/Files/images/Росток/NUSh_4.jpg

Інтегративно-діяльнісна технологія «Росток» відповідає всім інваріантам концепції НУШ, досліджена протягом 20 років, а її результати підтверджені Наказами МОН, апробовані, захищені за результатами дисертаційних досліджень, а головне – продемонстровані суспільству високим рівнем якості навчання кількох поколінь дітей. Це при тому, що зміст, методи та технологія навчання Програми розвитку дітей «Росток» сьогодні цілком збігаються з ідеями Нової української школи.

------------------------------

Понад 15 років учителі початкової школи працюють за освітньою програмою педагогічної технології «Росток», вивчаючи математику та українську мову. За ці роки були і розчарування, і радість від відкриття нового, і успіх у досягненнях. Саме успіхи надихали вчителів на пошуки нових, цікавих, з логічним навантаженням завдань, на розробку еталонів та опорних конспектів.
Впевнена, що впровадження новітніх методик, відстеження трендів в освіті, своєчасне підвищення кваліфікації вчителів роблять процес навчання більш якісним та цікавим, а це саме те, що потрібно учням нової української школи, адже саме у молодшому шкільному віці розвивальний характер навчальної діяльності пов’язаний з тим, що її зміст базується на теоретичних знаннях до вікових особливостей учнів.
Учні нашої школи, навчаючись за цією технологією, не просто набувають знання, а використовують їх на практиці, готуючи проєкти, спільно шукаючи рішення проблем та самостійно знаходячи відповіді на запитання.
Учителі початкової школи переконані, що навчання за педагогічної технології «Росток» стане в нагоді у майбутньому кожній дитині.
Петренко В.С.
Кiлькiсть переглядiв: 0