ІІ тиждень: 30.03 - 03.04
Предмет | Тема | Знати, уміти | Д/з |
Укр. мова | Прикметник як частина мови. | Ступені порівняння прикметників | Переглянути урок https://webpen.com.ua/pages/Morphology_and_spelling/adjectives_degrees_of_comparison.html https://www.youtube.com/watch?v=5kjZFYCY_4Q Виконати тестові завдання |
Творення відносних та присвійних прикметників. | Відмінювання прикметників | Відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=mpu9_BM-8Mo Виконайте тестові завдання | |
Російська мова | Стиль художньої літератури як особливий функціональний стиль. | Використовувати здобуті знання під час спілкування, при побудові і вдосконаленні зв’язних висловлювань | П 50-52, впр. 272-274(усно), 276, 277 |
Зарубіжна література | Художнє новаторство А. Рембо. | Аналізувати ліричні твори | Опрацювати стор.197-205, зробити письмовий аналіз поезії «Голосівки» |
Алгебра і початки аналізу | 1-3. Правила обчислення похідних | Правила диференціювання Вивчити таблицю похідних | Опрацювати матеріал с 292-297 виконати вправи № 37.2, 37.4; 37.26; |
Геометрія | Вектори у просторі | Виконувати дії над векторами | Переглянути відео-уроки та презентації з теми «Вектори у просторі». Опрацювати матеріал пункту 17 виконати вправи № 17.6, 17.8; виконати вправи на повторення № 17.34; |
Фізика | Механічні хвилі | Уявлення про хвильові явища, характерні риси повздовжних і поперечних хвиль, механізм поширення механічних хвиль | §22 консп., впр.22 завд. 1,3,5,6 письм. |
Звукові хвилі | Поширення хвиль у різних середовищах. | §23 консп., впр.23 завд. 2,3,4,5 письм. | |
Іноземна мова (англійська) | Спорт і дозвілля | Знати назви зимового та літнього видів спорту. Вміти складати речення у теперішніх та минулих часах, вживати різні види словотворення | 1. с.200 впр.5 зробити список за/проти занять спортом 2. ст.202 впр.4 вставити слова письмово,с.202вивчити слова у рамочці |
Географія | Бразилія | практична робота 6 | Опрацювати конспект, §36 Виконати пр. роботу 6 с. 202 підручника Скласти кратку характеристику країни |
Німецька мова | 3. Культура спілкування 4. Німецькомовні країни на карті Європи | Засвоєння техніки перекладу сталих висловів, крилатих фраз. Читання та стислий переказ тексту. Засвоєння правил вимови і правопису назв країн, розширення знань про німецькомовні країни, поповнення словникового запасу. | Ст. 135-137, впр. 1,2 – переклад прислів’їв та крилатих фраз, впр. 4 читання та стислий переказ тексту. Ст. 138-139, впр. 1 – записати назви країн, заповнивши пропуски, впр. 4- прочитати текст і відгадати країну, впр. 5 – розв’язати вікторину. |
Хімія | Анілін | Що таке анілін. Будова молекули, властивості, застосування. Вміти записувати рівняння реакції. | Прочитати §29, виконати завд.460(а), 461, с.180 |
Історія України. | Українські землі у складі Румунії | Знати: – правовий статус західноукраїнських земель у складі Румунії; – особливості та головні риси національної політики Румунії щодо українського населення; – вплив міжнародних відносин міжвоєнного періоду на долю регіону. | Опрацювати параграф 29 (пункт 4); скласти хронологічну таблицю та термінологічний словник до теми. Переглянути відео - https://www.youtube.com/watch?v=3jN94EFAcK8 , або https://www.youtube.com/watch?v=O5uzbMp-0e8 переглянути презентацію - https://naurok.com.ua/prezentaciya-zahidnoukra-nski-zemli-v-1921-1939-rokah-32089.html |
Всесвітня історія. | Англо-франко-радянські переговори в Москві. Радянсько-німецький пакт про ненапад. | Знати сутність політики “умиротворення” та її роль у наближенні Другої світової війни. Уміти: – визначати причини та наслідки політики “умиротворення”; – охарактеризувати діяльність Ліги Націй в умовах загострення міжнародних відносин 1930-х рр.. | Опрацювати параграф 23; скласти хронологічну таблицю та термінологічний словник до теми. Виконати завдання с. 125 (№ 1 -4 письмово). |
Громадянська освіта | 1. Економіка домогосподарства. 2. Підприємницька діяльність | Знати основні поняття: ринкова економіка, конкуренція,бюджет; закон пропозиції. | Опрацювати параграф 42, 43, скласти за темами термінологічний словник; переглянути презентацію https://gdz4you.com/prezentaciyi/inshi/pidpryyemnyctvo-8132/ |
Мистецтво | Мистецтво арабо-мусульманського регіону. Архітектура Арабського Сходу | називає види мистецтва/художні явища – «візитівки» арабо-мусульманського культурного регіону | с. 72 - 75 (читати), розглянути презентацію «Арабо-мусульманська архітектура», створити презентації або малюнки за темою уроку kurganskaval70@gmail.com |
Арабський світ 10 кл. Мистецтво Арабо-мусульманська архітектур... | висловлює оцінні судження, виявляє ціннісне ставлення до творів різних видів мистецтва; обґрунтовує | Розглянути презентацію «Арабський світ», письмово відповісти на запитання: чому в арабському світі не розвинути скульптура та живопис? | |
Фізична культура | Баскетбол | Знати і вміти виконувати: Індивідуальні тактичні дії у нападі і захисті. Групові тактичні дії у нападі і захисті. | Виконувати 10 кидків вивченим способом (2х5) із дистанції 4,5м на рівної відстані між п’ятьма точками (кількість влучень); 10 штрафних кидків на точність (кількість влучень. |
І тиждень: 13.03 - 20.03
Предмет | Тема | Знати, уміти | Д/з |
Укр. мова | Іменник як частина мови: граматичні категорії, відмінювання. | Правила написання відмінкових закінчень іменників. | Стор.153, впр.376 (І, ІІ письмово) |
Стилістичне використання кличного відмінка | Правила написання відмінкових закінчень іменників. | Параграф 45 Стор.164 (таблиця), впр.414, 415 (І, ІІ письмово) | |
Прикметник як частина мови. Розряди прикметників. | Розряди прикметників | Створити конспект за темою, використовуючи мережу інтернет. | |
Ступені порівняння якісних прикметників. | Уміти утворювати форми вищого й найвищого ступеня порівняння якісних прикметників | Утворити ступені порівняння прикметників: мудрий, зручний, високий, близький. | |
Творення відносних і присвійних прикметників. Відмінювання прикметників. | Правила написання відмінкових закінчень прикметників. | Утворити присвійні прикметники від іменників: батько, сестра, Андрій, Надія. Складіть і запишіть з утвореними прикметниками складносурядне речення, підкресліть граматичну основу. | |
Російська мова | Особливості мовних засобів розмовного стилю | Використовувати здобуті знання під час спілкування, при побудові і вдосконаленні зв’язних висловлювань | № 15, 16, впр. 97, 108 |
Зарубіжна література | П.Верлен. Теоретичні засади й художні відкриття поезії французького символізму. | аналізувати ліричні твори,висловлюєвати власні думки щодо впливу французького символізму на розвиток української поезії; | Зробити письмовий аналіз вірша «Осіння пісня», вивчити вірш напам’ять |
Біологія | Хвороби спадкового походження | 1. Медична генетика. 2. Хвороби із спадковою схильністю, уроджені вади. 3. Уміти розв’язувати вправи на спадкові хвороби. | Параграф 52, Впр.1, 2, стор.206. |
Репродукція як механізм забезпечення безперервності існування видів. | 1. Розмноження статеве та нестатеве. 2. Уміти порівнювати ознаки статевого та нестатевого розмноження. | Параграф 53, заповнити таблицю на стор.210 | |
Алгебра і початки аналізу | 1. Задачі на миттєву швидкість і дотичну до графіка функції 2. Поняття похідної | Похідна функції, її геометричний та фізичний зміст | Опрацювати матеріал с 274-279 виконати вправи № 35.2, 35.4; виконати вправи на повт. № 35.11; Опрацювати матеріал с 281-287 виконати вправи № 36.3, 36.5; виконати вправи на повт. № 36.26; |
Геометрія | Прямокутні координати у просторі | знати формулу довжини відрізка, координати середини відрізка | Опрацювати матеріал пункту 16 виконати вправи № 16.6, 16.8; виконати вправи на повторення №16.45; |
Іноземна мова (англійська) | Живопис | Знати відомих художників,вміти описувати малюнки. Правильно складати Wh-questions | 1. с.190 впр.7 провести віртуальну екскурсію за роботами одного с художників письмово. 2. ст.194 впр.2 вставити слова у текст. |
Німецька мова | 1. Повторення і узагальнення вивченого з теми «Музика» 2. Подорожувати | Перевірити знання з теми. Написати короткий тест про улюбленого виконавця або гурт. Засвоєння правил вживання прийменників місця. Розширення лексики при роботі з текстами. | Ст. 129-132, впр. 1, створити проект і зробити презентацію Ст. 133-134, впр. 4,5, опрацювати текст, відповісти на питання, впр. 6, підготувати поради на основі запитань вправи. |
Географія | США, Канада | Коротка характеристика країн | $34-36, скласти характеристику в зошиті |
Історія України | Українські землі у складі Чехословаччини | Знати: – правовий статус західноукраїнських земель у складі Чехословаччини; – особливості та головні риси національної політики Чехословаччини щодо українського населення; – вплив міжнародних відносин міжвоєнного періоду на долю регіону. Уміти характеризувати геополітичне становище Карпатської України. | Опрацювати параграф 29 (пункт 1-3); скласти хронологічну таблицю та термінологічний словник до теми. |
Всесвітня історія | Політика «умиротворення» агресорів | Знати сутність політики “умиротворення” та її роль у наближенні Другої світової війни. Уміти: – визначати причини та наслідки політики “умиротворення”; – охарактеризувати діяльність Ліги Націй в умовах загострення міжнародних відносин 1930-х рр.. | Опрацювати параграф 22; скласти хронологічну таблицю та термінологічний словник до теми. Виконати завдання с. 119. |
Громадянська освіта | Ринкова економіка | Знати основні поняття: ринкова економіка, конкуренція,бюджет; закон пропозиції. | Опрацювати параграф 40, 41 |
Мистецтво | Індійське кіно | висловлює оцінні судження, виявляє ціннісне ставлення до творів різних видів мистецтва; обґрунтовує; | с. 67 - 71 (читати), відповісти письмово на запитання на с. 71, створити відеоролик із фрагментів популярних кінофільмів Боллівуду |
Фізична культура | Баскетбол | Знати і вміти виконувати: Індивідуальні тактичні дії у нападі і захисті. Групові тактичні дії у нападі і захисті. | Виконувати 10 кидків вивченим способом (2х5) із дистанції 4,5м на рівної відстані між п’ятьма точками (кількість влучень); 10 штрафних кидків на точність (кількість влучень. |
Укр.літ | Леся Українка «Лісова пісня» | 1. Знати зміст твору. 2. Порівнювати образи дійових осіб. | Читати драму-феєрію «Лісова пісня» Заповнити таблицю: |
Таблиця | Мавка | Лісовик | Лукаш | Килина | Мати Лукаша | Дядько Лев |
Спосіб життя | ||||||
Ставлення до людей/до природи | ||||||
Система життєвих цінностей |
Фізика | Математичний і пружинний маятники. Енергія коливань | Формування вмінь перетворювати формули обчислювати значення математичних виразів. | §20 консп., впр.20 завд. 2,4,5 письм. |
Резонанс | Характерні риси вимушених коливань системи, умову виникнення резонансу, залежність виду резонансних кривих від сили тертя в системі | §21 консп., впр.21 завд. 1,3,4 письм |
Хімія | Аміни як органічні основи | Знати: поняття амінів, назви, будову молекули, властивості Вміти: записувати відповідні рівняння реакцій | Прочитати (О.В.Григорович) § 27, виконати завд.425,427 с.170 (П.П.Попель) §26, виконати завд.194, 197, с.166-167 |
Інформатика | Документи та документообіг | Поняття документ, їх види | Перерахувати Шаблони та формуляр-зразки документів в зошиті |
Мистецтво | Актори та режисери індійського кіно | виявляє ціннісне ставлення до творів мистецтва; пізнає особливості мистецтва індійського культурного регіону | Створити презентацію «Актори індійського кіно» |
-