Предмет | Тема | Знати, уміти | Домашнє завдання |
Укр. мова | Написання сполучників. | Знати написання сполучників, правильно використовувати їх реченнях. | П.33, впр.384, 385, 386, 393 - усно Впр.387, 388, 394- письмово Виконати тестові завдання з теми «Прийменник. Сполучник». |
Укр.літ | М.Павленко «Русалонька із 7-В..» | Знати зміст, композицію повісті, уміти знаходити казкове і реальне | Стор.231-242 (читати, переказувати) письмово завд.1-3, 10, 12 стор.242 Заповнити таблицю:реалістичне та фантастичне в повісті-казці М.Павленко «Русалонька із 7-В...» Перегляньте буктрейлер на книгу Марини Павленко https://www.youtube.com/watch?v=i2voai-GBv8 |
Русский язык | Способы образования наречий | определяет способ образования наречий образовывает наречия | С. 147 (читать), упр. 215 (письменно 1 и 2 задания) |
Не и ни в наречиях | знает правила правописания наречий и умеет их применять на практике | с. 149 (читать), упр.219 (письменно 1, 2 задания) |
Буквы а, о на конце наречий | знает правила правописания наречий и умеет их применять на практике | С. 151 (выучить правило), упр. 227 (письменно 1, 3 задания) |
Литература | Внеклассное чтение. А.Конан Дойл «Собака Баскервилей» | знает содержание прочитанного рассказа; характеризует образ Шерлока Холмса | Конан Дойл «Собака Баскервилей» (найти и прочитать), письменно решить тесты |
Дж. Олдридж «Последний дюйм»: проблема отцов и детей | рассказывает о писателе; знает содержание рассказа, формулирует его главную мысль, выражает собственное отношение к прочитанному; называет и раскрывает основные проблемы произведения; | с. 130 (читать), работать с презентацией «Как становятся взрослее»; с. 131-147 «Последний дюйм» (читать), с. 148 (письменно ответить на вопросы №1-4) |
Алгебра | Лінійне рівняння з двома змінними. Лінійне рівняння з двома змінними та його графік | Побудова графіків лінійної функції; Находити кількість розв’язків лінійного рівняння. | Переглянути матеріал презентації «Лінійна функція». Прочитати матеріал підручника с. 173-174. Виконати вправи № 911, 914 Виконати вправи на повторення № 916; 918 |
Геометрія | 1-2. Дотична до кола, її властивості | Означення дотичної; Властивості дотичних. | Опрацювати матеріал с 153-154. Виконати вправи № 479, 486, 488 та вправи на повторення № 504 |
Іноземна мова (англійська) | Вільний час. Подорожування | Знати як за словами з тексту визначати жанр фільму та описати головних героїв. Вміти вживати у реченнях зворотні займенники. | 1. с. 145 впр.4 скласти 6-7речень. 2. с. 146вивчити правило. с. 147 впр.2 доповнити речення. |
Географія | Води суходолу. Найбільші річкові системи Євразії | Характеризувати річки Євразії басейнів чотирьох океанів та внутрішнього стоку. Називати найбільші річки, які належать до цих басейнів та вміти їх характеризувати. | Опрацювати параграф № 45-46, підготувати відповіді на запитання до параграфів №45-46. Провести дослідження за темою 2 рубрики «Працюємо самостійно», с 221 підручника. |
Історія України | Політичний статус українських земель у складі Великого князівства Литовського. | Знати: час входження українських земель до складу Литви та Польщі; які території ввійшли до їх складу Уміти показати на карті територію та визначити особливості господарського і культурного розвитку, організації суспільства та влади в українських князівствах, що входили до складу Литовсько-Руської держави / Королівства Польського. | Опрацювати п. 21-22, Виконати завдання с. 186 (№ 1 -10 письмово), скласти термінологічний словник Перегляд відео -https://www.youtube.com/watch?v=XBdLFVEFUMM Перегляд презентації -https://naurok.com.ua/ukra-nski-zemli-u-skladi-vkl-ta-polskogo-korolivstva-51627.html |
Всесвітня історія | Виникнення та зміцнення Московської держави. Новгородська республіка | Знати час утворення Новгородської боярської республіки, Великого князівства Московського. Уміти показувати на карті територію Новгородської боярської республіки, Великого князівства Московського; охарактеризувати внутрішню та зовнішню політику правителів держави. | Опрацювати п. 27, виконати завдання с. 178-179 (№ 4, 6, 7 - письмово); Перегляд презентації -https://svitppt.com.ua/vsesvitnya-istoriya/utvorennya-moskovskoi-derzhavi.html |
Хімія | Умови виникнення та припинення горіння | Що таке горіння, гниття, пріння, вибух, окиснення. Умови виникнення горіння. Умови припинення горіння. Засоби пожежотушіння | Прочитати § 19, виконати завд. 8,9, с.143 (письмово) |
Фізика | 1 Судноплавство та повітроплавання 2 Узагальнення знань з теми «Тиск. Закон Архімеда. Плавання тіл.» | ознайомитися з додатковою інформацією стор 196,197 Опрацювати схеми і таблиці під рубрикою «Підбиття підсумків розділу 3 стор.195 | П29- опрацювати, відповісти на контрольні запитання стор 191-усно Проаналізувати задачі №1-2 із пункту 4 П29 стор 189-191, оформити їх розв’язання в зошиті Виконати експериментальне завдання стор191 –за бажанням Виконати завдання для самоперевірки до розділу 3 стор.192,193: №9,12,17 Підготувати письмове повідомлення із запропонованої тематики повідомлень стор198 |
Образотворче мистецтво | Мистецтво дизайну. Дизайн посуду | Аналізувати колір і деталі в оформленні. знаєвиди дизайнерської діяльності (графічний, промисловий, ландшафтний тощо); | Розпис посуду за власним ескізом.(тарелка та чашка) |
Трудове навчання | Технологічний одяг для кухні. Вирізання викрійки. Розкроювання швейного виробу | Обґрунтовує послідовність виготовлення виробу. Усвідомлює важливість дотримання технологічної послідовності при виготовленні виробу. | Вирізати викрійку.Розкроїти на бавовняній тканині. |
Основи здоров’я | Соціальні чинники здоров’я. | Знати вплив засобів масової інформації на здоров’я. Уміти складати рейтинг телепередач. | проч.§ 24 роб. зошит практична робота №15 ст. 52-53 |
Фізична культура | Баскетбол | | Ознаки перевтоми та засоби її попередження |