Методична робота

Школо! Моя ти улюблена, школо! Радію зустрічі з тобою. Із чого починається вона для багатьох із нас?
Із пташиної пісні, що лине зі шкільного подвір’я, із посмішки вчителів та дітей, з уроків, з першого дзвоника, розсипаного на золотому осінньому листі, або з останнього дзвоника, який відкриває браму зовсім іншого світу, схованого у куточках ваших сердець?
Хоча школа сьогодні як для нас, так і для учнів - один з найважливіших інститутів соціалізації дитини, підготовки молоді до активних майбутніх суспільних процесів. Школа - це острівець людяності й гуманізму, творчості й постійного пошуку, промінь світла, добра, віри та любові. Вона залишається уважною як до нових реалій і тенденцій суспільного розвитку, так і до нововведень у сфері змісту, форм і методів навчання та виховання.
Нові життєві умови, в які поставлені всі ми, висувають свої вимоги до формування випускників, що вступають у життя. Зміни в сучасній системі освіти значною мірою зумовлені тим, що сучасний учень належить до абсолютно нового за характером соціуму типу людини – людини інформаційної.
Інноваційні технології навчання створюють необхідні умови для формування компетентностей (як ключових, так і предметних) та виховання активних громадян, що володіють системою цінностей і спроможні реалізуватися в такому суспільстві.
Випускник 21 століття повинен бути не тільки розумним і вмілим, але мислячим, ініціативним, самостійним.

Нова школа: КЛЮЧОВІ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДЛЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

/Files/images/vihovna_robota/85482100.gif

Методична робота в школі побудована як систематична, цілеспрямована, колективна та індивідуальна діяльність педагогів з підвищення наукового і загальнокультурного рівня, направлена на вдосконалення психолого-педагогічної підготовки та професійної майстерності.

Тема, над якою працює колектив:
«Пошук оптимальних техкологій реалізації освітньої програми з метою формування ключових компетентностей учнів як важливої передумови успішної соціалізації особистості».
Вона є актуальною, цікавою, перспективною для вчителів школи.
Завдання науково-методичної роботи:
  1. Аналіз ефективного педагогічного досвіду та розробка рекомендацій щодо його розповсюдження;
  2. Оцінка педагогічних знахідок учителів, навчально-методичних посібників, довідників;
  3. Аналіз матеріалів з організації інноваційної діяльності.
Інноваційна діяльність здійснюється як в управлінні, так і в організації освітнього процесу. Педагогічні інновації направлені на рішення таких актуальних проблем освіти: розвиток природних здібностей дитини, створення умов для самореалізації учнів, створення цілісної системи роботи з обдарованими дітьми, на апробацію дидактичних розробок, організацію особисто орієнтованого навчання.



Цьому сприяє впровадження інноваційних технологій і систем навчання.

1. Науково-педагогічний проект «Росток». Діяльнісний підхід в організації освітнього процесу та система завдань з математики розрахована на вдосконалення розумових процесів з урахуванням можливостей кожної дитини, спрямована на розвиток уміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати, класифікувати, міркувати за аналогією.
2. Інтерактивні форми і методи навчання використовують практично всі вчителі. Вони допомагають зробити процес навчання цікавим, різноманітним, ефективним.
3. Інформаційні технології використовують на уроках Курганська В.І., Філюнкіна Г.В., Положий Т.М., Третяк Л.О., Петренко В.С., Зарецька Г.В., Паніна Є.В., Сергєєва І.І., Клименко Г.В., Полозова О.Ю..

/Files/images/metodichna_robota/мр1.JPG/Files/images/metodichna_robota/мр2.JPG/Files/images/metodichna_robota/мр3.JPG/Files/images/metodichna_robota/мр4.JPG/Files/images/metodichna_robota/мр5.JPG/Files/images/metodichna_robota/мр6.JPG/Files/images/metodichna_robota/мр7.JPG/Files/images/metodichna_robota/мр8.JPG

Грінченківський тиждень у школі

Н А К А З від 01.09.2023 № 77 "Про організацію методичної роботи з педагогічними працівниками в 2023/2024 навчальному році".

Кiлькiсть переглядiв: 0