ІІ тиждень: 30.03 - 03.04

Предмет Тема Знати, уміти Домашнє завдання
Укр. мова Написання сполучників. Знати написання сполучників, правильно використовувати їх реченнях. П.33, впр.384, 385, 386, 393 - усно Впр.387, 388, 394- письмово Виконати тестові завдання з теми «Прийменник. Сполучник».
Укр.літ М.Павленко «Русалонька із 7-В..» Знати зміст, композицію повісті, уміти знаходити казкове і реальне Стор.231-242 (читати, переказувати) письмово завд.1-3, 10, 12 стор.242 Заповнити таблицю:реалістичне та фантастичне в повісті-казці М.Павленко «Русалонька із 7-В...»

Перегляньте буктрейлер на книгу Марини Павленко

https://www.youtube.com/watch?v=i2voai-GBv8
Русский язык Способы образования наречий определяет способ образования наречий образовывает наречия С. 147 (читать), упр. 215 (письменно 1 и 2 задания)
Не и ни в наречиях знает правила правописания наречий и умеет их применять на практике с. 149 (читать), упр.219 (письменно 1, 2 задания)
Буквы а, о на конце наречий знает правила правописания наречий и умеет их применять на практике С. 151 (выучить правило), упр. 227 (письменно 1, 3 задания)
Литература Внеклассное чтение. А.Конан Дойл «Собака Баскервилей» знает содержание прочитанного рассказа; характеризует образ Шерлока Холмса Конан Дойл «Собака Баскервилей» (найти и прочитать), письменно решить тесты
Дж. Олдридж «Последний дюйм»: проблема отцов и детей рассказывает о писателе; знает содержание рассказа, формулирует его главную мысль, выражает собственное отношение к прочитанному; называет и раскрывает основные проблемы произведения; с. 130 (читать), работать с презентацией «Как становятся взрослее»; с. 131-147 «Последний дюйм» (читать), с. 148 (письменно ответить на вопросы №1-4)
Алгебра Лінійне рівняння з двома змінними. Лінійне рівняння з двома змінними та його графік Побудова графіків лінійної функції; Находити кількість розв’язків лінійного рівняння. Переглянути матеріал презентації «Лінійна функція». Прочитати матеріал підручника с. 173-174. Виконати вправи № 911, 914 Виконати вправи на повторення № 916; 918
Геометрія 1-2. Дотична до кола, її властивості Означення дотичної; Властивості дотичних. Опрацювати матеріал с 153-154. Виконати вправи № 479, 486, 488 та вправи на повторення № 504
Іноземна мова (англійська) Вільний час. Подорожування Знати як за словами з тексту визначати жанр фільму та описати головних героїв. Вміти вживати у реченнях зворотні займенники. 1. с. 145 впр.4 скласти 6-7речень. 2. с. 146вивчити правило. с. 147 впр.2 доповнити речення.
Географія Води суходолу. Найбільші річкові системи Євразії Характеризувати річки Євразії басейнів чотирьох океанів та внутрішнього стоку. Називати найбільші річки, які належать до цих басейнів та вміти їх характеризувати. Опрацювати параграф № 45-46, підготувати відповіді на запитання до параграфів №45-46. Провести дослідження за темою 2 рубрики «Працюємо самостійно», с 221 підручника.
Історія України Політичний статус українських земель у складі Великого князівства Литовського. Знати: час входження українських земель до складу Литви та Польщі; які території ввійшли до їх складу Уміти показати на карті територію та визначити особливості господарського і культурного розвитку, організації суспільства та влади в українських князівствах, що входили до складу Литовсько-Руської держави / Королівства Польського. Опрацювати п. 21-22, Виконати завдання с. 186 (№ 1 -10 письмово), скласти термінологічний словник Перегляд відео -https://www.youtube.com/watch?v=XBdLFVEFUMM Перегляд презентації -https://naurok.com.ua/ukra-nski-zemli-u-skladi-vkl-ta-polskogo-korolivstva-51627.html
Всесвітня історія Виникнення та зміцнення Московської держави. Новгородська республіка Знати час утворення Новгородської боярської республіки, Великого князівства Московського. Уміти показувати на карті територію Новгородської боярської республіки, Великого князівства Московського; охарактеризувати внутрішню та зовнішню політику правителів держави. Опрацювати п. 27, виконати завдання с. 178-179 (№ 4, 6, 7 - письмово); Перегляд презентації -https://svitppt.com.ua/vsesvitnya-istoriya/utvorennya-moskovskoi-derzhavi.html
Хімія Умови виникнення та припинення горіння Що таке горіння, гниття, пріння, вибух, окиснення. Умови виникнення горіння. Умови припинення горіння. Засоби пожежотушіння Прочитати § 19, виконати завд. 8,9, с.143 (письмово)
Фізика 1 Судноплавство та повітроплавання 2 Узагальнення знань з теми «Тиск. Закон Архімеда. Плавання тіл.» ознайомитися з додатковою інформацією стор 196,197 Опрацювати схеми і таблиці під рубрикою «Підбиття підсумків розділу 3 стор.195 П29- опрацювати, відповісти на контрольні запитання стор 191-усно Проаналізувати задачі №1-2 із пункту 4 П29 стор 189-191, оформити їх розв’язання в зошиті Виконати експериментальне завдання стор191 –за бажанням Виконати завдання для самоперевірки до розділу 3 стор.192,193: №9,12,17 Підготувати письмове повідомлення із запропонованої тематики повідомлень стор198
Образотворче мистецтво Мистецтво дизайну. Дизайн посуду Аналізувати колір і деталі в оформленні. знаєвиди дизайнерської діяльності (графічний, промисловий, ландшафтний тощо); Розпис посуду за власним ескізом.(тарелка та чашка)
Трудове навчання Технологічний одяг для кухні. Вирізання викрійки. Розкроювання швейного виробу Обґрунтовує послідовність виготовлення виробу. Усвідомлює важливість дотримання технологічної послідовності при виготовленні виробу. Вирізати викрійку.Розкроїти на бавовняній тканині.
Основи здоров’я Соціальні чинники здоров’я. Знати вплив засобів масової інформації на здоров’я. Уміти складати рейтинг телепередач. проч.§ 24 роб. зошит практична робота №15 ст. 52-53
Фізична культура Баскетбол Ознаки перевтоми та засоби її попередження

І тиждень: 13.03 - 20.03

Предмет Тема Знати, уміти Д/з
Укр. мова Сполучники сурядності та підрядності Розрізняти сполучники сурядності й підрядності, знаходити їх в реченні. П.32, впр.377, Впр.382
Укр.літ М.Павленко «Русалонька із 7-В..» Знати зміст, композицію повісті, уміти знаходити казкове і реальне Стор.212-231 (читати, переказувати) , письмово завд.1-3 стор.231-232
Русский язык Степени сравнения наречий правильно и уместно употребляет наречия в форме сравнительной и превосходной степени с. 142 (читать), упр.212 (письменно)
Сочинение-описание внешности человека создаёт сочинение-описание совершенствует написанное упр. 378 (написать сочинение)
Основи здоров’я Соціальні чинники здоров’я. Знати про соціальні чинники здоров’я, права дитини. Уміти визначати соціальні ролі, визначати правила соціальної безпеки в місцях проживання. проч.§ 23 роб.зошит с.49-52
Алгебра 1-2. Лінійна функція, її графік. Побудова графіків лінійної функції; Пряма пропорційність. Виконати вправи № 890; 892; 896; 898. Виконати вправи на повторення № 900; 901
Геометрія 1. Геометричне місце точок. 2. Коло, круг Наводити приклади геометричного місця точок (ГМТ); Означення кола, круга та їх елементів Опрацювати с 150-154. Виконати вправи № 478, 482, 479, 486. Виконати вправи на повторення № 503
Іноземна мова (англійська) Вільний час. Подорожування Вміти визначати жанр фільму за описом чи малюнком,знати вживання вставних слів Who, Which, Where 1. с.138-139 вивчити назви жанрів фільмів ст.139 впр.7повідомлення про улюблений фільм 2. Виготовити афішу до улюбленої вистави чи фільму
Біологія Поведінка тварин 1. Знати, що таке етологія 2. Характеризувати вроджену та набуту поведінку. Параграф 47, лаб.досл.стор.206, Повтор. параграф 18
Поведінкові реакції тварин 1. Вроджені та набуті реакції. 2. Розпізнавати форми поведінки тварин. Параграф 48, практична роб. №7, стор.209; повтор. параграф 19.
Історія України. Узагальнення за розділом «Галицько-Волинська держава» Знати: дати утворення Галицько-Волинської держави, битви на річціКалці, час монгольської навали на Русь, коронування Данила Романовича. Уміти показувати на карті територію Королівства Руського, території сусідніх держав, напрямки монгольських походів на Русь у 1239–1242рр.; характеризувати внутрішню та зовнішню політику короля Данила. Виконати завдання с. 168 -169 (№ 12 - письмово).
Всесвітня історія. Західні слов’яни та їхні сусіди в період Середньовіччя Знати час, причини, хід гуситських війн; дату Грюнвальдської битви. Уміти показувати на карті місце Грюнвальдської битви, територію поширення гуситських воєн. Опрацювати п. 26, виконати завдання с. 169 (№8 - письмово).
Фізична культура БаскетболОзнаки перевтоми та засоби її попередження
Трудове навчання Технологічний одяг для кухні. Добір конструкційних матеріалів, інструментів та обладнання. Побудова викрійки Добирає матеріали, інструменти та обладнання для виготовлення виробу. Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення. Читає та виконує графічне зображення (схеми) на дві площини проекцій Підібрати викрійку фартука. Підібрати матеріали та інструменти.
Образотворче мистецтво Прикладна графіка Прикладна графіка. Художні прийоми зображення шрифтів. Навчити учнів практичному використанню елементів прикладної графіки та художніх прийомів зображення шрифтів. Розвивати просторове мислення, колірне сприйняття. Зробити вітальну листівку до дня Великодня з різними шрифтами та малюнками.
Література Артур Конан Дойл «Голубой карбункул». Расследование кражи в связи с необычной находкой в необычном месте рассказывает о писателе; раскрывает значение творчества А. К. Дойла в развитии детективного жанра; знает содержание прочитанного рассказа с. 110-111 (читать), Конан Дойл «Голубой карбункул» (найти и прочитать)
Конан Дойл «Пестрая лента». Шерлок Холмс и доктор Ватсон - классический детективный дуэт характеризует образы Шерлока Холмса; и доктора Ватсона; знает содержание прочитанного рассказа с. 111-128 «Пестрая лента» (прочитать и устно ответить на вопросы)
Географія Кліматичні пояси і типи кліматів Євразії Закономірності в розташуванні кліматичних поясів на материку. Вміти розкрити причини їх відхилення від широтного простягнення, характеризувати кліматичні області та притаманні їм типи клімату. Визначати типи клімату в межах помірного кліматичного поясу за допомогою кліматодіаграм Опрацювати параграф № 44, підготувати відповіді на запитання до параграфу №44, в зошиті виконати практичну роботу № 11(с. 211 підручника)
Хімія Поняття про оксиди, окиснення Знати: поняття оксид, окиснення. Вміти: розрізняти поняття окиснення та горіння; давати назви оксидам Прочитати с.113, виконати завд.10 с.114 (дати назви оксидам)

-

Кiлькiсть переглядiв: 0