Свіжі паростки пестимо щиро,
Щоб таланту зерно не згубити дарма,
Щоб з буденності виплекать диво.

Презентація системи роботи з обдарованими учнями: пошук нових шляхів в умовах дистанційного навчання

/Files/images/metodichna_robota/6Положий.jpg

Положий Т.М., заступник директора з НВР

/Files/images/metodichna_robota/обдар3.JPG

Значну роботу проводять педагогічні працівники з метою залучення обдарованих учнів до участі у різноманітних конкурсах, турнірах, олімпіадах, виставках районного, міського, обласного, Всеукраїнського та Міжнародного рівнів.

/Files/images/metodichna_robota/обдар2.JPG

З метою заохочення обдарованої молоді у навчальному закладі щорічно проводиться загальношкільне свято «Шкільний інтелектуальний олімп», яке проходить у вигляді концерту – вітання переможців олімпіад та конкурсу-захисту науково- дослідницьких робіт у МАН.

Учителі, які підготували переможців та призерів олімпіад, конкурсів, турнірів, нагороджуються грамотами, учні, крім грамоти, отримують символ мудрості – сову та грошову винагороду.

Підсумки роботи з обдарованими дітьми підводяться на розширеному засіданні науково – методичної ради «На запрошення», на якому заслуховуються творчі звіти вчителів, що досягли значних результатів у роботі з обдарованими та здібними учнями.

/Files/images/metodichna_robota/обдар1.JPG

Система роботи з обдарованими учнями

/Files/images/zno/b_661E57663A645E46ACAFF4EE4B029741.gif

Нормативно-правова база

Наказ МОН від 17.08.2021 № 913 “Про проведення Всеукраїнських учнівських Інтернет-олімпіад у 2021/2022 навчальному році”

Наказ МОН від 17.08.2021 № 914 “Про проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад і турнірів з навчальних предметів у 2021/2022 навчальному році”

Наказ МОН України від 24.03.2014 № 259 ''Про затвердження Правил проведення Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів - членів Малої академії наук України''

Наказ МОНмолодьспорт України від 22.09.2011 № 1099 ''Про затвердження Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади, турніри, конкурси з навчальних предметів, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт, олімпіади зі спеціальних дисциплін та конкурси фахової майстерності''

/Files/images/zno/b_661E57663A645E46ACAFF4EE4B029741.gif

Переможці та призер районного етапу захисту науково-дослідницьких робіт в МАН та учнівських оілмпіад з навчальних дисциплін

/Files/images/metodichna_robota/slayd1.jpg/Files/images/metodichna_robota/slayd2.jpg

/Files/images/metodichna_robota/slayd1_a.jpg/Files/images/metodichna_robota/slayd3_a.jpg /Files/images/metodichna_robota/slayd2_a.jpg/Files/images/metodichna_robota/slayd4a.jpg/Files/images/metodichna_robota/slayd5.jpg/Files/images/metodichna_robota/slayd6.jpg/Files/images/metodichna_robota/slayd7_2.jpg/Files/images/metodichna_robota/slayd3_4.jpg/Files/images/metodichna_robota/slayd2_3.jpg/Files/images/metodichna_robota/slayd4_1.jpg/Files/images/metodichna_robota/slayd5_1.jpg/Files/images/metodichna_robota/slayd1_4.jpg

Методичні рекомендації щодо проведення II етапу Всеукраїнської олімпіади з навчальних предметів

Дипломант конкурсу "Співучий соловейко"

/Files/images/metodichna_robota/dscn3190.jpg
Кiлькiсть переглядiв: 0