ІІ тиждень: 30.03 - 03.04
Предмет | Тема | Знати, уміти | Д/з |
Укр. мова | Фразеологія Походження (етимологія) слова. | Знати, що таке фразеологізми і вміти їх визначати . | Опрацювати матеріал презентації, виконати завдання. (Презентація «Фразеологізми») Переглянути відеоматеріал: https://www.youtube.com/watch?v=zXzVpvKd4n0 П.47, впр.381 (усно), 383(усно), п.48, 387(усно). впр.391відредагувати, стор.172 тестові завд. – письмово. Стор.173 відпов.на запитання (усно). |
Укр.літ | П.Тичина Поезія «Не бував ти у наших краях», «Гаї шумлять», «Блакить мою душу розвіяла» | Знати біографію поета, уміти аналізувати поезії | Стор. 199-201, вивчити напам’ять одну з поезій. Стор.202 відпов. на пит.1-3, 11, 12 –письмово. Перегляньте презентацію, дайте відповіді на запитання та тестові завдання. |
Іноземна мова (англійська) | Одяг Подорожі | Вміти запитувати про погоду та одяг, розуміти вживання різних часів дієслів, правильно вживати , прийменники місця, вміти описувати свій одяг, знати форми неправильних дієслів, вміти працювати з текстом | С.171, написати листа за прикладом С.180-181, впр.2 відповіді на запитання, переказ за малюнками(5 неправильних дієслів вивчити) С.185 вивчити слова, впр.5 читати, с.186, впр.6, правда чи не правда, письмово, неправильні речення виправити за текстом(5 неправильних дієслів вивчити) |
Русский язык | Буквы о, ё после шипящих в корне слова | опознает слова с буквами о, ё после шипящих в корне, сопоставляет произношение и написание слова, знает правило правописания | с. 149 (выучить правило), упр. 275, 276 (письменно) kurganskaval70@gmail.com |
Развитие речи. Сочинение-описание животных | создает текст с элементами описания животного по самостоятельно составленному плану, используя собранные материалы | с. 220, упр. 406 (устно), поработать с презентацией «Сочинение-описание животного», написать сочинение «Моё любимое животное» | |
Литература | М.Твен «Приключения Тома Сойера»: мир детства в повести | знает содержание прочитанного, пересказывает произведение; характеризует особенности поведения героев повести, рассуждает о мотивах действий персонажей; | с. 179-180 (читать), посмотреть презентацию или фильм «Марк Твен», с. 180-191 (прочитать и пересказать), ответить на вопросы с. 184-185 (устно), с. 191 №1 – 6 (письменно) |
Приключения и игры главных героев повести. Комические ситуации. | пересказывает произведение (выборочно, кратко, от имени героя, близко к тексту); характеризует особенности поведения героев повести, рассуждает о мотивах действий персонажей; | С. 192-206 (читать и пересказывать), ответить на вопросы с. 195 (устно), с. 202 (устно), с. 206 №1-3 (письменно) | |
Природознавство | Чинники середовища життя на планеті Земля | Що таке середовище життя; чинники середовища життя; вміти відрізняти 3 чинники середовища; які є визначальні чинники неживої природи | Прочитати §38, виконати завд.4,5, с.166 (письмово) |
Німецька мова | 3. Дикі тварини 4. У зоопарку | Вивчити назви диких тварин, повторити числівники, назви кольорів, навчитися складати короткий опис тварини. Вчитися читати і розуміти текст зі знайомими словами, доповнювати текст інформацією, якої бракує, складати опис тварини. | Ст. 111-112, впр. 4, знайти відповідні до тексту малюнки, впр. 5, скласти загадку про одну тварину. Ст. 113-114, впр. 6, намалювати і описати улюблену тварину з зоопарку. |
Математика | Середнє арифметичне . Середнє значення величин | означення середнього арифметичного; правило знаходження середнього арифметичного | п. 3 вивчити правила, № 1041, 1043,1045,1047, 1049, 1051, 1055, 1057 |
Історія | Урок узагальнення та тематичного оцінювання | Знати імена українських істориків та назви головних їхніх досліджень. Уміти відрізняти науково-популярний історичний текст від художнього; | Опрацювати п. 24, виконати завдання контрольної роботи за темою «Дослідники історії» |
Образотворче мистецтво | Засоби виразності декоративного мистецтва, декор форми, орнамент | учні навчаються порівнювати види орнаментів (геометричний, рослинний, зооморфний); учні навчаються спрощувати форми для створення рапорту (геометричного, рослинного); учні навчаються створювати орнамент на основі рапорту | Замалювати стрічковий орнамент: геометричний, рослинний або зооморфний. |
Трудове навчання | Торбинка для дрібниць. Розкроювання швейного виробу.Застосування початкових швів для вишивання деталей торбинки Ознайомлення з будовою швацької машинки.Застосування швів «зшивний», «у підгін із закритим зрізом» для пошиття торбинки | Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення. Дотримується прийомів роботи з інструментами та пристосуваннями. | Продивитись будову швацької машинки. Продивитись виконання швів «зшивний», «у підгін із закритим зрізом» для пошиття торбинки |
Фізична культура | Стрибки на скакальці | 1. Комплекс вправ на силу. 2. Комплекс вправ на гнучкість. |
І тиждень: 13.03 - 20.03
Предмет | Тема | Знати, уміти | Д/з |
Укр.мова | Групи слів за значенням. Омоніми, синоніми, антоніми | Знати групи слів за значенням і вміти їх визначати . | П.39, впр.348, п.40, впр.360, п.41., впр.369. |
Укр.літ | Т.Шевченко. Поезія | Знати біографію поета, уміти аналізувати поезії | Стор. 187-198, вивчити напам. «Садок вишневий коло хати», «За сонцем хмаронька пливе» |
Русский язык | Буквы о, а в корнях -раст-, -ращ-, -рос- | опознает слова с чередующимися гласными и согласными в корне, сопоставляет произношение и написание слова, сопоставляет произношение и написание слова | с. 144 (повторить правило), упр. 263 (письменно) |
Буквы о, а в корнях -зар-, -зор-, -гар-, -гор-, -клан-, -клон- | опознает слова с чередующимися гласными и согласными в корне сопоставляет произношение и написание слова, сопоставляет произношение и написание слова | с. 147 (выучить правило), упр. 266 (письменно) | |
Чередование гласных и согласных в корнях слов | опознает слова с чередующимися гласными и согласными в корне сопоставляет произношение и написание слова, сопоставляет произношение и написание слова | с. 148 «Хотим знать больше» (выучить), упр. 270 (письменно) | |
Литература | И.Бунин «Детство». Поэтические картины природы | выразительно читает стихотворения; - объясняет идейный смысл изученных произведений; | с. 169-170 (письменно) ответить на вопросы 3, 4, 5 с. 170 «Сравнение» (читать) |
С. Есенин «С добрым утром!» Гармония состояния природы и человека | выразительно читает стихотворения, в том числе и наизусть; - объясняет идейный смысл изученных произведений; | С.Есенин «С добрым утром!» (выучить наизусть) | |
Мы и природа (обобщение) | выразительно читает стихотворения, в том числе и наизусть; - объясняет идейный смысл изученных произведений; выделяет поэтические образы и картины в прочитанных стихотворениях | с. 175 «Метафора» (читать) с. 177 Тестовые задания (письменно) |
Іноземна мова (англійська) | Одяг | Вміти запитувати про погоду та одяг, розуміти вживання різних часів дієслів, правильно вживати прийменники місця, вміти описувати свій одяг | 1. Повторити неправильні дієслова, с.164-165, впр. 3, вибрати правильну відповідь, письмово, вивчити слова, с.165 2. Повторити неправильні дієслова, с. 167, впр. 2, вибрати правильну відповідь, письмово 3. С.167, вивчити правило, с.168 впр.4, письмово вставити пропущені слова |
Математика | Ділення на десятковий дріб | правило переносу коми при діленні на десятковий дріб; правило ділення десяткових дробів на розрядну одиницю 0,1; 0,01; 0.001;....; таблицю множення | п. 35 вивчити правила, № 981, 982, 984, 977, 986,1002 |
Розв'язування вправ на всі дії з десятковими дробами | порядок виконання дій при розв'язуванні прикладів на всі дії з десятковими дробами; правило знаходження частини при розв'язуванні рівнянь з десятковими дробами | п. 35 повторити правила , № 1003, 1006, 987, 990,992,994 | |
Історія | Історичні праці ХІХ-ХХ ст.. «Історія України-Руси» М. Грушевського | Знати імена українських істориків та назви головних їхніх досліджень. Уміти відрізняти науково-популярний історичний текст від художнього; | Опрацювати п. 23 (с. 159-165), виконати завдання с. 164 -165 ( Із завдання «Оцініть себе» № 2, 3 - письмово). |
Німецька мова | 1.Ландшафти 2. Лісові тварини 3. Дикі тварини 4. У зоопарку | Вивчити слова з теми, вправлятися у читанні і перекладі тексту про природу. Пригадати способи утворення форм множини іменників. Вивчити назви тварин, вправлятися у читанні та розумінні текстів з вивченими словами. Вивчити назви диких тварин, повторити числівники, назви кольорів, навчитися складати короткий опис тварини. Вчитися читати і розуміти текст зі знайомими словами, доповнювати текст інформацією, якої бракує, складати опис тварини. | Ст. 106-108, впр.6, дати відповіді на питання Ст. 109-110, впр. 4, відгадати загадки,впр. 3, скласти речення за зразком. Ст. 111-112, впр. 4, знайти відповідні до тексту малюнки, впр. 5, скласти загадку про одну тварину. Ст. 113-114, впр. 6, намалювати і описати улюблену тварину з зоопарку. |
Фізична культура | 1.Комплексвправ на силу. 2.Комплекс вправ на гнучкість |
Образотворче мистецтво | Міфологічний жанр. Передавання змістових звя'зків у реалістичному та образному значенні | Знати жанри образотворчого мистецтва, Знати поняття міфологічного жанру в живописі. | Назвіть види образотворчого мистецтва, у яких набув популярності міфологічний жанр. Замалювати один із міфів Древньої Греціі |
трудове навчання | Торбинка для дрібниць. Розкроювання швейного виробу.Застосування початкових швів для вишивання деталей торбинки | Вирізняє за характерними ознаками технології виготовлення та оздоблення виробів, поширені в регіоні проживання. Характеризує різні технології як види декоративно-ужиткового мистецтва. | Розкроїти бавовняну тканину розмірами 18Х25 Продивитись види початкових швів для оздоблення |
Інформатика | Алгоритми та програми | Класи та об’єкти в програмуванні, властивості об’єктів | $3.1 Вправа 14 стор 98 |
Природознавство | Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища | Знати: з чим пов’язані періодичні зміни умов середовища; як пристосовуються рослини та тварини до періодичних змін. Вміти: розрізняти осілих та перелітних птахів; як себе поводять тварини за добу. | Прочитати § 39, виконати завд. 6, с.172 (заповнити таблицю) |
Різноманітність середовищ життя і пристосування організмів до життя в кожному з них | Знати: що таке угрупування, ланцюги живлення, які взаємозв’язки виникають при сумісному існуванні. Вміти складати харчовий ланцюжок | Прочитати § 42, завд.5, с.188 (скласти можливі харчові ланцюжки) |
-